Oh, ok, dan zou ik maar zorgen dat als ik daar ook kom te hangen je een schuilkelder neemt ergens waar faye niet van weet, want ze spuugt in je anus, stopt haar vuist in je anus en maakt je anus helemaal kapot, HELEMAAL KAPOT!quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 05:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ok, dan zou ik maar zorgen dat als ik daar ook kom te hangen je een schuilkelder neemt ergens waar faye niet van weet, want ze spuugt in je anus, stopt haar vuist in je anus en maakt je anus helemaal kapot, HELEMAAL KAPOT!
Ik heb madcon zelf gemistquote:Op zondag 8 mei 2011 05:29 schreef naatje_1 het volgende:
Viro, waarom?Ik weet dat je een neger bent, maar dan hoef je nog geen negermuziek aan te vragen
Als ik daar hang, sta ik natuurlijk helemaal tot je beschikking, maar het ging hier om faye dacht ik. Dus, daarom: veel succes.quote:
Trustequote:Op zondag 8 mei 2011 05:34 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, uploads zijn klaar, ik zeg jullie vaarwel.
Vaarwel.
quote:Je hoort nu: Agneton - Horizon In Your Head
Naar aanleiding van bovenstaande volgende 2 foto;s gemaakt omdat het er heel mooi bij past, imo:quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
Titel maar ook als ik naar buiten kijk
quote:Op zondag 8 mei 2011 05:59 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Naar aanleiding van bovenstaande volgende 2 foto;s gemaakt omdat het er heel mooi bij past, imo:
1ste foto om : 5.38 uur, 2de foto om 5.48 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe dat!quote:Op zondag 8 mei 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Zo maar eens een verzoekje plaatsen die een beetje past bij 't weer...
Omdat ik elk jaar een ontbijt maak, en cadeau's heb en shit. En nu heeft haar vriend een ontbijt gemaakt en doen ze net alsof ik hier een of andere bitch ben die nooit aan der moeder denkt.quote:
Stom.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik elk jaar een ontbijt maak, en cadeau's heb en shit. En nu heeft haar vriend een ontbijt gemaakt en doen ze net alsof ik hier een of andere bitch ben die nooit aan der moeder denkt.
Dat is stom iddquote:Op zondag 8 mei 2011 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik elk jaar een ontbijt maak, en cadeau's heb en shit. En nu heeft haar vriend een ontbijt gemaakt en doen ze net alsof ik hier een of andere bitch ben die nooit aan der moeder denkt.
tssk, is idd niet leuk.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wachten waarop?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:14 schreef Viro het volgende:
Pff nog 2 uur wachten... word gek hier. Heb inmiddels 3 hele F1 GP's gewonnen in F1 2010, dat is 4,5 uur totaal.
Wel lekker weer vandaag. Broertje en vader slapen nog, de luilakken
Niet zo praten.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
En nu nog vrolijk doen alsof er niets aan de hand is en zeggen dat ik chagrijnig ben. Laat hem lekker doodgaan ofzo. Laat ze samen lekker doodgaan. Zijn ze eindelijk van mij af, vast een hele opluchting.
Gooi het er allemaal uit. Dat lucht er op.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
En nu nog vrolijk doen alsof er niets aan de hand is en zeggen dat ik chagrijnig ben. Laat hem lekker doodgaan ofzo. Laat ze samen lekker doodgaan. Zijn ze eindelijk van mij af, vast een hele opluchting.
Oh.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:33 schreef Viro het volgende:
[..]
De F1 GP van Turkije, die begint om 13.15 uur.
Dat kan niet eens, want ze zijn weggegaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Gooi het er allemaal uit. Dat lucht er op.
Ik bedoelde meer in de manier van : post het op fok of schrijf het van je af. Maar ze zijn er nu niet kan je het uitschreeuwen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan niet eens, want ze zijn weggegaan.
Nah. Gewoon vreten. Dat werkt altijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in de manier van : post het op fok of schrijf het van je af. Maar ze zijn er nu niet kan je het uitschreeuwen.
goed idee, ik heb best wel trek in een fruitsalade. Heb mango's, mandrijnen, appels, peren, aarbeien en bananen in huis. Brb ff een salade makenquote:
race is toch gewoon om 2 uur?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:33 schreef Viro het volgende:
[..]
De F1 GP van Turkije, die begint om 13.15 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |