quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:28 schreef EdNoolk het volgende:
Huh, tekstverklaren was geloof ik 28 punten en samenvatten 19. Maakt een totaal van 47 punten en op het laks staat 'gebaseerd op een score van ... uit 67 punten'
Uit de SC.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Is ook het geval bij vwo. Zij tellen de aftrekpunten voor spelfouten, foutieve formuleringen en overschrijding van het max. aantal woorden erbij op.
Ja havovwo.nlquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:30 schreef TakAFCA het volgende:
Dat cijfer op www.examenklacht.nl klopt niet helemaal denk ik?
Moeten we gewoon www.havovwo.nl aanhouden?
Stond een 5.9 heb het ook verneuktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:41 schreef Gafietsen het volgende:
17 punten en sta een 5,5
Iedereen vond het makkelijk, ik verwacht een N-term van 0.7
:S 2e onvoldoende voor mij op mijn diploma (m&o en NL)
dat dacht ik ook. ik was er echt van overtuigd dat die goed was ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Fox. het volgende:
Deel 2 begint bij alinea 5? Alinea 4 ging totaal niet meer over de gevolgen van multitasken ( het ging nog geen eens over multitasking, maar de informatiestromen ). Hoe moet je dit uberhaupt weten?
Uhh maar deel 2 was toch Goed omgaan met informatie stromen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Fox. het volgende:
Deel 2 begint bij alinea 5? Alinea 4 ging totaal niet meer over de gevolgen van multitasken ( het ging nog geen eens over multitasking, maar over de informatiestromen ). Hoe moet je dit uberhaupt weten?
Dat klopt, ik wist dat de kern in alinea 5 zat. Echter was alinea 4 een inleiding hierop. De indeling die zij kiezen zorgt er echter voor dat alinea 4 bij geen van beide kopjes past. Nogal verwarrend want hierdoor heb ik fout gegokt. Eénzelfde geval bij vraag 2, waar ze vragen naar de functie van een alinea terwijl er 2 van de 4 ( uitwerking en voorwaarde ) in voor komen. Hoe bepaal je welke de belangrijkste is ( of welke hun als belangrijker zien ). Jammer dat ze zulke onduidelijke vragen erin betrekken, want alle open vragen had ik goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Uhh maar deel 2 was toch Goed omgaan met informatie stromen?
Nee, oke dan kan ik het mij voorstellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:52 schreef Fox. het volgende:
[..]
Dat klopt, ik wist dat de kern in alinea 5 zat. Echter was alinea 4 een inleiding hierop. De indeling die zij kiezen zorgt er echter voor dat alinea 4 bij geen van beide kopjes past. Nogal verwarrend want hierdoor heb ik fout gegokt. Eénzelfde geval bij vraag 2, waar ze vragen naar de functie van een alinea terwijl er 2 van de 4 ( uitwerking en voorwaarde ) in voor komen. Hoe bepaal je welke de belangrijkste is ( of welke hun als belangrijker zien ). Jammer dat ze zulke onduidelijke vragen erin betrekken, want alle open vragen had ik goed.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef Cassenzo het volgende:
http://examenklacht.nl/klacht
Ff klagen over de samenvatting.
Je kon toch nooit al die 7 aandachtspunten op een fatsoenlijke manier in een tekst van maximaal 220 (eigenlijk 200) woorden doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |