Ik hoorde dat jij knetter geneukt heb, wat is daar van waarquote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vastwel, dan krijg alleen een tegoed bon voor inlegkruisjes
Jah, nu ook hier weer..quote:Op zondag 8 mei 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
afgelopen.. maar ik hoor wel muziek
Niet waar, we hebben gelachen en we hebben elkaars kont aangeraaktquote:Op zondag 8 mei 2011 01:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij knetter geneukt heb, wat is daar van waar
Keihard gebatst dus, bedankt voor de bevestiging.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet waar, we hebben gelachen en we hebben elkaars kont aangeraakt
Ransaap.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vastwel, dan krijg je alleen een tegoed bon voor inlegkruisjes
maakt niet uit wat je zegt.. we hebben elkaar irl gezien.. ergo we hebben gebatstquote:Op zondag 8 mei 2011 01:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet waar, we hebben gelachen en we hebben elkaars kont aangeraakt
Batsen, dat woord begrijpen we hier niet in het westenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Keihard gebatst dus, bedankt voor de bevestiging.
we hebben zelfs 2 keer gebatstquote:Op zondag 8 mei 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maakt niet uit wat je zegt.. we hebben elkaar irl gezien.. ergo we hebben gebatst
Ik woon ook in het westen, ouwe duitser.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Batsen, dat woord begrijpen we hier niet in het westen![]()
Dacht dat ze in de bots autootjes wilde
wtf.. dan ben je wel slecht heur.. geen indruk achterlaten hierquote:
NEEEE ligt niet aan jouquote:Op zondag 8 mei 2011 01:38 schreef Karzai het volgende:
Ligt het nu aan mij of loopt de boel steeds vast?
Had je maar niet dat lelijke jurkje aan moeten doenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf.. dan ben je wel slecht heur.. geen indruk achterlaten hier
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Had je maar niet dat lelijke jurkje aan moeten doen
server in la francequote:Op zondag 8 mei 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
het is echt op en af dit.. hoe kan dat...
Dat staat genoteerd...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:42 schreef Karzai het volgende:
Ik ga maar weer sletjes hosselen op een ander forum
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:42 schreef Karzai het volgende:
Ik ga maar weer sletjes hosselen op een ander forum
Na deze geloof ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:42 schreef humorduck28 het volgende:
Wel jammer, bij draakje staat nog steeds niet wie wat voor wie aanvraagt...
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij bent geen sletje hoor, ik heb je toegelaten in de circle of trust
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij bent geen sletje hoor, ik heb je toegelaten in de circle of trust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Wat is het verschil...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
Let op: ik ben geen koorknaapje, ik ben gewoon een heel vies jongetje
Dan moet je je wassenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
Dat was bekend, alleen dat koorknaapje twijfelde ik over.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
Je bent mijn seksloze koortrutjequote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |