Wordt lastig als het maar van één kant komt, sorry Boboquote:Op zondag 8 mei 2011 12:16 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb net Phileine zegt sorry gekeken. Val ik nu op mannen? Zo ja, Bietsje..wil je met mij daten?
Groetjes een verwarde jongen.
Maar ik wil het ook wel hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Wordt lastig als het maar van één kant komt, sorry Bobo
over een piraat trouwens, ARRRquote:
Is goed, ik heb immers ook Phileine zegt sorry gezienquote:Op zondag 8 mei 2011 12:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zullen we de liefde bedrijven bij het kampvuur?
Het is hier godverdomme geen onzin radio.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik wil het ook wel hoor [ afbeelding ]
ik niet, ben ik nu hetero?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Is goed, ik heb immers ook Phileine zegt sorry gezien
vandaagquote:
Zullen we de hete seksscènes naspelen?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Is goed, ik heb immers ook Phileine zegt sorry gezien
Diegene op het toneel?quote:
Nou sommige users kan ik behoorlijk om emo,giffen maar goed de topusers houden het niveau hoogquote:Op zondag 8 mei 2011 12:22 schreef Creeg het volgende:
Hoi, is dit een topic waar alle topusers bij elkaar komen?
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou sommige users kan ik behoorlijk om emo,giffen maar goed de topusers houden het niveau hoog
Ben bang van welquote:
Kusje op je balletjesquote:
De waarheid achtervolgt je.quote:
Nee..die zitten allemaal in onzin radioquote:Op zondag 8 mei 2011 12:22 schreef Creeg het volgende:
Hoi, is dit een topic waar alle topusers bij elkaar komen?
Oké..dan ben ik die negerin welquote:
ik draai toch ook niks, ik ga daar trouwens ook niet meer draaien, wat een rotvolk daarquote:Op zondag 8 mei 2011 12:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is hier godverdomme geen onzin radio.
Noem dan ook gewoon namenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou sommige users kan ik behoorlijk om emo,giffen maar goed de topusers houden het niveau hoog
Inderdaad, NUquote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Noem dan ook gewoon namen [ afbeelding ] Alles gebeurt veilig achter een schermpje..niemand kan je iets aandoen [ afbeelding ]
preciesquote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig emo.gifde je, dat haalt de lading van mijn post weg.
Dat was ook de reden waarom jij daar zo goed tussen paste.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:23 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik draai toch ook niks, ik ga daar trouwens ook niet meer draaien, wat een rotvolk daarMaar je hoeft niet te klikken
Vermaak, het houdt ons van de straatquote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef Creeg het volgende:
[..]
precies
ik snap het niet.. wat is het doel van dit topic
Relschopperquote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Noem dan ook gewoon namen [ afbeelding ] Alles gebeurt veilig achter een schermpje..niemand kan je iets aandoen [ afbeelding ]
Oh, soort overdagbagger, maar je mag niet baggerenquote:
Slowchatten maar dan alleen over hoe lief we elkaar vindenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef Creeg het volgende:
[..]
precies
ik snap het niet.. wat is het doel van dit topic
Waar zie jij ruzie?quote:
Viel het op?quote:
Nee ook geen dagbagger, dat is weer anders,quote:Op zondag 8 mei 2011 12:26 schreef Creeg het volgende:
[..]
Oh, soort overdagbagger, maar je mag niet baggeren
Ja ik hap niet zo heel snel meerquote:Op zondag 8 mei 2011 12:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Viel het op? [ afbeelding ] Ik moet een beter plan bedenken.
Nu pics van je hoofd waarbij jij met een andere jongen een wc deelt. En dan niet om te gaan plassen of poepenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Happy, ik had gister weer een goede avond!
Pics voor je:
[ afbeelding ]
Dus geen plaatjes van leuke meisjes met leuke tietjes?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee ook geen dagbagger, dat is weer anders,
gezeur over het nut van dit topic, het is gewoon gezellig totdat er iemand begint te rellenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar zie jij ruzie?
[..]
Viel het op? [ afbeelding ] Ik moet een beter plan bedenken.
netjesquote:Op zondag 8 mei 2011 12:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Happy, ik had gister weer een goede avond!
Pics voor je:
[ afbeelding ]
die heb ik nietquote:Op zondag 8 mei 2011 12:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu pics van je hoofd waarbij jij met een andere jongen een wc deelt. En dan niet om te gaan plassen of poepen
waar heb je Daan gelatenquote:
Dat is toch geen ruziequote:Op zondag 8 mei 2011 12:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
gezeur over het nut van dit topic, het is gewoon gezellig totdat er iemand begint te rellen
Ben jij zo iemand die de hele avond/nacht achter zo'n gokmachine zit? Opzich klinkt dat best wel fok-likequote:Op zondag 8 mei 2011 12:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
die heb ik niet
Heb wel dus 3x bar gezien, wat ik nog nooit had gezien
echt tof
Tvp.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu pics van je hoofd waarbij jij met een andere jongen een wc deelt. En dan niet om te gaan plassen of poepen
Nee, nooit in de kroegquote:Op zondag 8 mei 2011 12:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is toch geen ruzieDat bewaren we voor de arg7 meet in de Stairway [ afbeelding ]
[..]
Ben jij zo iemand die de hele avond/nacht achter zo'n gokmachine zit? Opzicht klinkt dat best wel fok-like [ afbeelding ] En hoeveel euro's komen er uit dat ding als je die 3x bar hebt?
Ik neem je in het ootje. Godver wat een leuke grapquote:
uuuuuh thuis gewoon, maar hij gaat me over 3 week helpen met n schoolproject de schatquote:
quote:
Waarom godver, waarom vloeken? Gewoon een vraagje hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik neem je in het ootje. Godver wat een leuke grap [ afbeelding ]
Goedemorgenquote:
Goed bezig wel. Ik ging wel eens als we vreten gingen halen na het feesten dat photoplay doen..maar met je dronken kop gaat dat stuk minder goed. Maar waarom vind jij shoarma niet te vreten? Wat ben jij voor nephollanderquote:Op zondag 8 mei 2011 12:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, nooit in de kroeg, ik sta altijd midden op de dansvloer...
Dit was in een swarma zaak, ik vind dat niet te vreten, maar vrienden hadden honger...
Hup euro erin, 60 euro eruit
en weer terug de kroeg in
Ik weet niet waarmee..maar de verrassing staat mij wel aanquote:
Zo uit ik mijn gevoelens beter. In mijn hoofd vloek ik ook constant..gewoon omdat ik van die woorden wel kan genietenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom godver, waarom vloeken? Gewoon een vraagje hoor
Dagquote:
nee, ik vind het wel lekker, maar tijdens het uitgaan heb ik helemaal geen hongerquote:Op zondag 8 mei 2011 12:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Goed bezig wel. Ik ging wel eens als we vreten gingen halen na het feesten dat photoplay doen..maar met je dronken kop gaat dat stuk minder goed. Maar waarom vind jij shoarma niet te vreten? Wat ben jij voor nephollanderOf heb jij gewoon liever gyros?
Tijdens het uitgaan is het ook een beetje stom natuurlijk. Al die knoflook in je bek..zullen de mannen niet op afkomenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee, ik vind het wel lekker, maar tijdens het uitgaan heb ik helemaal geen honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |