proost, neem ik een whiskey (alleen nog een beetje te vroeg om al te beginnen)quote:Op zondag 8 mei 2011 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het ook warm, ik wil een vodka martini....
Hier ook veel te warm binnen, wil een koud biertje, maar helaas nog steeds aan het werk.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het ook warm, ik wil een vodka martini....
Daarna lekker wat drinken, het is neem ik aan prima weer daar op het eiland.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet ervan!![]()
Ik lust er ook wel eentje, maar moet tot 7 uur werken...
Linea recta naar het terras even wat drinken, daarna naar huisquote:Op zondag 8 mei 2011 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarna lekker wat drinken, het is neem ik aan prima weer daar op het eiland.
Dit is waarschijnlijk wel mijn laatste, morgen weer werken, dadelijk om 19.00 een beetje opruimen hier met begeleidkundige en ik moet oppassen met mijn medicatie.
Goede single maltquote:Op zondag 8 mei 2011 16:32 schreef detijd het volgende:
[..]
proost, neem ik een whiskey (alleen nog een beetje te vroeg om al te beginnen)
Ik ook helaas....quote:Op zondag 8 mei 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier ook veel te warm binnen, wil een koud biertje, maar helaas nog steeds aan het werk.
Nou, op het strand was ook niets te doen. Kwamen helemaal geen mooie brommerhelmen langs en de meeste deernes die er nog wel waren, waren van formaat zeekoe.quote:
Dat is zeker klote.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klote om te zien dat iemand van wie je houdt zich kapot maakt.
Wat als diegene dat nou niet wil en liever kapot gaat?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is zeker klote.
Maar pffff posten in Singles heeft dan weinig nut he. Praat erover... Of doe er iets aan.
Sterkte iig
Je kan hooguit proberen te helpen om eruit te komen, maar diegene zal het uiteindelijk zelf moeten doen. Als hij/zij dat niet wil, dan kan je niet zo veel.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als diegene dat nou niet wil en liever kapot gaat?
Not in my book, laat niet iemand zich kapot maken en maar toekijken dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kan hooguit proberen te helpen om eruit te komen, maar diegene zal het uiteindelijk zelf moeten doen. Als hij/zij dat niet wil, dan kan je niet zo veel.
Hoe moeilijk het ook is, daar zal je dan toch in moeten berusten
Je kunt mensen niet dwingen he.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Not in my book, laat niet iemand zich kapot maken en maar toekijken dan.
Houd er rekening mee dat ertegen vechten soms alleen maar averechts werkt.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, sorryquote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, op het strand was ook niets te doen. Kwamen helemaal geen mooie brommerhelmen langs en de meeste deernes die er nog wel waren, waren van formaat zeekoe.
Als dat je verveling wat verlicht.
Ik denk dat Royco1 en Yuki wel gelijk hebben hierin.... Sterkte in ieder geval...quote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pardon?quote:
Dat snap ik, is ook niet wat ik bedoel.quote:
Daar schiet je toch niks mee op?quote:
No offence, maar snap out of it! Vanochtend was je het nog roerend eens met Krea over mensen die zichzelf en anderen naar beneden lopen te praten. Ik heb je al regelmatig gehoord over "huilies" die maar blijven janken over hun probleem en geen advies van anderen aannemen.quote:
Dan ben je hypocriet. Met A eens zijn, maar B doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
En meteen weer gezeik, kankerzooi ook
@yuki: krea heeft inderdaad gelijk. Maar liever zelf kapot als dat ik het niet geprobeerd heb.
jamaardakantochelemaalnie!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef Barbusse het volgende:
Wie gaat er mee, over drie kwartiertjes wat drinken?
Wromkandanie?quote:
Ik heb niet genoeg tijd voor een teleporter. Helaaschquote:
ik zou best willen alleen nie vandaagquote:Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef Barbusse het volgende:
Wie gaat er mee, over drie kwartiertjes wat drinken?
Te ver om te fietsen?quote:
maar waar dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:25 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig hebben we hier een cocktailbar die 24/7 open is, dus als jullie komen zorg ik dat de drank klaar staat
Estillo´s/Cascata, St. Julians, Maltaquote:
Wat zijn opzoekjes?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, als je mij het ticket stuurt wil ik je best een paar daagjes opzoeken daar in Malta
een combinatie van opzoeken en daagjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Editninja heeft even geninjaedit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |