Vrouwen die denken dat ze gelijk zijn aan een manquote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik knap af op mannen die menen dat ze meer zijn dan een vrouw
Ik maak je tenminste wel aan het lachenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze gelijk zijn aan een man
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:38 schreef Viro het volgende:
[..]
daar knappen wij, mannen, op af. Vrouwen die niet weten hoe ze moeten gedragen bij hun man
Ik zat dus braaf in de kerk met naatje en die man die aan het praten was begon erover dat een man niets is zonder de vrouw. Mocht je raden wie er een mep kreeg en wie er vervolgens een binnenpretje had. Als de bijbel het zegt, is het zoquote:Op zondag 8 mei 2011 18:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze gelijk zijn aan een man
Nee man, lekker dominant.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik knap af op mannen die menen dat ze meer zijn dan een vrouw
Amen to that sista!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee man, lekker dominant.Vooral in bed.
Maar dan wel zo lief zijn om alsnog alles te doen voor me.
Perfect.
Ja maar wie gelooft in sprookjes? Vrouwen maken meer kapot dan drankquote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zat dus braaf in de kerk met naatje en die man die aan het praten was begon erover dat een man niets is zonder de vrouw. Mocht je raden wie er een mep kreeg en wie er vervolgens een binnenpretje had. Als de bijbel het zegt, is het zo
Huppel, ik weet dat je niet in je hum bent enzo maar zou je dat onder een spoiler willen doen?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zat dus braaf in de kerk met naatje en die man die aan het praten was begon erover dat een man niets is zonder de vrouw. Mocht je raden wie er een mep kreeg en wie er vervolgens een binnenpretje had. Als de bijbel het zegt, is het zo
Speedy gonzales, dat is mijn termquote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
Hmm, het leuke gesprek is wel een beetje ingekakt nadat ik wegging, heb ik daarvoor nou speedy gonzalez gegeten...
Waarom stream? Is gewoon op Veronicaquote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Huppel, ik weet dat je niet in je hum bent enzo maar zou je dat onder een spoiler willen doen?Ik zit via een stream te kijken en krijg jou berichtje te zien voor er een doelpunt is gevallen.
Eh... Juistquote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee man, lekker dominant.Vooral in bed.
Maar dan wel zo lief zijn om alsnog alles te doen voor me.
Perfect.
We maken ook veel goed gelukkigquote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja maar wie gelooft in sprookjes? Vrouwen maken meer kapot dan dranken ze zijn slecht voor de portemonnee
ik vind miep miep coolerquote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is een cartoonkarakter voordat jullie zijn geboren
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan wens ik je voortaan veel plezier met je nieuwe fleshlightquote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja maar wie gelooft in sprookjes? Vrouwen maken meer kapot dan dranken ze zijn slecht voor de portemonnee
Omdat ik dan de hele tijd mn nek 180 graden moet draaien.... Mn tv staat nl achter me. Aangezien ik 2 compu schermen heb is een stream dus makkelijker en beter voor mn nek.quote:
Wat wat wat?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:46 schreef naatje_1 het volgende:
écht, oudersSoms zijn ze niet echt handig...
dat laatste zeker zeg, ik ben nog nooit zo arm geweest in geld, maar ik kan me nu niet rijker wensenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
QFT!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk, leer het nou eens.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wens ik je voortaan veel plezier met je nieuwe fleshlight
Het scheelt dat ik croisantjes aan laat branden en heel lang geen seks ga hebbenquote:
en wat krijg je ervoor terugquote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Koken doe ik liever zelf dus blijft er nog maar 1 ding over. En tja ben een echte fok!ker dus dan hou je niks over.quote:
Laatste is afhankelijk van naatjequote:Op zondag 8 mei 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik croisantjes aan laat branden en heel lang geen seks ga hebbenIk ben nuttelooos
![]()
![]()
![]()
Zijn er werkelijk vrouwen die over hun gevoelens praten?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:48 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk, leer het nou eens.Een man is al blij met olie en zijn rechterhand. Die wil niet praten over zijn gevoelens na de seks
Ik heb een werkloze sloeber en nu ben ik weer 4 keer aan de beurt om die kant op te gaan. Ik kon éindelijk mijn supertrash hakken kopen die ik zoooo graag wilquote:Op zondag 8 mei 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
Waarom is mijn geld ook altijd op aan mannen dan. Ik doe iets fout.
"Dat samen draaien van jullie heh, dat vind ik helemaal geen goed idee."quote:
Afhankelijk van hoe lang je van plan bent te wachten tot naatje zijn gedachten verandertquote:Op zondag 8 mei 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik croisantjes aan laat branden en heel lang geen seks ga hebbenIk ben nuttelooos
![]()
![]()
![]()
gezeikquote:
Nu je het inderdaad zegt. Vertrouw de vrouw niet als ze opeens heel uitgebreid gaat koken. Kan vergif in zittenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koken doe ik liever zelf dus blijft er nog maar 1 ding over. En tja ben een echte fok!ker dus dan hou je niks over.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:48 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk, leer het nou eens.Een man is al blij met olie en zijn rechterhand. Die wil niet praten over zijn gevoelens na de seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |