Keep on dreaming!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze zit niet bij jou
en ik kan het weten
zo te zien outpost, naatje en alle andere fok!kersquote:Op zondag 8 mei 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik doe het beter dan die moslims, ik krijg mijn maagden nu al! Nog 70 te gaan, who's next?
IS OUTPOST NOG MAAGD?!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:21 schreef Viro het volgende:
[..]
zo te zien outpost, naatje en alle andere fok!kers
Dan moet ie ook niet zeuren als ie nog maagd was! Dan moet elke sex lekker zijn!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, of ze deed het gewoon heel slechtNiet vergeten dat die jongen nog maagd was voor faye...
Negers heh, die zijn nogal kieskeurigquote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet zeuren als ie nog maagd was! Dan moet elke sex lekker zijn!
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ajax liefhebbers !de meeste dromen zijn bedrog
Jij snapt hemquote:Op zondag 8 mei 2011 18:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ajax liefhebbers !de meeste dromen zijn bedrog
w8 maar ff ik schop naatje wel van mijn monstercockquote:Op zondag 8 mei 2011 18:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wacht nog steeds op die roze koeken... en ik een batsmaatje
Zoals ik al zei. Ik zit voetbal te kijken dus zal je nog even moeten wachten! En niet ongeduldig worden anders krijg je straks straf!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wacht nog steeds op die roze koeken... en ik wil een batsmaatje
Sorry meid, mijn principes staan nog steeds, je zal het toch echt even zonder mij doen en die andere mannen zitten tv te kijken.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wacht nog steeds op die roze koeken... en ik wil een batsmaatje
Beide staan niet in mijn "FOK! neuklijstje"quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik dacht dat outpost al over myra heen was gegaan, of nee, dat was Eggs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |