IK BEN ER GEWOON VAN ONDER DE INDRUK!!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je dat hier roepen? Get a life oid!
Haha ja spermapoedersnuivenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is langer dan Eggs, die snuift na 1,5 jaar zijn sperma in poedervorm
Weet zeker dat jij huilend weg gaat bij mij en spontaan pot word na 1 dag met mijquote:
Ik weet hetquote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die was van mij.. wie weet waar ik het over had?
Zeg het eens, want ik weet zeker dat je dat niet weetquote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet zeker dat jij huilend weg gaat bij mij en spontaan pot word na 1 dag met mij
[..]
Ik weet het
In dat geval wil ik geen sex voor t huwelijk!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij: geen seks voor huwelijk
Zij: ze kan niet zolang wachten
Goed als je wilt lachen, niet goed voor je kaken vanwege het lachen. En niet goed voor je longen want je hebt geen tijd om te ademen vanwege het lachenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik vraag me all1 af of dat wel gezond is voor me!
Voorhuidschuurpapierquote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK BEN ER GEWOON VAN ONDER DE INDRUK!!
Verbazing enz.
[..]
Haha ja spermapoedersnuiven![]()
Daarom moet je t er zo vaak over hebben en t zelfs op de radio rond gooien?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK BEN ER GEWOON VAN ONDER DE INDRUK!!
Verbazing enz.
Jij doet nogal rake uitspraken voor iemand die mij alleen maar van een topic 'kent'quote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet zeker dat jij huilend weg gaat bij mij en spontaan pot word na 1 dag met mij
[..]
Ik weet het
Heb IK het openlijk in het topic gezet of was je dat toevallig ZELF!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom moet je t er zo vaak over hebben en t zelfs op de radio rond gooien?![]()
![]()
ik ben irl zoals ik op fok ben. Dat zegt dan al genoeg over mij.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij doet nogal rake uitspraken voor iemand die mij alleen maar van een topic 'kent'
Geloof dat we 3 uur over een jingle van 50 secs hebben gedaan toenquote:
Dat bedoel ik dus!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed als je wilt lachen, niet goed voor je kaken vanwege het lachen. En niet goed voor je longen want je hebt geen tijd om te ademen vanwege het lachen![]()
Allemaal waar
Serieus 2 dagen pijn in mn bek gehad van het lachen toen!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed als je wilt lachen, niet goed voor je kaken vanwege het lachen. En niet goed voor je longen want je hebt geen tijd om te ademen vanwege het lachen![]()
Allemaal waar
Ja idd, eggs snapte helemaal niet waar het over gingquote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof dat we 3 uur over een jingle van 50 secs hebben gedaan toen
Ik. Maar moet je het daar een week later nog steeds over hebben? Get a life en grow over it.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb IK het openlijk in het topic gezet of was je dat toevallig ZELF!
Ik vind je hier op Fok nu niet zo bijster bijzonder of zo. Dus dan zal dat irl ook wel zo zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben irl zoals ik op fok ben. Dat zegt dan al genoeg over mij.
komt omdat ik niet meer zo vaak op fok ben zoals voorheen.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je hier op Fok nu niet zo bijster bijzonder of zo. Dus dan zal dat irl ook wel zo zijn
een lul met een kroontje op zijn hoofd?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat dit is en waarom ik dit teken.
[ afbeelding ]
Kan jij mij leren hoe je dat doet dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
die keer was zoooo leukquote:
Oe oe oe dat is Remlofquote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Of je bent gewoon niet zo tof als je denktquote:Op zondag 8 mei 2011 19:20 schreef Viro het volgende:
[..]
komt omdat ik niet meer zo vaak op fok ben zoals voorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |