Oh, ok, dan zou ik maar zorgen dat als ik daar ook kom te hangen je een schuilkelder neemt ergens waar faye niet van weet, want ze spuugt in je anus, stopt haar vuist in je anus en maakt je anus helemaal kapot, HELEMAAL KAPOT!quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 05:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ok, dan zou ik maar zorgen dat als ik daar ook kom te hangen je een schuilkelder neemt ergens waar faye niet van weet, want ze spuugt in je anus, stopt haar vuist in je anus en maakt je anus helemaal kapot, HELEMAAL KAPOT!
Ik heb madcon zelf gemistquote:Op zondag 8 mei 2011 05:29 schreef naatje_1 het volgende:
Viro, waarom?Ik weet dat je een neger bent, maar dan hoef je nog geen negermuziek aan te vragen
Als ik daar hang, sta ik natuurlijk helemaal tot je beschikking, maar het ging hier om faye dacht ik. Dus, daarom: veel succes.quote:
Trustequote:Op zondag 8 mei 2011 05:34 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, uploads zijn klaar, ik zeg jullie vaarwel.
Vaarwel.
quote:Je hoort nu: Agneton - Horizon In Your Head
Naar aanleiding van bovenstaande volgende 2 foto;s gemaakt omdat het er heel mooi bij past, imo:quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
Titel maar ook als ik naar buiten kijk
quote:Op zondag 8 mei 2011 05:59 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Naar aanleiding van bovenstaande volgende 2 foto;s gemaakt omdat het er heel mooi bij past, imo:
1ste foto om : 5.38 uur, 2de foto om 5.48 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe dat!quote:Op zondag 8 mei 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Zo maar eens een verzoekje plaatsen die een beetje past bij 't weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |