Als je geen man was geweest had ik gevraagd of je ooit een lul van dichtbij hebt gezienquote:Op zondag 8 mei 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een lul met een kroontje op zijn hoofd?
Snel zet bier in de andere kamer dan gaat ie daar wel heenquote:
Ohja, hihihih, jij zit nog in de periode waar je een beetje onzeker bent over je seksualiteit en daarom overal piemeltjes in ziet. Hihihihih.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een lul met een kroontje op zijn hoofd?
Het is geen man, het is een jochiequote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je geen man was geweest had ik gevraagd of je ooit een lul van dichtbij hebt gezien
creatieve vrijheid heh, waarschijnlijk is het een hele sterke pik, dat ie met oerang oetang ballen op de aarde staatquote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je geen man was geweest had ik gevraagd of je ooit een lul van dichtbij hebt gezien
Man is wel ietwat overdreven he.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, hihihih, jij zit nog in de periode waar je een beetje onzeker bent over je seksualiteit en daarom overal piemeltjes in ziet. Hihihihih.
Jochies hebben geen piemeltjes?quote:
QFTquote:Op zondag 8 mei 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Man is wel ietwat overdreven he.
We hebben het over naatje, onze babyface
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, hihihih, jij zit nog in de periode waar je een beetje onzeker bent over je seksualiteit en daarom overal piemeltjes in ziet. Hihihihih.
Veel users beweren dat ik baas der eindbazen ben, dat ik chuck norris overtref etc etc.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je bent gewoon niet zo tof als je denkt
Ja, zo zou ik me er ook uit proberen te lullenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
creatieve vrijheid heh, waarschijnlijk is het een hele sterke pik, dat ie met oerang oetang ballen op de aarde staat
Ik weet niet of ik Chuck Norris overtreffen een compliment vindquote:Op zondag 8 mei 2011 19:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Veel users beweren dat ik baas der eindbazen ben, dat ik chuck norris overtref etc etc.
hihi, uit proberen te lullen...quote:Op zondag 8 mei 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo zou ik me er ook uit proberen te lullen
Nu snap ik waarom hij geen seks voor 't huwelijk wil. Hij heeft nog niks om mee te neuken.quote:
zie last.fm, van slipknot tot SOADquote:Op zondag 8 mei 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
NAAT!!!!
Pleurt de playlist van je eerbetoonshow eens in mn pm
oh de dingen die er zijn gezegd waren allemaal positiefquote:Op zondag 8 mei 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Chuck Norris overtreffen een compliment vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |