High fivequote:Op zondag 8 mei 2011 04:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wees nou maar blij dat we PSV voor je hebben geklapt, anders was het boohoo eindhoven heeft weer de titel.
Wat een geweldig nummer is het ookquote:Op zondag 8 mei 2011 04:51 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan niet meer aanvragen, maar nummer staat erin. Heb serena het vaak genoeg zien aanvragen
Is ie ook, maar moet ie geen muzikanten afkraken. Is not done in mijn ogen.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:50 schreef Stokstaart het volgende:
karzai is wel een chille amsterdammer volgens mij boys
kijk dat zijn er weinig maar beter dan die Huppelkut dat is me n NSBer jonge BAM
kutseizoen man dit jaarquote:
Nee man, twente grijpt ze.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kutseizoen man dit jaar
straks dankzij ons gaan ze nog kampioen worden ook
shaggy is geen muzikantquote:Op zondag 8 mei 2011 04:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Is ie ook, maar moet ie geen muzikanten afkraken. Is not done in mijn ogen.
Ja SCC vakkie TT hieroquote:
ja klopt. Heb al zijn albums, maar moet de tags voor draakje in orde maken. Dan kan ik ze uploadenquote:Op zondag 8 mei 2011 04:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is jammer dat er maar 1 nr van DMX in staat.
ITS DARK AND HELL IS HOTquote:Op zondag 8 mei 2011 04:59 schreef Viro het volgende:
[..]
ja klopt. Heb al zijn albums, maar moet de tags voor draakje in orde maken. Dan kan ik ze uploaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |