Die introquote:
Verdiep je eens in muziek ipv zomaar iets te roepen. Reggae bestaat netals trance uit meerdere vormen.quote:
I sold my soul to the devil, and the price was cheap.quote:Op zondag 8 mei 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die intro![]()
ik had let me fly en de intro geupload en ruffryders anthem allemaal geweigerd voor Draakje
wat ben je nou voor neppe rotterdammer manquote:Op zondag 8 mei 2011 05:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe eerder hoe beter, lelijk gebouw..
Ze krijgen toch een nieuwe, hoe eerder hoe beterquote:Op zondag 8 mei 2011 05:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe eerzder hoe beter, lelijk gebouw..
Ik zit je een beetje te dollenquote:Op zondag 8 mei 2011 05:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Verdiep je eens in muziek ipv zomaar iets te roepen. Reggae bestaat netals trance uit meerdere vormen.
blablabla twice as deep hahahaquote:Op zondag 8 mei 2011 05:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
I sold my soul to the devil, and the price was cheap.
this is for my dogs heet die tochquote:Op zondag 8 mei 2011 05:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
And it was cold to this level, but it was twice as deep.
Geen voetbal liefhebberquote:Op zondag 8 mei 2011 05:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wat ben je nou voor neppe rotterdammer man
nou doei nerd neppe rotterdammer je kan wel bij karzai in de bijlmer wonenquote:Op zondag 8 mei 2011 05:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen voetbal liefhebber
Maar ik ga m'n luiken sluiten, de dag was weer lang zat.. Vanaf vrijdag avond tot nu veuls te weinig geslapen
En dan ook nog geholpen met verhuizen..
Als ik ergens niet wil wonen is het wel Ammedamquote:Op zondag 8 mei 2011 05:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nou doei nerd neppe rotterdammer je kan wel bij karzai in de bijlmer wonen
Koelkast gaat mij geen kickrechten geven, ookal wil ik vaak in de nacht draaien.quote:Klik hier voor statistieken
Huidig verzoekje aangevraagd door:
naatje_1
Bericht:
God is a DJ, jammer dat er geen DJ
draait nu...
Waarom geef je dan gewoon niet een paar tijden aan?quote:Op zondag 8 mei 2011 05:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Koelkast gaat mij geen kickrechten geven, ookal wil ik vaak in de nacht draaien.
Omdat ik het impulsief besluit. Zijn geen vaste tijden waarop ik wil draaien.quote:Op zondag 8 mei 2011 05:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom geef je dan gewoon niet een paar tijden aan?
Ze is moe, kan ik niets aandoen als ze opeens KO ligt.quote:Op zondag 8 mei 2011 05:16 schreef naatje_1 het volgende:
kun jij je zusjelief even het doei zeggen voor slapen gaan aanleren... Ze heeft zichzelf alweer weggeknikkerd, zonder ons op de hoogte te stellen...
I know, maar ze weet van zichzelf inmiddels wanneer ze ongeveer KO gaat... Dus een "ik val waarschijnlijk zo weg, slaap lekker" zou altijd fijn zijn..quote:Op zondag 8 mei 2011 05:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze is moe, kan ik niets aandoen als ze opeens KO ligt.
tegen mij zei ze het welquote:Op zondag 8 mei 2011 05:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
I know, maar ze weet van zichzelf inmiddels wanneer ze ongeveer KO gaat... Dus een "ik val waarschijnlijk zo weg, slaap lekker" zou altijd fijn zijn..
dat ze moe was, dan weet ik al genoegquote:Op zondag 8 mei 2011 05:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zei ze net tegen jou dat ze ging slapen...
ahja, ok, maar dat wist ik ook, ze viel tijdens het skaipen ook al in slaap, dus ik tegen haar "misschien beter om nu te gaan slapen?" Zij schudde heel hard neequote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 05:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ahja, ok, maar dat wist ik ook, ze viel tijdens het skaipen ook al in slaap, dus ik tegen haar "misschien beter om nu te gaan slapen?" Zij schudde heel hard nee
Nee?quote:Op zondag 8 mei 2011 05:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je weet waar de laatste 4 hangen die dat zeiden he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |