Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik weet niet of het écht aan mij ligt maar ik kon die punten ook gewoon écht niet terugvinden in de tekst. Althans, niet als je 'm om-formuleert naar een vraag met een antwoord.
Bij die oefenexamens die ik hiervoor heb gemaakt waren er gewoon 4 punten ofzo, die je allemaal letterlijk terug kon vinden in de tekst.
Fucking irritant dit!
Dat was de enige die ik juist heel duidelijk vond.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Internepper het volgende:
[..]
Inderdaad.
WTF deze dan:
maximumscore 1
(constatering huidige emancipatiedebat)
• Het emancipatiedebat (is weer helemaal in, maar) mist een duidelijke richting
Die stond serieus in een van de eerste regelsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Internepper het volgende:
[..]
Inderdaad.
WTF deze dan:
maximumscore 1
Ja maar als je ff verder leest dan lijkt dat niet het juiste antwoord. Dan denk je eerder aan van; de verschillen tussen de man en vrouw worden vaak gezien als natuurlijke verschillen blabla.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:05 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Die stond serieus in een van de eerste regels
Je weet wat emanciepatie is?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef tuinder het volgende:
teks ging by mij wel driekwartiertje over gedaan,,
vol goede moed naar de samenvatting en toen brak de hel los... half uur naar het eerste bolletje gestaard,, kom op dat is tog geen nederlands wat daar stond,, een dat fucking emancipatiedebat wtf is dat??
Oh dan kan ik hem goed hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:05 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Die stond serieus in een van de eerste regels
joh,, bedank voor je uitleg, zover was ik ook wel gekomen maar er werd niet goed uitgelegd wat het nou was,, ik begreep die hele tekst gwn niet goed,, ze hadden het telkens over datt emancipatiedebat van vroegen en van nu maar dat word is maar 1x in die hele tekst voorgekomen en die bolltjes waren zoo kut geformuleert dus dat was huilen met de pet op xdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet wat emanciepatie is?
Je weet wat een debat is?
Het is een debat over emancipatie.
Die had ik eerst, maar toch veranderd. Huilen dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Internepper het volgende:
[..]
Inderdaad.
WTF deze dan:
maximumscore 1
Ik dacht eerst ook, dit kan toch niet. Zo kort?!? Maar ik vond dat het enigste antwoord dus opgeschrevenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:38 schreef Finland. het volgende:
[..]
Die had ik eerst, maar toch veranderd. Huilen dus.
en daarom neem je bij elk examen een woordenboek mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef tuinder het volgende:
teks ging by mij wel driekwartiertje over gedaan,,
vol goede moed naar de samenvatting en toen brak de hel los... half uur naar het eerste bolletje gestaard,, kom op dat is tog geen nederlands wat daar stond,, een dat fucking emancipatiedebat wtf is dat??
Ik kan me deels in je verplaatsen jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:27 schreef tuinder het volgende:
[..]
joh,, bedank voor je uitleg, zover was ik ook wel gekomen maar er werd niet goed uitgelegd wat het nou was,, ik begreep die hele tekst gwn niet goed,, ze hadden het telkens over datt emancipatiedebat van vroegen en van nu maar dat word is maar 1x in die hele tekst voorgekomen en die bolltjes waren zoo kut geformuleert dus dat was huilen met de pet op xd
Je mag er 10% (20 woorden) naast zitten he?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef Mallerd het volgende:
Die tekst was heel goed te doen, maar de samenvatting was veel te ingewikkeld. Ik geloof wel dat ik de meeste punten heb behandeld, maar 179 woorden (met moeite) is gewoon te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |