je begint met een inleiding om de tekst overzichtelijk te maken waarover het gaatquote:Ok nog een paar vraagjes;
Begin je de samenvatting nog met iets speciaals, of begin je gelijk met het eerste punt?
Telt de titel/auteur mee voor het aantal woorden?
Je hebt waarschijnlijk 5 of 6 verschillende punten die verwerkt moeten worden, moet je zelf bedenken hoe de alinea's in elkaar moeten zitten, of elk punt gewoon apart?
Met je inleiding ding totaal niet mee eens, dit is heel erge woordverspilling, direct to the point gaan. Vaak hebben mensen moeite door het maximum aantal woorden, en als je dan ook nog een inleiding wil schrijven.....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:04 schreef lolhaha het volgende:
[..]
je begint met een inleiding om de tekst overzichtelijk te maken waarover het gaat
ik weet niet of het meetelt maar als je je aan de woordengrens houd hoef je dat er niet bij op te tellen omdat het dan niet meer uitmaakt door middel van de 10% die je erover mag zitten
je mag het zelf indelen volgens mij, maar het is handig om per punt een alinea ervan te maken, overzichtelijker voor je zelf en meer duidelijkheid in je tekst
Das nou net wat ik zei haha!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:08 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Inleiding is troep niet doen. Meteen to THE point.
Alleen als het antwoord daarna ergens op slaat, niet zo dus:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef steenpuist2 het volgende:
Tip: deel van het gevraagde punt overschrijven. Levert meestal al gelijk het eerste punt op(!)
Ik had het over de samenvatting..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:13 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Alleen als het antwoord daarna ergens op slaat, niet zo dus:
Dit is een drogreden omdat: poep is bahh
dat rekenen ze dus fout....
Juist, en sorry steenpuist, dat wist ik niet;)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:15 schreef -tape- het volgende:
2010-1:
-Wat er veranderd is in de visie van de burgers op privacy in de Nederlandse
samenleving ten opzichte van vroeger
Dus zoiets;
Wat er verranderd is ten opzichte van vroeger, is dat ..
?
Succesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Juist, en sorry steenpuist, dat wist ik niet;)
Het ene jaar rekenen ze het wel goed, en de andere jaren krijg je er geen punt voor.
Kan dus alleen maar in je voordeel werken om het wel te doen;)
Ik ben weg mensen! Later en succes:)
haha ik heb niet geleerdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:21 schreef tuinder het volgende:
hahaha ik begin nu met leren voor nederlands
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:21 schreef tuinder het volgende:
hahaha ik begin nu met leren voor nederlands
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:22 schreef Internepper het volgende:
[..]
haha ik heb niet geleerd. Wat wil je leren dan?
Jo dankje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:24 schreef -tape- het volgende:
Ja.
“Geringere opbrengsten … hogere prijzen.” (regels 197-200)
Haha, hier hetzelfde.. heb al een paar weken niet meer geschreven tot gisteren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:27 schreef -tape- het volgende:
Klopt. Hopelijk zijn de teksten boeiend, dat helpt een hoop.
En ik schrijf bijna nooit meer, merkte gister bij M&O ook dat ik pijn kreeg met schrijven
Kut, aan wiskunde A had ik wel watquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:34 schreef -tape- het volgende:
Inderdaad.
Trouwens, mocht je wiskunde A hebben;
http://examenklacht.nl/nieuws/2011/deel-havo-examen-uitgelekt
Edit; Oh kunstgeschiedenis
Dit heeft toch geen betrekking op Wiskunde A? Alleen TeHaTex lijkt mequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:34 schreef -tape- het volgende:
Inderdaad.
Trouwens, mocht je wiskunde A hebben;
http://examenklacht.nl/nieuws/2011/deel-havo-examen-uitgelekt
Edit; Oh kunstgeschiedenis
Vandaar de editquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:50 schreef steenpuist2 het volgende:
[..]
Dit heeft toch geen betrekking op Wiskunde A? Alleen TeHaTex lijkt me
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:57 schreef -tape- het volgende:
Ik ga nog even een nummer 2 leggen en dan ga ik er vandoor. Succes allen.
Het moet nog beginnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:03 schreef jasperbaltussen het volgende:
Vond je het examen Nederlands (van deze middag) ook een hel? Of was het een makkie? Via www.brabantsdagblad.nl/exit kun je ook je stem uitbrengen! Brabantse eindexamenkandidaten kunnen ook een tweet sturen met #bdexit! Doen! Wij zijn er erg mee geholpen.
Succes allemaal!
Je gaat maar op één feit van mijn verhaal af, namelijk het aantal boeken dat ik gelezen heb en dat telt niet mee in je beoordeling want daar hoef je geen antwoord op te geven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:01 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het terecht
Ik kon me echt boos maken om het feit dat ik al mijn boeken gelezen had en een 5,1 kreeg, en de leerlingen die geen van hun boeken gelezen hadden met een 7 wegkwamen.
Ik kan geen medelijden met je krijgen als je de helft van de boeken nieteens gelezen hebt
Ik had juist te weinig woordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:34 schreef joessoeSP het volgende:
potverdorrie had veel meer woorden nodig voor die samenvatting !
ik heb echt iets fout gedaan, of jij moet hebben geschreven , hoi dit is mijn samenvatting klaar hahaquote:
7?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:54 schreef Fox. het volgende:
Tekst was vrij makkelijk bij het leesgedeelte, maar de vragen waren vrij kut. Vond het lezen bij de vorige examens makkelijker. Gelukkig was het samenvatten, ookal had het 7! punten, een stuk makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |