Hier wil ik nog wel ff op reageren. Er zijn genoeg filmpjes waarop vliegtuigen te zien zijn. Hiermee impliceer jij dus dat je gelooft wat je op TV ziet. In Independence day hing er een gigantisch buitenaards moederschip boven een stad in de V.S.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik kan mijn theorie keurig onderbouwen. Er zijn genoeg filmpjes waarop perfect te zien is dat er twee vliegtuigen bij de aanslag zijn gebruikt. Zoals al eerder aangegeven is er nog niet één filmpje getoond waarop te zien is dat de vliegtuigen fake zijn. In dat opzicht hoef ik ook niets te bewijzen. Ik trek veel in twijfel rondom 9/11, maar niet het gebruik van vliegtuigen.
Al zou het technisch gezien mogelijk zijn geweest dat er vliegtuigen in zijn gevlogen en de torens zijn ingestort, dan nog is het niet gebeurd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:29 schreef THEFXR het volgende:
het is toch algemeen bekend dat de towers een 707 konden weerstaan!
Blijkbaar niet hè.. Fukushima kon ook een tsunami weerstaan trouwens. Of, nee, toch niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:29 schreef THEFXR het volgende:
het is toch algemeen bekend dat de towers een 707 konden weerstaan!
Jij hebt je tv de deur uit gedaan mag ik aannemen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De televisie is hier het wapen en niet de vliegtuigen.
Natuurlijk niet, maar ik kijk wel met argusogen naar de gebeurtenissen in de wereld die via het nieuws de huiskamer in worden gestuurd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij hebt je tv de deur uit gedaan mag ik aannemen?
dit toch wel de beste vergelijking die ik ooit gelezen hebt,van een feyenoord hooliganquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet hè.. Fukushima kon ook een tsunami weerstaan trouwens. Of, nee, toch niet.
Ik ben ook een Feyenoord supporter... ben ik nu ook een hooligan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit toch wel de beste vergelijking die ik ooit gelezen hebt,van een feyenoord hooligan
jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben ook een Feyenoord supporter... ben ik nu ook een hooligan?
Hier trouwens een leuk Bin Laden filmpje...
Moet ze nageven... ze hebben humor:
Eigenlijk komt het er op neer dat om jouw theorie te accepteren, ik me eerst in een soort Matrix-achtige wereld moet wanen, waarin alles wat ik om me heen zie niet echt bestaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
En we gaan verder. Want het laatste woord is er nog niet uit
Vorige deel: 9/11 #47: Waar tijd nodig is om een overtuigende Bin Laden te soepen
+ vraag aan Hoppahoppa:
[..]
Hier wil ik nog wel ff op reageren. Er zijn genoeg filmpjes waarop vliegtuigen te zien zijn. Hiermee impliceer jij dus dat je gelooft wat je op TV ziet. In Independence day hing er een gigantisch buitenaards moederschip boven een stad in de V.S.
Stel dat ze dergelijke beelden nu in het nieuws over de gehele wereld zouden laten zien... zou je het dan blindelings geloven?
Nou nee hoor. Dat valt best mee. Ik ben aardig down to earth, om het maar zo te zeggen. Voor Matrix achtige werelden, raad ik je aan om met Bankfurt te babbelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:00 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het er op neer dat om jouw theorie te accepteren, ik me eerst in een soort Matrix-achtige wereld moet wanen, waarin alles wat ik om me heen zie niet echt bestaat.
zie je welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet je voor mijn smoel zeggen... dan krijg je er een paar. Neus!![]()
die foto's in de playboy van patricia paay, waren die echt of nep?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:00 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het er op neer dat om jouw theorie te accepteren, ik me eerst in een soort Matrix-achtige wereld moet wanen, waarin alles wat ik om me heen zie niet echt bestaat.
Osama uit http://edition.cnn.com/2011/WORLD/asiapcf/05/07/pakistan.bin.laden.intelligence/index.html?hpt=T1&iref=BN1quote:"90% of my battle is in the media"
Ik snap niet wat je bedoelt Loppe? Die filmpjes komen er niet. Tenminste... ik verwacht van niet. Tenzij er een mannetje gaat lekken. Of heb ik je verkeerd begrepen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef Loppe het volgende:
[..]
Osama uit http://edition.cnn.com/2011/WORLD/asiapcf/05/07/pakistan.bin.laden.intelligence/index.html?hpt=T1&iref=BN1
Je kan gelijk hebben JB. Hoelang kun je wachten op originele filmpjes die geen vliegtuigen vertonen?
Ik dacht aan amateuropnames.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt Loppe? Die filmpjes komen er niet. Tenminste... ik verwacht van niet. Tenzij er een mannetje gaat lekken. Of heb ik je verkeerd begrepen?
Ah.. ik snap hem, denk ik.... hoewel iets meer tekst je niet zou misstaan...quote:
Hoe minder ik zeg, hoe meer jij moet denken. Maar ja, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. ik snap hem, denk ik.... hoewel iets meer tekst je niet zou misstaan...
Maar goed.. ik denk dat ik weet waar je op doelt. Je wilt zeggen... stel dat er geen vliegtuigen in de torens gevlogen zijn, dan moet er toch vroeg of laat een legitiem amateurfilmpje opduiken waarop alleen een explosie te zien is en geen vliegtuig.
Bedoel je dit?
Ik vind het een prima vraag. Ik kan er alleen maar over zeggen dat ik ook niet weet waarom dat niet is gebeurd. Aan de andere kant: Van de eerste impact zijn alleen beelden die "toevallig" zijn geschoten door de Naudet filmcrew. Van de 2de impact zijn vrij veel beelden:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Loppe het volgende:
[..]
Hoe minder ik zeg, hoe meer jij moet denken. Maar ja, dat bedoel ik.
Klopt... maar het zicht wordt ook vaak belemmerd door de hoge gebouwen. Vooral als je op de grond staat.quote:
quote:My name is Robert. I was having breakfast at
Joe Junior's in the West Village when a crowd starting to form outside. In
short order, we learned the World Trade had suffered some catastrophe.
After taking a look at the black gash in the facade of the building, I
abandoned breakfast and ran to my apartment across the street and grabbed my
camera. It was loaded and ready (I'd just gotton back from Florida
several days before).
I snapped a few pictures and saw the second plane in my viewfinder. I
snapped it instinctively. I had no idea it was going to hit the south tower.
quote:My camera was trained on the towers when the second plane
came into view. The picture I took of the airplane should be in the repository.
As viewed from the north, the plane appeared to vanish. When the building
erupted in flame, I still had this "disconnect" in my mind and at first
refused to believe the plane I'd just seen hit the building. After a few
seconds when the sound wave reached us, it was fairly clear that was what
happened.
quote:After my first shot of the fireball, I was frozen like I was in a trance.
Everything seemed to be happening in slow motion.
When the sound wave reached us (it sounded just like in the movies,
only not so loud---then again, I was probably 2 miles away)....it
brought me back to reality and I snapped this picture.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |