Zo ken ik jou weerquote:
Ik had nog niet op 'het scorebord' gekeken. Boeit verder ook niet, als je zegt dat Twente 2-1 achterstaat weet iedereen wat je bedoelt.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is Twente - Ajax. Dus 1-2. Dat ik jou dat uit moet leggen zeg
Nou, als dat mijn imago isquote:
Maakt niet dat ik minder gelijk hebquote:Op zondag 8 mei 2011 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had nog niet op 'het scorebord' gekeken. Boeit verder ook niet, als je zegt dat Twente 2-1 achterstaat weet iedereen wat je bedoelt.
Ik ook, ze staan nog steeds achter namelijk!quote:
Goh, dat zie je hier nou nooitquote:
Het is Singles, daar zit altijd wel een of andere zuurpruim die vindt dat het nergens over gaat.quote:
Dat was de discussie niet en dat weet jequote:Op zondag 8 mei 2011 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, ze staan nog steeds achter namelijk!
Ja, gelukkig heb jij wel alleen maar kwaliteit posts.quote:
Ik weet niks, ik ben maar een eenvoudige panter.quote:
Voetbal interesseert me al geen kut, en als je dan ook nog gaat discussiëren over de notatie van de stand...quote:Op zondag 8 mei 2011 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is Singles, daar zit altijd wel een of andere zuurpruim die vindt dat het nergens over gaat.
Het siert jequote:
Maar wel een prachtigequote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niks, ik ben maar een eenvoudige panter.
Dit is echt een gouden reeks, de helft van de posts gaat nergens over en de andere helft bestaat uit posts waarin geklaagd wordt dat de onzin waar het op dat moment over gaat hen niet bevaltquote:Op zondag 8 mei 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb jij wel alleen maar kwaliteit posts.
Wat maakt het in godsnaam uit
Oh, alleen als je ALTIJD kwaliteit post mag je zeggen dat je een discussie compleet zinloos vindtquote:Op zondag 8 mei 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb jij wel alleen maar kwaliteit posts.
Wat maakt het in godsnaam uit
Dat is de kracht van Singlesquote:Op zondag 8 mei 2011 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is echt een gouden reeks, de helft van de posts gaat nergens over en de andere helft bestaat uit posts waarin geklaagd wordt dat de onzin waar het op dat moment over gaat hen niet bevalt
Dat zeg ik niet. Maar dat het jou nou net niet interesseert betekent niet dat iemand anders het er niet over mag hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, alleen als je ALTIJD kwaliteit post mag je zeggen dat je een discussie compleet zinloos vindt
Het maakt niet uit, ik maakte slechts een opmerking
Het maakt het heerlijk voorspelbaar voor autisten like me.quote:
Nu nog eentje voor Twentequote:Op zondag 8 mei 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar dat het jou nou net niet interesseert betekent niet dat iemand anders het er niet over mag hebben.
Oh, en het is 2-2 aan 't vuurwerk te horen
Zie je mij ergens zeggen dat jullie er niet over door mogen gaan?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar dat het jou nou net niet interesseert betekent niet dat iemand anders het er niet over mag hebben.
Oh, en het is 2-2 aan 't vuurwerk te horen
Nee, dat zou wel de ultieme sadness zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie je mij ergens zeggen dat jullie er niet over door mogen gaan?
Zou je iemand afwijzen omdat die voor de verkeerde voetbalclub? Verkapte poging om ontopic te gaanquote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het maakt het heerlijk voorspelbaar voor autisten like me.![]()
2-2 trouwens. Goeie finale, hoop op strafschoppen, dat is het mooiste wat er is
Verder ben je wel aardig hoorquote:
Leer toch eens volledige zinnen te typen, manquote:Op zondag 8 mei 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je iemand afwijzen omdat die voor de verkeerde voetbalclub? Verkapte poging om ontopic te gaan
Ik ben de ideale schoonzoonquote:
Nee, maar je krijgt wel minpunten als je voor Ajax bent en dat zal gecompenseerd moeten wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je iemand afwijzen omdat die voor de verkeerde voetbalclub? Verkapte poging om ontopic te gaan
Staat dat nu al vast?quote:
Ik houd gewoon niet van voetbal, is dat ook goed?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt wel minpunten als je voor Ajax bent en dat zal gecompenseerd moeten worden
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd gewoon niet van voetbal, is dat ook goed?
Als ik de verwachting van buienradar moet vertrouwen wel jaquote:
Kom jij mij dat leren?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leer toch eens volledige zinnen te typen, man
De meeste vrouwen hebben 2 hele goeie pluspuntenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt wel minpunten als je voor Ajax bent en dat zal gecompenseerd moeten worden
meteen vastspijkeren danquote:
Ik ook, alleen jammer genoeg zijn mijn schoonouders kinderloos geblevenquote:
Buienradar kan geen buien zien die nog moeten ontstaan, dat heeft me vaker een nat pak opgeleverdquote:Op zondag 8 mei 2011 19:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik de verwachting van buienradar moet vertrouwen wel ja
LAWL!quote:
Hahaquote:Op zondag 8 mei 2011 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Buienradar kan geen buien zien die nog moeten ontstaan, dat heeft me vaker een nat pak opgeleverd
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar het gebrek aan wolkendek hier lijkt idd niet op onweer te duiden....
Jammer, zou mooie afsluiting van het weekend zijn.
Waarom niet, Philips is founder van de Arena en heeft het hoofdkantoor in Amsterdam zittenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef ArTiC het volgende:
Het shirt van ajaks doet me trouwens erg denken aan de oude PSV uitshirts, beetje Philips blauw dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |