Ik hoorde dat jij knetter geneukt heb, wat is daar van waarquote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vastwel, dan krijg alleen een tegoed bon voor inlegkruisjes
Jah, nu ook hier weer..quote:Op zondag 8 mei 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
afgelopen.. maar ik hoor wel muziek
Niet waar, we hebben gelachen en we hebben elkaars kont aangeraaktquote:Op zondag 8 mei 2011 01:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij knetter geneukt heb, wat is daar van waar
Keihard gebatst dus, bedankt voor de bevestiging.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet waar, we hebben gelachen en we hebben elkaars kont aangeraakt
Ransaap.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vastwel, dan krijg je alleen een tegoed bon voor inlegkruisjes
maakt niet uit wat je zegt.. we hebben elkaar irl gezien.. ergo we hebben gebatstquote:Op zondag 8 mei 2011 01:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet waar, we hebben gelachen en we hebben elkaars kont aangeraakt
Batsen, dat woord begrijpen we hier niet in het westenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Keihard gebatst dus, bedankt voor de bevestiging.
we hebben zelfs 2 keer gebatstquote:Op zondag 8 mei 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maakt niet uit wat je zegt.. we hebben elkaar irl gezien.. ergo we hebben gebatst
Ik woon ook in het westen, ouwe duitser.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Batsen, dat woord begrijpen we hier niet in het westen![]()
Dacht dat ze in de bots autootjes wilde
wtf.. dan ben je wel slecht heur.. geen indruk achterlaten hierquote:
NEEEE ligt niet aan jouquote:Op zondag 8 mei 2011 01:38 schreef Karzai het volgende:
Ligt het nu aan mij of loopt de boel steeds vast?
Had je maar niet dat lelijke jurkje aan moeten doenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf.. dan ben je wel slecht heur.. geen indruk achterlaten hier
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Had je maar niet dat lelijke jurkje aan moeten doen
server in la francequote:Op zondag 8 mei 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
het is echt op en af dit.. hoe kan dat...
Dat staat genoteerd...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:42 schreef Karzai het volgende:
Ik ga maar weer sletjes hosselen op een ander forum
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:42 schreef Karzai het volgende:
Ik ga maar weer sletjes hosselen op een ander forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |