Was het maar waar, Knetter sloeg me net van haar af..quote:Op zondag 8 mei 2011 01:22 schreef Karzai het volgende:
Ik heb het al door, duck is er met knetter vandoor
Ik zal er een mooi liedje van maken ala andre Hazes
geloof er niks vanquote:Op zondag 8 mei 2011 01:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Was het maar waar, Knetter sloeg me net van haar af..![]()
Hé, Eggs. Ik heb je wel gemist jongeh!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEIE MORGEN EN WELKOM BIJ DE VERZOEKJENS AUTOMÁÁT
begrijp het ik had knetter ook onderschat,quote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is bitterhard...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wait wutt?Effe lekker roddelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We wachten af...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Koelkast is aan het kijken.. hij kan hier nou ook even niks aan doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Mja sorry, ik tiefde in slaap om 18 uur, ik dacht dat ik wel op tijd wakker zou zijn. Nou ik werd een uur geleden wakker ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 01:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, Eggs. Ik heb je wel gemist jongeh!
Hoe is het met het vuurwerk? (meest spannende wat nu gebeurt)quote:
afgelopen.. maar ik hoor wel muziekquote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hoe is het met het vuurwerk? (meest spannende wat nu gebeurt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |