Doekje opendoen?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen ja.Maar daar heb ik al eens een doekje over open gedaan en dat ga ik niet nog eens doen.
Mag ik eze ook eens lenen.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog een vent naar de pin automaat gestuurd om geld voor mij te pinnen
Holy shit daar kan je naatje anaal mee ontmaagden en hij zal denken dat ie genomen is door een olifantquote:Op zondag 8 mei 2011 18:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sinds dat we elkaar voor het eerst hebben gezien irl, hebben we elke week afgesprokenen afgelopen week zelfs twee keer!
![]()
en deze hakken wil ik: http://www.omoda.nl/shop/(...)h-pump-st00511/22560
sinds wanneer komt een jongen boven schoenen uit?
Mais ouiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ghehe van mij wel hoorquote:
Hoeren mag ze niet van me. Ik ben voor t monogame (hoe schrijf je dat?) leven.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Werken zal ze, ookal moet ze op dr rug liggen en dr benen spreiden. Ze betaalt alles zelf
Zucht, helaas weet ik waar je het over hebt omdat vriendinlief ze ook heeftquote:Op zondag 8 mei 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze halen het niet bij mijn Christian Louboutins, maar, niceIk stem ook voor de schoenen.
Zwart.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Trouwens, nu jullie mijn kwijlobjectjes toch al hebben gezien: de zwarte of de camelkleurige?
Ja, dat idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, de laatste tijd heb ik zo weinig geld, dat ik bijna wel moet. Maar als ik geld heb, dring ik het ook altijd op om gewoon te betalen.
alles gaat goed totdat je getrouwd bent, dan denken ze opeens dat ze recht van spreken hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeren mag ze niet van me. Ik ben voor t monogame (hoe schrijf je dat?) leven.
Misschien is t daarom fout gegaan bij de laatste.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mais ouiZe zijn, zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
doekje, boekje........ Je begreep wat ik bedoelde.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doekje opendoen?
Het maakt mij echt niet uit verder
Gezegend zijnde met een bovengemiddelde intelligentie, zekerquote:Op zondag 8 mei 2011 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
doekje, boekje........ Je begreep wat ik bedoelde.
bij mij ook. Word er gek vanquote:Op zondag 8 mei 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige waar die telkens blijft bufferen?
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:57 schreef Viro het volgende:
[..]
alles gaat goed totdat je getrouwd bent, dan denken ze opeens dat ze recht van spreken hebben
Die baseball jacks zijn helemaal in he... Hier lopen er alleen Turken mee, alleen daarom wil ik 'm al nietquote:Op zondag 8 mei 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nieuwe jeans. Zo'n skinny met wat kapotte plekken. En een baseballjack.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |