Ik ben juist geproportioneerdquote:
Dat klopt. Maar ik wou eigenlijk gewoon dequote:
Het is wilde!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik wou eigenlijk gewoon deplaatsen, ik gebruik hem te weinig
Thanks babe, ik heb wel een rotdagquote:
sowwyquote:
Ik wel iigquote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu moet je wel lachen, geef het maar toe
Que?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YW. Gewoon maar PM sturen volgende keer. Ook als ik hier niet te vinden ben kan ik je aan het lachen makenquote:
Juh, vriend van Huppel heeft zelfmoord gepleegd en gisteren was de uitvaart.quote:
Sterktequote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is al goed
Zo, en nu weg. "Gezellig doen", ofzo.
Succes dan maarquote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is al goed
Zo, en nu weg. "Gezellig doen", ofzo.
Die opmerking van Yukiquote:
Oh, damnquote:Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juh, vriend van Huppel heeft zelfmoord gepleegd en gisteren was de uitvaart.
Ik vind dat grappigquote:Op zondag 8 mei 2011 14:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik kon niets verzinnen.
Maak jij er iets beters van, dan pas ik het direct aan
Noteertquote:Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
YW. Gewoon maar PM sturen volgende keer. Ook als ik hier niet te vinden ben kan ik je aan het lachen maken
Iets zegt me dat jij er weer iets vuigs van hebt gemaakt in je hoofdquote:
RL vriend?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juh, vriend van Huppel heeft zelfmoord gepleegd en gisteren was de uitvaart.
Je bent niet groot, dus kleinquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij er weer iets vuigs van hebt gemaakt in je hoofd
Ze kent 'm ook in real life dacht ik. Anders ga je niet naar een uitvaart, he.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
RL vriend?Ik dacht dat ze hem alleen van fok kende.
quote:
Ergquote:Op zondag 8 mei 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze kent 'm ook in real life dacht ik. Anders ga je niet naar een uitvaart, he.
Ik wil ook naar het strand.....quote:Op zondag 8 mei 2011 14:42 schreef Watertornado het volgende:
Zo, ik ga maar eens naar het strand. Moet natuurlijk wel aan mijn teint werken.
Woon jij niet op een eiland met op elk willekeurig punt het strand minder dan een uur van je verwijderd?quote:
Kloptquote:Op zondag 8 mei 2011 14:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Woon jij niet op een eiland met op elk willekeurig punt het strand minder dan een uur van je verwijderd?
Kloptquote:
Pfffquote:
Dat kan eventueel wel, maar ik heb niet zo´n groot flatje. Dus geen 30 man uitnodigen aubquote:Op zondag 8 mei 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff
Ik zit eraan te denken om deze zomer naar Malta op vakantie te gaanKan ik jou als hotel boeken?
Sinds wanneer houd jij van voetbal?quote:
Ik ga toch niet op vakantie met 30 manquote:Op zondag 8 mei 2011 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan eventueel wel, maar ik heb niet zo´n groot flatje. Dus geen 30 man uitnodigen aub
Dat weet ik toch heul nie?quote:
Twente moet winnen, ik heb er het enorme bedrag van 50 cent op gezetquote:
quote:
Maar, vertel? Want ik dacht dat je Malta helemaal niet interessant vond....quote:Op zondag 8 mei 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, maak je geen zorgen. Ik ga niet met 30 man op vakantie
Ah, een teletekstsupporter.quote:
Mja, het is het enige Europese land waar ik nog niet geweest benquote:Op zondag 8 mei 2011 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar, vertel? Want ik dacht dat je Malta helemaal niet interessant vond....
Dit soort uitspraken zijn uitnodiging tot zoeken he!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is het enige Europese land waar ik nog niet geweest ben
Correctie: Het enige WARME Europese land.
Voor nu een goede reden om toch eens naar Malta te gaanquote:Op zondag 8 mei 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken zijn uitnodiging tot zoeken he!
Ach soooquote:Op zondag 8 mei 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is het enige Europese land waar ik nog niet geweest ben
Correctie: Het enige WARME Europese land.
Weet ik nog niet. Ik weet nog niet eens zeker of ik überhaupt wel ga. Is van een aantal zaken afhankelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach soooNou, in de zomer is het hier niet bepaald frisjes
Wanneer zou je dan willen gaan? En ga je alleen?
Daar is vandaag geen hol te beleven.quote:
Okies. Keep me posted then.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik weet nog niet eens zeker of ik überhaupt wel ga. Is van een aantal zaken afhankelijk.
quote:
jup, nu met bijna hele gezin bij broertjequote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
Iedereen op familiebezoek deze muffe zondag?
Geestelijk voorbereiden op de bekerfinale.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
Klinkt idd als een beter plan.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Geestelijk voorbereiden op de bekerfinale.Ga niet met dit weer 6 uur in het OV zitten om naar mn ouders te gaan.
Aan de BBQ?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup, nu met bijna hele gezin bij broertje
Whud?quote:
Nope, mijn ouders vonden moederdag en vaderdag onzin. En afgezien daarvan heb ik geen moeder,. schoonmoeder of oma (meer).quote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
Met een biertje in de zon zitten jij!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope, mijn ouders vonden moederdag en vaderdag onzin. En afgezien daarvan heb ik geen moeder,. schoonmoeder of oma (meer).
Ow, sterktequote:
Net gedaan. trek er zo weer eentje open, voor ik ga koken.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een biertje in de zon zitten jij!![]()
[..]
Ow, sterkte
I did.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniet ervan!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net gedaan. trek er zo weer eentje open, voor ik ga koken.
Ocharmequote:Op zondag 8 mei 2011 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet ervan!![]()
Ik lust er ook wel eentje, maar moet tot 7 uur werken...
Klokmeneerquote:Op zondag 8 mei 2011 16:20 schreef detijd het volgende:
detijd is een tijdje niet geweest maar is er weer, hoi allemaal nog bekenden hier?
Ja, zielig ben ik he?quote:
Ik ken u nietquote:Op zondag 8 mei 2011 16:20 schreef detijd het volgende:
detijd is een tijdje niet geweest maar is er weer, hoi allemaal nog bekenden hier?
Ik zou het doenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, zielig ben ik he?Zal ik er een topic over openen?
Is je familiebezoek alweer voorbij?![]()
Beroerd?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou het doen
Broer + schoonzus zijn net weg. Ik zou mee naar oma, maar ben net een partij beroerd geworden buitenDus ik ben maar thuisgebleven
ik ben 1 van de vele singles die al een tijdje meeloopt hier, aangenaam kennis te maken Barbussequote:
Barbusse loopt volgens mij al een tijdje langer meequote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef detijd het volgende:
[..]
ik ben 1 van de vele singles die al een tijdje meeloopt hier, aangenaam kennis te maken Barbusse
(detijd is geen u)
Aangenaamquote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef detijd het volgende:
[..]
ik ben 1 van de vele singles die al een tijdje meeloopt hier, aangenaam kennis te maken Barbusse
(detijd is geen u)
Even liggen en een glaasje water nemen?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Duizelig, zwart voor de ogen, misselijk. Beroerd.
Rustig op bed hangen + water idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even liggen en een glaasje water nemen?
Hier is het ook warm, ik wil een vodka martini....quote:Op zondag 8 mei 2011 16:30 schreef detijd het volgende:
ik denk ook dat Barbusse hier al langer is dan ik, elkaar niet eerder gesproken.
Hier is het vooral warm en alleen, hoe is het jou Yukske??
Warm, alleen (what else is new) en beroerd dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:30 schreef detijd het volgende:
ik denk ook dat Barbusse hier al langer is dan ik, elkaar niet eerder gesproken.
Hier is het vooral warm en alleen, hoe is het jou Yukske??
proost, neem ik een whiskey (alleen nog een beetje te vroeg om al te beginnen)quote:Op zondag 8 mei 2011 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het ook warm, ik wil een vodka martini....
Hier ook veel te warm binnen, wil een koud biertje, maar helaas nog steeds aan het werk.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het ook warm, ik wil een vodka martini....
Daarna lekker wat drinken, het is neem ik aan prima weer daar op het eiland.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet ervan!![]()
Ik lust er ook wel eentje, maar moet tot 7 uur werken...
Linea recta naar het terras even wat drinken, daarna naar huisquote:Op zondag 8 mei 2011 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarna lekker wat drinken, het is neem ik aan prima weer daar op het eiland.
Dit is waarschijnlijk wel mijn laatste, morgen weer werken, dadelijk om 19.00 een beetje opruimen hier met begeleidkundige en ik moet oppassen met mijn medicatie.
Goede single maltquote:Op zondag 8 mei 2011 16:32 schreef detijd het volgende:
[..]
proost, neem ik een whiskey (alleen nog een beetje te vroeg om al te beginnen)
Ik ook helaas....quote:Op zondag 8 mei 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier ook veel te warm binnen, wil een koud biertje, maar helaas nog steeds aan het werk.
Nou, op het strand was ook niets te doen. Kwamen helemaal geen mooie brommerhelmen langs en de meeste deernes die er nog wel waren, waren van formaat zeekoe.quote:
Dat is zeker klote.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klote om te zien dat iemand van wie je houdt zich kapot maakt.
Wat als diegene dat nou niet wil en liever kapot gaat?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is zeker klote.
Maar pffff posten in Singles heeft dan weinig nut he. Praat erover... Of doe er iets aan.
Sterkte iig
Je kan hooguit proberen te helpen om eruit te komen, maar diegene zal het uiteindelijk zelf moeten doen. Als hij/zij dat niet wil, dan kan je niet zo veel.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als diegene dat nou niet wil en liever kapot gaat?
Not in my book, laat niet iemand zich kapot maken en maar toekijken dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kan hooguit proberen te helpen om eruit te komen, maar diegene zal het uiteindelijk zelf moeten doen. Als hij/zij dat niet wil, dan kan je niet zo veel.
Hoe moeilijk het ook is, daar zal je dan toch in moeten berusten
Je kunt mensen niet dwingen he.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Not in my book, laat niet iemand zich kapot maken en maar toekijken dan.
Houd er rekening mee dat ertegen vechten soms alleen maar averechts werkt.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, sorryquote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, op het strand was ook niets te doen. Kwamen helemaal geen mooie brommerhelmen langs en de meeste deernes die er nog wel waren, waren van formaat zeekoe.
Als dat je verveling wat verlicht.
Ik denk dat Royco1 en Yuki wel gelijk hebben hierin.... Sterkte in ieder geval...quote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pardon?quote:
Dat snap ik, is ook niet wat ik bedoel.quote:
Daar schiet je toch niks mee op?quote:
No offence, maar snap out of it! Vanochtend was je het nog roerend eens met Krea over mensen die zichzelf en anderen naar beneden lopen te praten. Ik heb je al regelmatig gehoord over "huilies" die maar blijven janken over hun probleem en geen advies van anderen aannemen.quote:
Dan ben je hypocriet. Met A eens zijn, maar B doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
En meteen weer gezeik, kankerzooi ook
@yuki: krea heeft inderdaad gelijk. Maar liever zelf kapot als dat ik het niet geprobeerd heb.
jamaardakantochelemaalnie!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef Barbusse het volgende:
Wie gaat er mee, over drie kwartiertjes wat drinken?
Wromkandanie?quote:
Ik heb niet genoeg tijd voor een teleporter. Helaaschquote:
ik zou best willen alleen nie vandaagquote:Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef Barbusse het volgende:
Wie gaat er mee, over drie kwartiertjes wat drinken?
Te ver om te fietsen?quote:
maar waar dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:25 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig hebben we hier een cocktailbar die 24/7 open is, dus als jullie komen zorg ik dat de drank klaar staat
Estillo´s/Cascata, St. Julians, Maltaquote:
Wat zijn opzoekjes?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, als je mij het ticket stuurt wil ik je best een paar daagjes opzoeken daar in Malta
een combinatie van opzoeken en daagjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Editninja heeft even geninjaedit?quote:
Zelfs niet om met dit mooie weer door de grachten van Utrecht te peddelen?quote:
Maar ik wel met mijn arendsogenquote:
Ben in Purmerendquote:Op zondag 8 mei 2011 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs niet om met dit mooie weer door de grachten van Utrecht te peddelen?
Niet als je voor FC Twente bentquote:
Wazzup? Spelen ze niet goed?quote:
Dat zou nog niet zo erg zijn maar vlak voor rust met 2-0 achterstaan in de bekerfinale wel.quote:
GVDquote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou nog niet zo erg zijn maar vlak voor rust met 2-0 achterstaan in de bekerfinale wel.
2-1, ze luisterenquote:
quote:
Ik vind voetbal ook niks, maar ik heb een hekel aan Ajax. Dus ik hoop dat ze verliezenquote:
Ik denk dat mijn pa nu een pesthumeur heeftquote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou nog niet zo erg zijn maar vlak voor rust met 2-0 achterstaan in de bekerfinale wel.
Moederdag hequote:
Ongefundeerde mening dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind voetbal ook niks, maar ik heb een hekel aan Ajax. Dus ik hoop dat ze verliezen
Ow damn, das waar ookquote:
Oh, speelt Twente 'thuis'?quote:
Met zo'n mening kan je ook 1,5 miljoen stemmen trekken dus waarom niet.quote:
Hij heeft net kunnen juichen voor de 2-1, of 1-2 in sammzsquote:Op zondag 8 mei 2011 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn pa nu een pesthumeur heeft
Om een hekel te hebben aan Ajax heb je geen argumenten nodig.quote:
Op naar de 2-2 en daarna 2-3 of 3-2quote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft net kunnen juichen voor de 2-1, of 1-2 in sammzs
Het is Twente - Ajax. Dus 1-2. Dat ik jou dat uit moet leggen zegquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om een hekel te hebben aan Ajax heb je geen argumenten nodig.
Ik denk dat het eerder iets was als `eindelijk doen jullie wat, stelletje prutsers! *insert random scheldwoord*quote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft net kunnen juichen voor de 2-1, of 1-2 in sammzs
Je argumenten worden steeds sterker!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met zo'n mening kan je ook 1,5 miljoen stemmen trekken dus waarom niet.
Tijn gaat de nieuwe MP worden?quote:
Jeetje, wat ben jij streng zegquote:
Ik ga eerst even op het terras zittenquote:
Dan moet ik meer stemmen trekken dan 1,5 miljoen. Een partij oprichten, mensen om mijn heen verzamelen, etc.quote:
Daar is ook niets mis meequote:
Hoef jij ook niet aan te denken, alleen ik.quote:
Ik moet ook nog etenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoef jij ook niet aan te denken, alleen ik.
Nog 1!quote:
Dat dacht ikquote:
quote:
Jaquote:
Zo jij bent vrolijkquote:
Hoezo?quote:
M'n ouders zijn al thuis, mams gaat zo koken. Maar ik ben echt kotsmisselijkquote:Op zondag 8 mei 2011 18:59 schreef Solique het volgende:
[..]Op wie mag je dit maal wachten voordat jullie eten
Fijne avondquote:Op zondag 8 mei 2011 19:00 schreef Barbusse het volgende:
En ervandoorEen hele goede avond, lieve [Singles]
![]()
Haiquote:
Alleen met goeie reden en vooraf schriftelijk in drievoud aanvragen.quote:
Dan doe ik tegen jou wel chagerijnigquote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen met goeie reden en vooraf schriftelijk in drievoud aanvragen.
Zo ken ik jou weerquote:
Ik had nog niet op 'het scorebord' gekeken. Boeit verder ook niet, als je zegt dat Twente 2-1 achterstaat weet iedereen wat je bedoelt.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is Twente - Ajax. Dus 1-2. Dat ik jou dat uit moet leggen zeg
Nou, als dat mijn imago isquote:
Maakt niet dat ik minder gelijk hebquote:Op zondag 8 mei 2011 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had nog niet op 'het scorebord' gekeken. Boeit verder ook niet, als je zegt dat Twente 2-1 achterstaat weet iedereen wat je bedoelt.
Ik ook, ze staan nog steeds achter namelijk!quote:
Goh, dat zie je hier nou nooitquote:
Het is Singles, daar zit altijd wel een of andere zuurpruim die vindt dat het nergens over gaat.quote:
Dat was de discussie niet en dat weet jequote:Op zondag 8 mei 2011 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, ze staan nog steeds achter namelijk!
Ja, gelukkig heb jij wel alleen maar kwaliteit posts.quote:
Ik weet niks, ik ben maar een eenvoudige panter.quote:
Voetbal interesseert me al geen kut, en als je dan ook nog gaat discussiëren over de notatie van de stand...quote:Op zondag 8 mei 2011 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is Singles, daar zit altijd wel een of andere zuurpruim die vindt dat het nergens over gaat.
Het siert jequote:
Maar wel een prachtigequote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niks, ik ben maar een eenvoudige panter.
Dit is echt een gouden reeks, de helft van de posts gaat nergens over en de andere helft bestaat uit posts waarin geklaagd wordt dat de onzin waar het op dat moment over gaat hen niet bevaltquote:Op zondag 8 mei 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb jij wel alleen maar kwaliteit posts.
Wat maakt het in godsnaam uit
Oh, alleen als je ALTIJD kwaliteit post mag je zeggen dat je een discussie compleet zinloos vindtquote:Op zondag 8 mei 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb jij wel alleen maar kwaliteit posts.
Wat maakt het in godsnaam uit
Dat is de kracht van Singlesquote:Op zondag 8 mei 2011 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is echt een gouden reeks, de helft van de posts gaat nergens over en de andere helft bestaat uit posts waarin geklaagd wordt dat de onzin waar het op dat moment over gaat hen niet bevalt
Dat zeg ik niet. Maar dat het jou nou net niet interesseert betekent niet dat iemand anders het er niet over mag hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, alleen als je ALTIJD kwaliteit post mag je zeggen dat je een discussie compleet zinloos vindt
Het maakt niet uit, ik maakte slechts een opmerking
Het maakt het heerlijk voorspelbaar voor autisten like me.quote:
Nu nog eentje voor Twentequote:Op zondag 8 mei 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar dat het jou nou net niet interesseert betekent niet dat iemand anders het er niet over mag hebben.
Oh, en het is 2-2 aan 't vuurwerk te horen
Zie je mij ergens zeggen dat jullie er niet over door mogen gaan?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar dat het jou nou net niet interesseert betekent niet dat iemand anders het er niet over mag hebben.
Oh, en het is 2-2 aan 't vuurwerk te horen
Nee, dat zou wel de ultieme sadness zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie je mij ergens zeggen dat jullie er niet over door mogen gaan?
Zou je iemand afwijzen omdat die voor de verkeerde voetbalclub? Verkapte poging om ontopic te gaanquote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het maakt het heerlijk voorspelbaar voor autisten like me.![]()
2-2 trouwens. Goeie finale, hoop op strafschoppen, dat is het mooiste wat er is
Verder ben je wel aardig hoorquote:
Leer toch eens volledige zinnen te typen, manquote:Op zondag 8 mei 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je iemand afwijzen omdat die voor de verkeerde voetbalclub? Verkapte poging om ontopic te gaan
Ik ben de ideale schoonzoonquote:
Nee, maar je krijgt wel minpunten als je voor Ajax bent en dat zal gecompenseerd moeten wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je iemand afwijzen omdat die voor de verkeerde voetbalclub? Verkapte poging om ontopic te gaan
Staat dat nu al vast?quote:
Ik houd gewoon niet van voetbal, is dat ook goed?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt wel minpunten als je voor Ajax bent en dat zal gecompenseerd moeten worden
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd gewoon niet van voetbal, is dat ook goed?
Als ik de verwachting van buienradar moet vertrouwen wel jaquote:
Kom jij mij dat leren?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leer toch eens volledige zinnen te typen, man
De meeste vrouwen hebben 2 hele goeie pluspuntenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt wel minpunten als je voor Ajax bent en dat zal gecompenseerd moeten worden
meteen vastspijkeren danquote:
Ik ook, alleen jammer genoeg zijn mijn schoonouders kinderloos geblevenquote:
Buienradar kan geen buien zien die nog moeten ontstaan, dat heeft me vaker een nat pak opgeleverdquote:Op zondag 8 mei 2011 19:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik de verwachting van buienradar moet vertrouwen wel ja
LAWL!quote:
Hahaquote:Op zondag 8 mei 2011 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Buienradar kan geen buien zien die nog moeten ontstaan, dat heeft me vaker een nat pak opgeleverd
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar het gebrek aan wolkendek hier lijkt idd niet op onweer te duiden....
Jammer, zou mooie afsluiting van het weekend zijn.
Waarom niet, Philips is founder van de Arena en heeft het hoofdkantoor in Amsterdam zittenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef ArTiC het volgende:
Het shirt van ajaks doet me trouwens erg denken aan de oude PSV uitshirts, beetje Philips blauw dit
mooie 2e club idd...satelietclubjequote:Op zondag 8 mei 2011 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom niet, Philips is founder van de Arena en heeft het hoofdkantoor in Amsterdam zitten
Koelt het lekker af en kan ik beter slapen straksquote:
Fijn voor je, ik haat onweerquote:Op zondag 8 mei 2011 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koelt het lekker af en kan ik beter slapen straks
donnerwetterquote:
Dan hoeft het voor mij niet zo eigenlijk. Maar als ik op zondag lam thuis aan het hangen ben vind ik het prachtigquote:Op zondag 8 mei 2011 19:30 schreef dogtagz het volgende:
onweer is leuk
Vooral als je in een tentje in t bos ligt
Inderdaad, lig je lekker in je bed ofzo.. Word je wakker van onweer, kijk je naar buiten; ongelooflijk schouwspel.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hoeft het voor mij niet zo eigenlijk. Maar als ik op zondag lam thuis aan het hangen ben vind ik het prachtig
zo kan je het ook noemenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
Lekker je buikspieren trainen door je longen uit je lijf te hoesten
wat?quote:
Gatverdammequote:
Plankseks?quote:
ik denk dat je veel meer spieren traint dan alleen je buikquote:
niet likken!quote:
Ik voel alleen m'n buikspierenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat je veel meer spieren traint dan alleen je buik
meestal vinden ze wel likken lekkerderquote:
niet je nek/schouders?quote:
Dan klopt het tochquote:
Nope. Nu wel m'n borstspier op een of andere manierquote:
je meld je voor een massage?quote:
1 keer is genoeg hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 20:24 schreef ArTiC het volgende:
Kan twente gewoon niet ff 2x scoren zodat ik niet meer semi verplicht hiernaar moet kijken?
dat is 1quote:Op zondag 8 mei 2011 20:24 schreef ArTiC het volgende:
Kan twente gewoon niet ff 2x scoren zodat ik niet meer semi verplicht hiernaar moet kijken?
ja...die heb jequote:Op zondag 8 mei 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Nu wel m'n borstspier op een of andere manier
Klopt. En ze doen zeerquote:
Mooi hè, die Kuipquote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef ArTiC het volgende:
hehehe, heel het beeld van de camera trilt door al die springende mensen
achermequote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En ze doen zeerDe spieren he, niet de vetbulten.
Je moet 't hier buiten eens horenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef ArTiC het volgende:
ik zal mijn best doenquote:
De eerste keer dat ik dat meemaakte in de Kuip maakte ik me nogal zorgen. Dan beweegt dus echt de hele tweede ringquote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef ArTiC het volgende:
Sja, 20.30 begint Spiderman ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef ArTiC het volgende:
wedstrijd afgelopen en meteen de stream uit, doe je goed veronica
ik wilde wel zeggen kusje erop maar dat is wel erg tijnquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal mijn best doen
het bij je nek en schouders te houden
Idd. En dat wil je natuurlijk niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde wel zeggen kusje erop maar dat is wel erg tijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |