Dat weet ik toch heul nie?quote:
Twente moet winnen, ik heb er het enorme bedrag van 50 cent op gezetquote:
quote:
Maar, vertel? Want ik dacht dat je Malta helemaal niet interessant vond....quote:Op zondag 8 mei 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, maak je geen zorgen. Ik ga niet met 30 man op vakantie
Ah, een teletekstsupporter.quote:
Mja, het is het enige Europese land waar ik nog niet geweest benquote:Op zondag 8 mei 2011 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar, vertel? Want ik dacht dat je Malta helemaal niet interessant vond....
Dit soort uitspraken zijn uitnodiging tot zoeken he!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is het enige Europese land waar ik nog niet geweest ben
Correctie: Het enige WARME Europese land.
Voor nu een goede reden om toch eens naar Malta te gaanquote:Op zondag 8 mei 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken zijn uitnodiging tot zoeken he!
Ach soooquote:Op zondag 8 mei 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is het enige Europese land waar ik nog niet geweest ben
Correctie: Het enige WARME Europese land.
Weet ik nog niet. Ik weet nog niet eens zeker of ik überhaupt wel ga. Is van een aantal zaken afhankelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach soooNou, in de zomer is het hier niet bepaald frisjes
Wanneer zou je dan willen gaan? En ga je alleen?
Daar is vandaag geen hol te beleven.quote:
Okies. Keep me posted then.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik weet nog niet eens zeker of ik überhaupt wel ga. Is van een aantal zaken afhankelijk.
quote:
jup, nu met bijna hele gezin bij broertjequote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
Iedereen op familiebezoek deze muffe zondag?
Geestelijk voorbereiden op de bekerfinale.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
Klinkt idd als een beter plan.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Geestelijk voorbereiden op de bekerfinale.Ga niet met dit weer 6 uur in het OV zitten om naar mn ouders te gaan.
Aan de BBQ?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup, nu met bijna hele gezin bij broertje
Whud?quote:
Nope, mijn ouders vonden moederdag en vaderdag onzin. En afgezien daarvan heb ik geen moeder,. schoonmoeder of oma (meer).quote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
Met een biertje in de zon zitten jij!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope, mijn ouders vonden moederdag en vaderdag onzin. En afgezien daarvan heb ik geen moeder,. schoonmoeder of oma (meer).
Ow, sterktequote:
Net gedaan. trek er zo weer eentje open, voor ik ga koken.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een biertje in de zon zitten jij!![]()
[..]
Ow, sterkte
I did.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu moet je wel lachen, geef het maar toe
Geniet ervan!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net gedaan. trek er zo weer eentje open, voor ik ga koken.
Ocharmequote:Op zondag 8 mei 2011 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet ervan!![]()
Ik lust er ook wel eentje, maar moet tot 7 uur werken...
Klokmeneerquote:Op zondag 8 mei 2011 16:20 schreef detijd het volgende:
detijd is een tijdje niet geweest maar is er weer, hoi allemaal nog bekenden hier?
Ja, zielig ben ik he?quote:
Ik ken u nietquote:Op zondag 8 mei 2011 16:20 schreef detijd het volgende:
detijd is een tijdje niet geweest maar is er weer, hoi allemaal nog bekenden hier?
Ik zou het doenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, zielig ben ik he?Zal ik er een topic over openen?
Is je familiebezoek alweer voorbij?![]()
Beroerd?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou het doen
Broer + schoonzus zijn net weg. Ik zou mee naar oma, maar ben net een partij beroerd geworden buitenDus ik ben maar thuisgebleven
ik ben 1 van de vele singles die al een tijdje meeloopt hier, aangenaam kennis te maken Barbussequote:
Barbusse loopt volgens mij al een tijdje langer meequote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef detijd het volgende:
[..]
ik ben 1 van de vele singles die al een tijdje meeloopt hier, aangenaam kennis te maken Barbusse
(detijd is geen u)
Aangenaamquote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef detijd het volgende:
[..]
ik ben 1 van de vele singles die al een tijdje meeloopt hier, aangenaam kennis te maken Barbusse
(detijd is geen u)
Even liggen en een glaasje water nemen?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Duizelig, zwart voor de ogen, misselijk. Beroerd.
Rustig op bed hangen + water idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even liggen en een glaasje water nemen?
Hier is het ook warm, ik wil een vodka martini....quote:Op zondag 8 mei 2011 16:30 schreef detijd het volgende:
ik denk ook dat Barbusse hier al langer is dan ik, elkaar niet eerder gesproken.
Hier is het vooral warm en alleen, hoe is het jou Yukske??
Warm, alleen (what else is new) en beroerd dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:30 schreef detijd het volgende:
ik denk ook dat Barbusse hier al langer is dan ik, elkaar niet eerder gesproken.
Hier is het vooral warm en alleen, hoe is het jou Yukske??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |