Dankjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef Examen2011 het volgende:
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/HA-1001-a-11-1-c.pdf
Nederlands staat online
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/HA-1001-a-11-1-c.pdf net gepost door examen2011quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:01 schreef EdNoolk het volgende:
Ik heb geen antwoorden tot mijn beschikking hoe komen jullie daar aan?
Ik heb een deel onthouden, maar ik heb zo ook op het opgaveblad geschreven. Die kon ik vanaf 5 uur op school ophalen, maar dat heb ik nog niet gedaan. Komt later deze komt wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:01 schreef EdNoolk het volgende:
Ik heb geen antwoorden tot mijn beschikking hoe komen jullie daar aan?
Oja dat is wel slim, zal ik de volgende keer ook maar doen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een deel onthouden, maar ik heb zo ook op het opgaveblad geschreven. Die kon ik vanaf 5 uur op school ophalen, maar dat heb ik nog niet gedaan. Komt later deze komt wel.
hier heb ik ook echt punten laten liggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:05 schreef EdNoolk het volgende:
Kut ik heb iig bij die verschillen tussen man en vrouw gekozen om alleen die dingen van peuter bij jongens sterkste de baas en testosteron erin te verwerken, en niet het ouderschap. Moest een keuze maken aangezien ik al veel woorden had
Hier hetzelfde, maar heb toch wel minimaal een 6 gehaaldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:06 schreef electronique het volgende:
[..]
hier heb ik ook echt punten laten liggen
Hetzelfde geval hier. Snap niet echt hoe je 7 punten volledig moet verwerken in slechts 200 woorden. Bij voorgaande jaren waren er vaak 4 of 5 punten, die niet echt bepaald groter waren dan de punten in deze tekst.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:06 schreef electronique het volgende:
[..]
hier heb ik ook echt punten laten liggen
Ik heb daar uitwerking maar ik durf niet te kijken.....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:09 schreef Fox. het volgende:
Vraag 2 was zeer onduidelijk. In het begin van alinea 3 was het een uitwerking, maar aan het einde werd een voorwaarde gesteld ( het is alleen een probleem als ). Jammer genoeg fout gegokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |