Ach laat hun ook een keer 1 dag t heetst zijn.:')quote:Op zondag 8 mei 2011 01:01 schreef humorduck28 het volgende:
Nee, België was het warmst hoorde ik vanavond...
JAAAAA!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef Melting het volgende:
Komt Draakje er automatisch in als ik disconnect?
Jah, dat klopt.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef Melting het volgende:
Komt Draakje er automatisch in als ik disconnect?
QFTquote:Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef humorduck28 het volgende:
Dit is echt verschikkelelijk,,, Bennie Hill met Eminem.. .![]()
![]()
Is gewoon een wachtmuziekje tot Draakje er is.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey Popje!Mag ik dat kontje (UI) van je eens aaien?
![]()
![]()
Zit jij ook in een gesticht danwel inrichting?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Is gewoon een wachtmuziekje tot Draakje er is.
Inrichting..... mag je zo wel noemen ja. Ik heb het zelf ingericht namelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zit jij ook in een gesticht danwel inrichting?
Dacht ik alquote:Op zondag 8 mei 2011 01:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Inrichting..... mag je zo wel noemen ja. Ik heb het zelf ingericht namelijk.
je mag best met je vinger over je beeldscherm gaan en aanraken.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
(doet toch maren) Maar maar ik heb t all1 maar over je UI.....![]()
deed ik alquote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
je mag best met je vinger over je beeldscherm gaan en aanraken.
Hij kan hem ook uitprinten op poster-formaat.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja en ik wil niet weten wat hij er daarna mee gaat doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:10 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hij kan hem ook uitprinten op poster-formaat.
Mja dat is plagiaat! Ik moet eerst toestemming vragen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:10 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hij kan hem ook uitprinten op poster-formaat.
Bruut verkrachten natuuurlijk! Wat anders...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja en ik wil niet weten wat hij er daarna mee gaat doen.
Dat was het... met voorbehoud van buffers..quote:Op zondag 8 mei 2011 01:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
1e 3 nummers ja, daarna komen verzoekjes
Hij doet het weer hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat was het... met voorbehoud van buffers..
Oke, dan ligt het waarschijnlijk aan mijn verbinding...quote:
omdat je van ons houdquote:Op zondag 8 mei 2011 01:14 schreef Karzai het volgende:
Ik hou het niet meer keb het bloedheet en m'n verzoekje wordt maar niet gedraaid
Waarom vergooi ik m'n leven hier
alleen kreunen?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongeennnsss, straks gaan we weer kreunen!
Jaxxie pakt de dubbelquote:Op zondag 8 mei 2011 01:17 schreef humorduck28 het volgende:
Spannende week, wordt het Fc-Twente dubbel, of Ajax dubbel, Fc-Twente daarna Ajax, of Ajax daarna Twente...???
Was het maar waar, Knetter sloeg me net van haar af..quote:Op zondag 8 mei 2011 01:22 schreef Karzai het volgende:
Ik heb het al door, duck is er met knetter vandoor
Ik zal er een mooi liedje van maken ala andre Hazes
geloof er niks vanquote:Op zondag 8 mei 2011 01:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Was het maar waar, Knetter sloeg me net van haar af..![]()
Hé, Eggs. Ik heb je wel gemist jongeh!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEIE MORGEN EN WELKOM BIJ DE VERZOEKJENS AUTOMÁÁT
begrijp het ik had knetter ook onderschat,quote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is bitterhard...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wait wutt?Effe lekker roddelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We wachten af...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Koelkast is aan het kijken.. hij kan hier nou ook even niks aan doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Mja sorry, ik tiefde in slaap om 18 uur, ik dacht dat ik wel op tijd wakker zou zijn. Nou ik werd een uur geleden wakker ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 01:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, Eggs. Ik heb je wel gemist jongeh!
Hoe is het met het vuurwerk? (meest spannende wat nu gebeurt)quote:
afgelopen.. maar ik hoor wel muziekquote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hoe is het met het vuurwerk? (meest spannende wat nu gebeurt)
Ik hoorde dat jij knetter geneukt heb, wat is daar van waarquote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vastwel, dan krijg alleen een tegoed bon voor inlegkruisjes
Jah, nu ook hier weer..quote:Op zondag 8 mei 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
afgelopen.. maar ik hoor wel muziek
Niet waar, we hebben gelachen en we hebben elkaars kont aangeraaktquote:Op zondag 8 mei 2011 01:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij knetter geneukt heb, wat is daar van waar
Keihard gebatst dus, bedankt voor de bevestiging.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet waar, we hebben gelachen en we hebben elkaars kont aangeraakt
Ransaap.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vastwel, dan krijg je alleen een tegoed bon voor inlegkruisjes
maakt niet uit wat je zegt.. we hebben elkaar irl gezien.. ergo we hebben gebatstquote:Op zondag 8 mei 2011 01:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet waar, we hebben gelachen en we hebben elkaars kont aangeraakt
Batsen, dat woord begrijpen we hier niet in het westenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Keihard gebatst dus, bedankt voor de bevestiging.
we hebben zelfs 2 keer gebatstquote:Op zondag 8 mei 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maakt niet uit wat je zegt.. we hebben elkaar irl gezien.. ergo we hebben gebatst
Ik woon ook in het westen, ouwe duitser.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Batsen, dat woord begrijpen we hier niet in het westen![]()
Dacht dat ze in de bots autootjes wilde
wtf.. dan ben je wel slecht heur.. geen indruk achterlaten hierquote:
NEEEE ligt niet aan jouquote:Op zondag 8 mei 2011 01:38 schreef Karzai het volgende:
Ligt het nu aan mij of loopt de boel steeds vast?
Had je maar niet dat lelijke jurkje aan moeten doenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf.. dan ben je wel slecht heur.. geen indruk achterlaten hier
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Had je maar niet dat lelijke jurkje aan moeten doen
server in la francequote:Op zondag 8 mei 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
het is echt op en af dit.. hoe kan dat...
Dat staat genoteerd...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:42 schreef Karzai het volgende:
Ik ga maar weer sletjes hosselen op een ander forum
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:42 schreef Karzai het volgende:
Ik ga maar weer sletjes hosselen op een ander forum
Na deze geloof ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:42 schreef humorduck28 het volgende:
Wel jammer, bij draakje staat nog steeds niet wie wat voor wie aanvraagt...
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij bent geen sletje hoor, ik heb je toegelaten in de circle of trust
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij bent geen sletje hoor, ik heb je toegelaten in de circle of trust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Wat is het verschil...quote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
Let op: ik ben geen koorknaapje, ik ben gewoon een heel vies jongetje
Dan moet je je wassenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
Dat was bekend, alleen dat koorknaapje twijfelde ik over.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
Je bent mijn seksloze koortrutjequote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
je kan toch gewoon een laptop douwen op de rug van de vrouw en dan bij iedere stoot weer iets typen?quote:
zo slecht dat het grappig isquote:
Nee, is zo onpersoonlijk.. .quote:Op zondag 8 mei 2011 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan toch gewoon een laptop douwen op de rug van de vrouw en dan bij iedere stoot weer iets typen?
onpersoonlijk voor fok, of wat?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:54 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, is zo onpersoonlijk.. .Bij fok moet ik wel mn gedachten bijhouden he...
Vrouwtje gaat altijd voor natuurlijk... maar als ik eenmaal met fok bezig ben.quote:
FOK! ging toch voor?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:56 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Vrouwtje gaat altijd voor natuurlijk... maar als ik eenmaal met fok bezig ben.
Ik zag vanmiddag een Duck28quote:Op zondag 8 mei 2011 02:00 schreef humorduck28 het volgende:
Nu ben ik helemaal gebroken, de dames gaan voor...
jij mag het niet lerenquote:Op zondag 8 mei 2011 02:02 schreef gewoonfaye het volgende:
GODSAMME, IK WIL KREUNEN EN WEL NU!
Ik moet nog leren
SPOILER: flauwe mop (Engels)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee muziek niet, dat geef ik toe, maar al dat gedoe vanavond...quote:
Trusten, slaap zuh knetter...quote:Op zondag 8 mei 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga denk even ergens anders kijkenblijf wel luisteren
byebyequote:Op zondag 8 mei 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga denk even ergens anders kijkenblijf wel luisteren
ik ga heul nog niet slapenquote:
oh in dat geval.. slaap lekkerquote:Op zondag 8 mei 2011 02:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Trusten, slaap zuh knetter...(ik ga zo wel plat)
Ik typte erbij dat ik wel plat ging...quote:Op zondag 8 mei 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga heul nog niet slapenveulste wakker
omdat het niet geil is, sterker nog: ik krijg er een slappe van, van hier tot ginder.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom niet, nu mag je een heel betoog geven
en nu kreun je de poepkreunquote:Op zondag 8 mei 2011 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat het niet geil is, sterker nog: ik krijg er een slappe van, van hier tot ginder.
De poepkreun is heiligquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 02:18 schreef Karzai het volgende:
Trusten popje
Zou graag een liedje voor je zingen, maar ik stink nu een beetje uit me bek naar alcohol
Laters
Alcohol is voor in het weekend jah... oh wacht ff..quote:Op zondag 8 mei 2011 02:18 schreef Karzai het volgende:
Trusten popje
Zou graag een liedje voor je zingen, maar ik stink nu een beetje uit me bek naar alcohol
Laters
een meisje waar ik eerder wat mee had zocht de gehele kamer door inclusief het bed voor eventuele beestjes..quote:
Kan je ookquote:Op zondag 8 mei 2011 02:19 schreef Karzai het volgende:
reggae lovers
Op deze mensen kan je bouwen als ze niet stoned zijn
Dat ben ik, maar omdat ik nog nooit gepost heb hier vond ik het raar om m'n username erbij te zettenquote:Op zondag 8 mei 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
who the fuck is tha lurker?
de aanvrager.. ik is nieuwsgierig
Kijk is onder je bedquote:Op zondag 8 mei 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
who the fuck is tha lurker?
de aanvrager.. ik is nieuwsgierig
ahquote:Op zondag 8 mei 2011 02:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat ben ik, maar omdat ik nog nooit gepost heb hier vond ik het raar om m'n username erbij te zettenIk luister wel vaak
Is goedquote:Op zondag 8 mei 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ahvolgende keer gewoon je naam erbij zetten
![]()
dan vragen we in het topic.. who the fuck is 08gnoT
maar goed verzoekje
wat vroeg je aan?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:24 schreef mr-green het volgende:
LOL doe net een verzoekje krijg ik het bericht Dit nummer staat al in de wachtrij en wordt straks gespeeld.
Welke?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:24 schreef mr-green het volgende:
LOL doe net een verzoekje krijg ik het bericht Dit nummer staat al in de wachtrij en wordt straks gespeeld.
Denk ik ook wel eens, tot dat ik opsta of ga liggen...quote:Op zondag 8 mei 2011 02:27 schreef mr-green het volgende:
Ik had vanavond echt een missie om veel te zuipen en ik ben nog steeds niet echt bezopen...
en waarom post je dan niet hier?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Stiekem luister ik best vaak mee, lekker gevarieerde muziek
De kracht van ONZ radioquote:Op zondag 8 mei 2011 02:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Stiekem luister ik best vaak mee, lekker gevarieerde muziek
Voor jou altijd, ookal krijg ik later klappen van Karzai...quote:
leven is keihard gedanst in een warme club (zweette zo erg dat mijn shirt en broek nat waren) ???quote:Op zondag 8 mei 2011 02:29 schreef Skillstorm het volgende:
2 liter bier en 1 x 15% alc Pasoa fles op, keihard gedanst in een warme club (zweette zo erg dat mijn shirt en broek nat waren)
Hallo mensen, ik heb vandaag geleefd!
karzai heeft heul geen recht om klappen te gevenquote:Op zondag 8 mei 2011 02:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Voor jou altijd, ookal krijg ik later klappen van Karzai...![]()
mi why?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:29 schreef Skillstorm het volgende:
2 liter bier en 1 x 15% alc Pasoa fles op, keihard gedanst in een warme club (zweette zo erg dat mijn shirt en broek nat waren)
Hallo mensen, ik heb vandaag geleefd!
slaap lekkerquote:Op zondag 8 mei 2011 02:30 schreef humorduck28 het volgende:
* humorduck28 gaat nu echt slapen, morgen moederdag.. jah, idd ik heb een (lieve) moeder)
In elkgeval niet in mijn eentje achter de pc met bier.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
leven is keihard gedanst in een warme club (zweette zo erg dat mijn shirt en broek nat waren) ???
Iedereen heeft een lieve moederquote:Op zondag 8 mei 2011 02:30 schreef humorduck28 het volgende:
* humorduck28 gaat nu echt slapen, morgen moederdag.. jah, idd ik heb een (lieve) moeder)
server doet moeilijk vnaaf.. .. we kunnen er niks aan doen.. hij pikt hem vanzelf weer opquote:
Doomed... you are...quote:Op zondag 8 mei 2011 02:32 schreef Redskillz het volgende:
de eerste skip naar een los nummer:
Backstreet boys - Show me the meaning of being lonely
Help..
Problemen met het vinden van het gaatje?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
Nieuwe slogan:
Als je het echt niet meer weet, hand in je reet
quote:Op zondag 8 mei 2011 02:33 schreef Karzai het volgende:
Ja mijn verzoekjes worden allemaal niet afgespeeld
Er zit iemand met zijn piemel te spelen
wat en met wie?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
karzai
Bericht:
Ik heb wat goed te maken
preciesquote:Op zondag 8 mei 2011 02:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Problemen met het vinden van het gaatje?
Ram heb dan gewoon in Naatje
luistert die mee dan?quote:
Die hard ben je ookquote:Op zondag 8 mei 2011 02:36 schreef Zokunen het volgende:
Begin moe te worden :S
Werken van 7-17 is niet ideaal na 2 uur slaap ofzo
quote:Op zondag 8 mei 2011 02:39 schreef mr-green het volgende:
zo snachts duurt het wel lang voor je verzoekje gedraaid wordt...
druk hequote:Op zondag 8 mei 2011 02:39 schreef mr-green het volgende:
zo snachts duurt het wel lang voor je verzoekje gedraaid wordt...
nee ik google grappig plaatjes.. kwam uhm.. niet grappig plaatjes tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |