ja of een keer voor een hele dag. lijkt me echt wel wat.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:14 schreef Ireyon het volgende:
Machinist worden heeft mij ook al sinds jonge leeftijd aangetrokken.. 'k Zou het nu eigenlijk nog best willen, maar dat zou wel behoorlijk zonde zijn van m'n studie.. Jammer dat 't niet als bijbaantje kan.
Waarom zou je dan machinist willen worden?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ook ben ik zeer geintereseerd in de techniek van treinen.
Is er dan een maximumleeftijd om aan de opleiding te beginnen?quote:
Hmm. Moet je als machinist graag contact met mensen willen? Als ik de profielbeschrijving op de NMBS-site zo lees dan krijg ik toch een iets ander idee:quote:Op maandag 9 mei 2011 19:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
arriva zoekt nog mensen voor dordrecht, dan moet ik maar verhuizen
Nu moet er ook een motivatiebrief bij, iemand nog wat toevoegingen?
Mijn motivatie om te sollicteren naar de funtie van machinist is dat ik mensen een veilig gevoel wil geven in de trein en dat ik graag met mensen in contact sta. Ook ben ik zeer geintereseerd in de techniek van treinen.
Of zie ik het verkeerd?quote:Je profiel
- Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel.
- Je houdt van vrijheid en gevarieerd werk.
- De moderne technologie boeit je.
- Je kan je in een geïsoleerde omgeving gedurende uren concentreren.
- Je kan een situatie snel analyseren en een passende beslissing nemen waarbij je steeds je kalmte bewaart.
- Je bent bereid op onregelmatige tijdstippen en in het weekend of op feestdagen te werken.
- Je bent ten minste 1,60 m groot.
- Je bent Belg of je bezit de nationaliteit van een lidstaat van de EU.
Ik zou ook veiligheid en verantwoordelijkheid benadrukken.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
arriva zoekt nog mensen voor dordrecht, dan moet ik maar verhuizen
Nu moet er ook een motivatiebrief bij, iemand nog wat toevoegingen?
Mijn motivatie om te sollicteren naar de funtie van machinist is dat ik mensen een veilig gevoel wil geven in de trein en dat ik graag met mensen in contact sta. Ook ben ik zeer geintereseerd in de techniek van treinen.
In Harlingen wordt het stationsgebouw weer in gebruik genomenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef Socios het volgende:
Ik zou wel perronopzichter of stationschef willen worden.
Ok. Tsja, ik weet het niet. De verschillende standen van een sein kan ik prima herkennen, maar daarvan (en bij stoplichten trouwens ook) zijn speciaal voor kleuren-slechtzienden de kleuren rood en groen iets aangepast richting paars en turquoise. Het vervelende is nou alleen dat ik in het donker zo'n turquoise sein nauwelijks kan onderscheiden van een gewone witte lamp.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:57 schreef James1988 het volgende:
Dat bemoeilijkt het inderdaad, maar het maakt het niet onmogelijk. Als de afwijking niet te groot is (dat wil zeggen, als je de kleuren van een sein kunt onderscheiden enzo) is er een kans dat je met een alternatieve test alsnog toegelaten kunt worden.
Ik dacht dat die dingen fail-safe waren tegenwoordig? Of was de zwaartekracht ook buiten werking?quote:
Oei!quote:
Geen idee, op de 2e foto gaan ze wel naar beneden (zie de lichten) maar de trein staat al op de overweg.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dingen fail-safe waren tegenwoordig? Of was de zwaartekracht ook buiten werking?
Lichten zeg je?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:12 schreef Temlin het volgende:
[..]
Geen idee, op de 2e foto gaan ze wel naar beneden (zie de lichten) maar de trein staat al op de overweg.
Er was een sein en wisselstoring, geen overwegstoring. Alle andere overwegen waren wel naar beneden.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef dennistd het volgende:
Zal wel een storing zitten op de plek waar hij gedecteerd had moeten worden, en dan gaat een overweg pas dicht als je er bijna op zit (een meter er vanaf ofzo).
Varsseveldquote:
Mits de overweg een middensectie heeft...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef dennistd het volgende:
Zal wel een storing zitten op de plek waar hij gedecteerd had moeten worden, en dan gaat een overweg pas dicht als je er bijna op zit (een meter er vanaf ofzo).
Jaa A'dam -> Arnhem met de ICE. Toen naar Roosendaal waar we nieuwe fyra zagen, en die goederentrein met diequote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef Yreal het volgende:
Volgens mij hebben Marko en ik ooit ook wel eens een rondje gemaakt, alleen was ik tegen het einde van de middag zou lam dat ik geen flauw idee meer heb hoe dit is geëindigd
Ojah ! Ik heb nog helemaal tot Schiphol bij haar gezeten en haar koffers naar de gate gedragen en haar nummer gescoord. Toen werd ik gebeld voor een feestje waar ik mijn huidige chick ontmoettequote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaa A'dam -> Arnhem met de ICE. Toen naar Roosendaal waar we nieuwe fyra zagen, en die goederentrein met die![]()
Vervolgens met de benelux naar Dordt.
En onderweg kwamen we die fijne studente ook nog tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |