Welke principes?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry meid, mijn principes staan nog steeds, je zal het toch echt even zonder mij doen en die andere mannen zitten tv te kijken.
Niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beide staan niet in mijn "FOK! neuklijstje"
Als ze hebben gewonnen, wil ik je dat nog wel een keer horen zeggenquote:
http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 8 mei 2011 18:21 schreef 129383 het volgende:quote:[img][quote][img]http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op zondag 8 mei 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijg je ook ff niet van me ook. Vind je dat heel vreemd? Nee toch?
als en echt als ze winnen, dan hadden ze strontmazzel en twente een slechte dagquote:Op zondag 8 mei 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze hebben gewonnen, wil ik je dat nog wel een keer horen zeggen
Dromen zijn bedrog, maar dit is een nachtmerriequote:Op zondag 8 mei 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er werkelijk niet druk om makenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als en echt als ze winnen, dan hadden ze strontmazzel en twente een slechte dag
Maar broeder, wat doet u nu?!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef Viro het volgende:
Zusje is geilKuisheidsgordel ff uit de kast halen
Geeft niet. Zolang ze dat maar 2x hebben vind ik t goed!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als en echt als ze winnen, dan hadden ze strontmazzel en twente een slechte dag
ik heb niets met voetbal. Geef er niets om. Van mij mag voetbal verboden worden op alle landen ter wereldquote:Op zondag 8 mei 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heldquote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb niets met voetbal. Geef er niets om. Van mij mag voetbal verboden worden op alle landen ter wereld
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet in het "al gedaan" of "wil ik nog doen" nee.
ik heb niks met voetbalquote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er werkelijk niet druk om makenHet zou tof zijn als Twente wint, ik gun het ze heel erg
En ook niet naakt, dus ik kan ook nergens naar kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |