Dat weet ik toch heul nie?quote:
Twente moet winnen, ik heb er het enorme bedrag van 50 cent op gezetquote:
quote:
Maar, vertel? Want ik dacht dat je Malta helemaal niet interessant vond....quote:Op zondag 8 mei 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, maak je geen zorgen. Ik ga niet met 30 man op vakantie
Ah, een teletekstsupporter.quote:
Mja, het is het enige Europese land waar ik nog niet geweest benquote:Op zondag 8 mei 2011 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar, vertel? Want ik dacht dat je Malta helemaal niet interessant vond....
Dit soort uitspraken zijn uitnodiging tot zoeken he!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is het enige Europese land waar ik nog niet geweest ben
Correctie: Het enige WARME Europese land.
Voor nu een goede reden om toch eens naar Malta te gaanquote:Op zondag 8 mei 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken zijn uitnodiging tot zoeken he!
Ach soooquote:Op zondag 8 mei 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is het enige Europese land waar ik nog niet geweest ben
Correctie: Het enige WARME Europese land.
Weet ik nog niet. Ik weet nog niet eens zeker of ik überhaupt wel ga. Is van een aantal zaken afhankelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach soooNou, in de zomer is het hier niet bepaald frisjes
Wanneer zou je dan willen gaan? En ga je alleen?
Daar is vandaag geen hol te beleven.quote:
Okies. Keep me posted then.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik weet nog niet eens zeker of ik überhaupt wel ga. Is van een aantal zaken afhankelijk.
quote:
jup, nu met bijna hele gezin bij broertjequote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
Iedereen op familiebezoek deze muffe zondag?
Geestelijk voorbereiden op de bekerfinale.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
Iedereen op familiebezoek deze muffe zondag?
Klinkt idd als een beter plan.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Geestelijk voorbereiden op de bekerfinale.Ga niet met dit weer 6 uur in het OV zitten om naar mn ouders te gaan.
Aan de BBQ?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup, nu met bijna hele gezin bij broertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |