Vrouwen die denken dat ze gelijk zijn aan een manquote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik knap af op mannen die menen dat ze meer zijn dan een vrouw
Ik maak je tenminste wel aan het lachenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze gelijk zijn aan een man
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:38 schreef Viro het volgende:
[..]
daar knappen wij, mannen, op af. Vrouwen die niet weten hoe ze moeten gedragen bij hun man
Ik zat dus braaf in de kerk met naatje en die man die aan het praten was begon erover dat een man niets is zonder de vrouw. Mocht je raden wie er een mep kreeg en wie er vervolgens een binnenpretje had. Als de bijbel het zegt, is het zoquote:Op zondag 8 mei 2011 18:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze gelijk zijn aan een man
Nee man, lekker dominant.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik knap af op mannen die menen dat ze meer zijn dan een vrouw
Amen to that sista!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee man, lekker dominant.Vooral in bed.
Maar dan wel zo lief zijn om alsnog alles te doen voor me.
Perfect.
Ja maar wie gelooft in sprookjes? Vrouwen maken meer kapot dan drankquote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zat dus braaf in de kerk met naatje en die man die aan het praten was begon erover dat een man niets is zonder de vrouw. Mocht je raden wie er een mep kreeg en wie er vervolgens een binnenpretje had. Als de bijbel het zegt, is het zo
Huppel, ik weet dat je niet in je hum bent enzo maar zou je dat onder een spoiler willen doen?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zat dus braaf in de kerk met naatje en die man die aan het praten was begon erover dat een man niets is zonder de vrouw. Mocht je raden wie er een mep kreeg en wie er vervolgens een binnenpretje had. Als de bijbel het zegt, is het zo
Speedy gonzales, dat is mijn termquote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
Hmm, het leuke gesprek is wel een beetje ingekakt nadat ik wegging, heb ik daarvoor nou speedy gonzalez gegeten...
Waarom stream? Is gewoon op Veronicaquote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Huppel, ik weet dat je niet in je hum bent enzo maar zou je dat onder een spoiler willen doen?Ik zit via een stream te kijken en krijg jou berichtje te zien voor er een doelpunt is gevallen.
Eh... Juistquote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee man, lekker dominant.Vooral in bed.
Maar dan wel zo lief zijn om alsnog alles te doen voor me.
Perfect.
We maken ook veel goed gelukkigquote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja maar wie gelooft in sprookjes? Vrouwen maken meer kapot dan dranken ze zijn slecht voor de portemonnee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |