Dit heeft toch geen betrekking op Wiskunde A? Alleen TeHaTex lijkt mequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:34 schreef -tape- het volgende:
Inderdaad.
Trouwens, mocht je wiskunde A hebben;
http://examenklacht.nl/nieuws/2011/deel-havo-examen-uitgelekt
Edit; Oh kunstgeschiedenis
Vandaar de editquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:50 schreef steenpuist2 het volgende:
[..]
Dit heeft toch geen betrekking op Wiskunde A? Alleen TeHaTex lijkt me
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:57 schreef -tape- het volgende:
Ik ga nog even een nummer 2 leggen en dan ga ik er vandoor. Succes allen.
Het moet nog beginnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:03 schreef jasperbaltussen het volgende:
Vond je het examen Nederlands (van deze middag) ook een hel? Of was het een makkie? Via www.brabantsdagblad.nl/exit kun je ook je stem uitbrengen! Brabantse eindexamenkandidaten kunnen ook een tweet sturen met #bdexit! Doen! Wij zijn er erg mee geholpen.
Succes allemaal!
Je gaat maar op één feit van mijn verhaal af, namelijk het aantal boeken dat ik gelezen heb en dat telt niet mee in je beoordeling want daar hoef je geen antwoord op te geven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:01 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het terecht
Ik kon me echt boos maken om het feit dat ik al mijn boeken gelezen had en een 5,1 kreeg, en de leerlingen die geen van hun boeken gelezen hadden met een 7 wegkwamen.
Ik kan geen medelijden met je krijgen als je de helft van de boeken nieteens gelezen hebt
Ik had juist te weinig woordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:34 schreef joessoeSP het volgende:
potverdorrie had veel meer woorden nodig voor die samenvatting !
ik heb echt iets fout gedaan, of jij moet hebben geschreven , hoi dit is mijn samenvatting klaar hahaquote:
7?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:54 schreef Fox. het volgende:
Tekst was vrij makkelijk bij het leesgedeelte, maar de vragen waren vrij kut. Vond het lezen bij de vorige examens makkelijker. Gelukkig was het samenvatten, ookal had het 7! punten, een stuk makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |