quote:Op zondag 8 mei 2011 17:49 schreef 129383 het volgende:
Kan ik van iemand het w8 woord van testserver 1 krijgen
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
anders lees je even terug... tot waar we je antwoord gaven
ik moet wel want hij houd mijn zusje gegijzeld in een kelder in belgiëquote:Op zondag 8 mei 2011 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag van mij maar hij pas 17 dus ben jij een stoute meneer!
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
ik moet wel want hij houd mijn zusje gegijzeld in een kelder in belgië
Ik heb contact met haar.. ze zit zeker weten niet bij jouquote:Op zondag 8 mei 2011 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe weet je dat ze daar nog zit? Misschien zit ze wel bij mij in de kelder inm..
dan zou ik seks met haar hebben ipv met hem, denk eens ff logisch na manquote:Op zondag 8 mei 2011 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe weet je dat ze daar nog zit? Misschien zit ze wel bij mij in de kelder inm..
incestquote:Op zondag 8 mei 2011 17:53 schreef Viro het volgende:
[..]
dan zou ik seks met haar hebben ipv met hem, denk eens ff logisch na man
ff geduld hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:53 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik had een pm gestuurd naar huppel
maar nog steeds geen antwoord
ik zal wel ongeduldig zijn
Hoe kan je nou sex met haar hebben als ze in mijn kelder zit..... En dan moet ik logisch nadenken?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:53 schreef Viro het volgende:
[..]
dan zou ik seks met haar hebben ipv met hem, denk eens ff logisch na man
Dan liegt ze! Zal dr straks als ze eten krijgt wel even straffen!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb contact met haar.. ze zit zeker weten niet bij jou
Gad Ver Dammequote:
jij en seks, dat kan niet want jij bent een echte fok!ker. Die komen nooit buiten, dus geen kans om haar te ontvoerenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou sex met haar hebben als ze in mijn kelder zit..... En dan moet ik logisch nadenken?![]()
dat vind ik alleen maar kinkyquote:Op zondag 8 mei 2011 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gad Ver Damme
ik moet er niet achter komen, ik zou jou echt zo hard in elkaar trappen
Den Naat heeft haar zelf bij me gebracht omdat ie weer eens wat anders wilde enzo.. Dus hoefde ik heulemaal niet lang naar buiten.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:56 schreef Viro het volgende:
[..]
jij en seks, dat kan niet want jij bent een echte fok!ker. Die komen nooit buiten, dus geen kans om haar te ontvoeren
Kom danquote:
daag mij niet uit hequote:Op zondag 8 mei 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kom dan![]()
Waag het eens om aan mijn kreunmaatje Faye te komen manneke
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ik weet niet wat er gister in mijn drinken is gedaan, maar rond 5 uur ging ik nokkie en nu zit ik hier met een uitgewoond gevoel in een vochtige kelder. Wie was het en laat me gaan.
lekkerquote:Op zondag 8 mei 2011 17:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ik weet niet wat er gister in mijn drinken is gedaan, maar rond 5 uur ging ik nokkie en nu zit ik hier met een uitgewoond gevoel in een vochtige kelder. Wie was het en laat me gaan.
ik had naatje al gewaarschuwdquote:Op zondag 8 mei 2011 17:59 schreef gewoonfaye het volgende:
eigenlijk zit je bij mij.. kzal ff naar je toe komenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:59 schreef gewoonfaye het volgende:
ehm, ik was het niet...quote:Op zondag 8 mei 2011 17:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Lees ff terug.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ehm, ik was het niet...
HELOEF, HOE DURF JE?!
daarom is heloef de laatste dagen niet aanwezigquote:Op zondag 8 mei 2011 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ehm, ik was het niet...
HELOEF, HOE DURF JE?!
OMFG TMI !!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en wil je voortaan niet meer in mijn mond klaarkomen viro? Zaad in mijn mond is niet echt mijn ding.
Jou geloven we niet omdat:quote:
WTFquote:Op zondag 8 mei 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en wil je voortaan niet meer in mijn mond klaarkomen viro? Zaad in mijn mond is niet echt mijn ding.
vindt jij het zaad van viro niet lekker dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, faye was er ook al helemaal weg van, maar ik dus echt nietquote:Op zondag 8 mei 2011 18:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vindt jij het zaad van viro niet lekker dan?
ben je 1 van de weinigen
ja van faye weet ik het.. was ik bij hequote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, faye was er ook al helemaal weg van, maar ik dus echt niet
zitten veel vitaminen inquote:Op zondag 8 mei 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
Bedoel maar, daar draait deze hele reeks op, op die verschillende smakenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja van faye weet ik het.. was ik bij he
hmm.. nja.. smaken verschillen he
Ehmquote:Op zondag 8 mei 2011 18:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Jou geloven we niet omdat:
1 nep hagenees want je bent voor ajax
2. fok!kers doen niet aan seks
ik krijg ergens het gevoel dat je in herhaling valtquote:Op zondag 8 mei 2011 18:07 schreef 129383 het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit is genoeg voor radio host he ?
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:07 schreef 129383 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niet lullig bedoeld maar dat vroeg je vanochtend toch ook al?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:07 schreef 129383 het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |