abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:13:22 #201
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96475195
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nou, bewijs het maar eens dan.

Open anders bijvoorbeeld een topic in Fok-wetenschap met jou nuke-theorie en dan zullen we eens kijken hoe plausibel het is.

Ik haal de popcorn vast.
ik heb het al tig keer bewezen,dat jij dat bewijs niet wil lezen mag je jezelf aanrekenen, verder bepaal jij niet voor mij waar ik topics moet openen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:16:51 #202
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96475296
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:56 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

2 vliegtuigen in twee gebouwen. Als je goed zoekt op google, dan kun je er misschien beelden van vinden.......
haha en wtc7 dan? kom je toch een vliegtuig tekort, kom op man, wat doe je hier eigenlijk nog?
pi_96475336
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

haha en wtc7 dan? kom je toch een vliegtuig tekort, kom op man, wat doe je hier eigenlijk nog?
Het punt ontgaat je. Als er al 2 gebouwen door vliegtuigen neer zijn gegaan, kun je je afvragen wat het nut is van de conspirators om een leegstaand gebouw alsnog met CD neer te halen.
An unstable system is a system that is not stable
pi_96475730
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:17 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Het punt ontgaat je. Als er al 2 gebouwen door vliegtuigen neer zijn gegaan, kun je je afvragen wat het nut is van de conspirators om een leegstaand gebouw alsnog met CD neer te halen.
Het hele WTC complex moest plat.
pi_96476129
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het hele WTC complex moest plat.
En daar moesten ze zo moeilijk over doen? Allerlei gebouwen rondom het WTC zijn allemaal gewoon legaal gesloopt wegens schade achteraf. Dat maakt jouw versie van het verhaal vrij ongeloofwaardig.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:46:15 #206
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96476263
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:08 schreef Cyclonis het volgende:
Waar ik nog geen antwoord heb gezien tot nu toe is de vraag waar alle straling naartoe is gegaan indien er inderdaad nucleaire bommen zijn gebruikt om de Twin Towers omlaag te brengen.
Je theorie is zeer gemakkelijk te toetsen door te kijken of er abnormale hoeveelheden stralingen gemeten worden rond het rampgebied (aan een geiger counter kom je vrij makkelijk), en te kijken of het aantal sterfgevallen aan kanker in New York ineens een veelvoud omhoog is gegaan. Indien je dit niet kunt aantonen is die hele nuke theorie vrij waardeloos.
Dat ligt er dan aan over wat voor soort straling je het hebt er zijn veel verschillende, niet elke geigercounter kan alle straling oppikken en ja het aantal sterfgevallen door kanker is idd omhoog gegaan.
http://www.google.nl/sear(...)s&btnG=Google+Search
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:47:17 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96476288
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:17 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

ooh, die gebouwen zijn echt niet door die vliegtuigen neergehaald hoor.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:49:26 #208
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96476364
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:41 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

En daar moesten ze zo moeilijk over doen? Allerlei gebouwen rondom het WTC zijn allemaal gewoon legaal gesloopt wegens schade achteraf. Dat maakt jouw versie van het verhaal vrij ongeloofwaardig.
schade ontstaan door explosieven, kijk eens dat grote gat!
pi_96476502
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb het al tig keer bewezen,dat jij dat bewijs niet wil lezen mag je jezelf aanrekenen, verder bepaal jij niet voor mij waar ik topics moet openen.
Ik heb dat 'bewijs' wel degelijk gelezen. En ben prima in staat om dat op waarde te schatten. Jij bent degene die steeds van de ene theorie (mini-nukes door het hele gebouw) overstapt op een andere theorie (nucleaire meltdown onder het WTC). Tja, dat ik je dan niet echt serieus neem, dat kun je me niet kwalijk nemen.

Vandaar: als je echt met waarheidsvinding bezig wilt zijn en je wilt eens met mensen praten die weten waar ze het over hebben (want kennelijk geloof je niet dat iemand hier weet waar het over gaat) dan kun je eens een topic openen in een forum waar men verstand heeft van deze materie. Het kan twee kanten op:
- Of ze verklaren je (onderbouwd) voor gek
- Of je kunt straks iedereen haarfijn uitleggen wat er gebeurt is en hoe dat kan.

Of je blijft hier een beetje in het luchtledige roepen waarbij je wisselende 'wetenschappers' aanhaalt die elkaar tegenspreken.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:01:58 #210
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96476695
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik heb dat 'bewijs' wel degelijk gelezen. En ben prima in staat om dat op waarde te schatten. Jij bent degene die steeds van de ene theorie (mini-nukes door het hele gebouw) overstapt op een andere theorie (nucleaire meltdown onder het WTC). Tja, dat ik je dan niet echt serieus neem, dat kun je me niet kwalijk nemen.

Vandaar: als je echt met waarheidsvinding bezig wilt zijn en je wilt eens met mensen praten die weten waar ze het over hebben (want kennelijk geloof je niet dat iemand hier weet waar het over gaat) dan kun je eens een topic openen in een forum waar men verstand heeft van deze materie. Het kan twee kanten op:
- Of je kunt straks iedereen haarfijn uitleggen wat er gebeurt is en hoe dat kan.

Of je blijft hier een beetje in het luchtledige roepen waarbij je wisselende 'wetenschappers' aanhaalt die elkaar tegenspreken.
maakt dat voor jou wat uit of het mini-nukes of nuclaire meldtdown was?
beide zaken geloof toch niet, sterker nog, jij gelooft zelf helemaal niks, alleen maar afkraken en zelf helemaal nooit met een eigen verklaring te komen!
Verder hebben wetenschappers op Fok niet echt de kennis van nukes/uitvindingen later dan de jaren 50. De materie waar het over gaat is nog grotendeels geheim.
misschien kan dit boek je overtuigen?
http://books.google.nl/bo(...)um=5&ved=0CEkQ6AEwBA
  Moderator zaterdag 7 mei 2011 @ 17:02:38 #211
249559 crew  Lavenderr
pi_96476706
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel zo dat iedereen hier mag posten wat haar of zijn visie is op 9/11.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:07:05 #212
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96476846
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel zo dat iedereen hier mag posten wat haar of zijn visie is op 9/11.
nee, je mag alleen posten wat in zijn straatje past en wordt je nog gedwongen om in een ander subforum topics te openen. Het is hier BNW en dat snapt ie nog steeds niet.
  Moderator zaterdag 7 mei 2011 @ 17:10:56 #213
249559 crew  Lavenderr
pi_96476946
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, je mag alleen posten wat in zijn straatje past en wordt je nog gedwongen om in een ander subforum topics te openen. Het is hier BNW en dat snapt ie nog steeds niet.
Jawel, Hoppa snapt het wel, maar is het er niet mee eens vermoed ik.
Maar goed, deze discussie hoort op FB gevoerd te worden, hier gaat het over 9/11 :)
pi_96476995
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend. Maar het is vrij zinloos om dingen te posten zonder ze te onderbouwen.

Mijn visie blijft dat het Russische staatsballet onder dwang van Loekie de Leeuw tonnen aan TNT heeft binnengesleept en dat die vervolgens tot ontploffing zijn gebracht.

De vliegtuigen waren eigenlijk 2 zwanen die door middel van hersenimplantaten door de Illuminati naar het WTC zijn gemanouvreerd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik snap dat heel goed. Maar kennelijk ben jij bang om je theorie te toetsen. Dat is niet erg, want het is hier BNW. Hier kun je veilig je wanen de vrije loop laten gaan zonder de realiteit er bij te betrekken....

Bovendien heb ik je nergens gedwongen. Ik heb je een tip gegeven, dat is iets heel anders.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

beide zaken geloof toch niet, sterker nog, jij gelooft zelf helemaal niks, alleen maar afkraken en zelf helemaal nooit met een eigen verklaring te komen!
Zie boven voor mijn verklaring. OF 2 vliegtuigen, OF het russische staatsballet. Ik ben er nog niet helemaal uit.

Maar jij begrijpt niet dat jouw twee verschillende nuke-theorieën elkaar dusdanig tegenspreken, dat het echt grote onzin is om die allebei te geloven. Jij roept wel heel hard dat niemand het snapt behalve jij, maar de enige die zichzelf consequent tegenspreekt ben jijzelf.

quote:
Verder hebben wetenschappers op Fok niet echt de kennis van nukes/uitvindingen later dan de jaren 50. De materie waar het over gaat is nog grotendeels geheim.
Aaa. Het zijn geheime nukes waar alleen jij vanaf weet. Nou, in dat geval ben ik natuurlijk volledig uitgeluld..... :')

En hoe kun jij de kennis van de Fok mensen beoordelen als je deze niet getoetst hebt?
pi_96477040
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat ligt er dan aan over wat voor soort straling je het hebt er zijn veel verschillende, niet elke geigercounter kan alle straling oppikken en ja het aantal sterfgevallen door kanker is idd omhoog gegaan.
http://www.google.nl/sear(...)s&btnG=Google+Search
Geen van je sources geeft echt een duidelijk beeld van een spontane toename in stralingsziektes rond het WTC na 9/11.

Geigercounter's zijn er speciaal voor om het type straling op te pakken die ontstaat bij nucleair afval, nucleaire rampen, e.d.
pi_96477072
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ooh, die gebouwen zijn echt niet door die vliegtuigen neergehaald hoor.
Ehm, vooralsnog wel. Het tegendeel is nog niet bewezen namelijk. Dat er 2 vliegtuigen in zijn gevlogen staat vast op meerdere filmpjes en wordt ondersteund door meerdere ooggetuigen. De wetenschappelijke community is het er verder ook mee eens dat het gebouw door de gevolgen van de crash zijn neergestort. Alternatieve theorieen worden niet ondersteund door structural engineers.
pi_96477124
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

schade ontstaan door explosieven, kijk eens dat grote gat!
[ afbeelding ]
Dat is een groot gat. Vergeet niet dat dat gebouw sowieso al een stuk tot onder de grond lag, dus er was in feite al een 'gat'. Verder is er niet iets aan te zien waarvan je echt kan zeggen dat het alleen door explosieven gedaan kon zijn. Bovendien wordt de explosieven theorie al ontkracht omdat de effecten van de nuke theorie niet waargenomen zijn. Je kunt namelijk geen nuke hebben zonder hevige stralingseffecten.
pi_96477160
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als het grotendeels geheim is, kun je er ook geen zinnige uitspraken over maken en al helemaal niet aandragen als bewijsvoer voor je theorie. Geen enkel oordelend paneel die dat toelaat.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:18:53 #219
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96477169
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:15 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Ehm, vooralsnog wel. Het tegendeel is nog niet bewezen namelijk. Dat er 2 vliegtuigen in zijn gevlogen staat vast op meerdere filmpjes en wordt ondersteund door meerdere ooggetuigen. De wetenschappelijke community is het er verder ook mee eens dat het gebouw door de gevolgen van de crash zijn neergestort. Alternatieve theorieen worden niet ondersteund door structural engineers.
engineers for truth, 1500 engineers die het officiele verhaal niet geloven,maar jij ligt 30 topics achter. wat jij beschrijft zijn we allang voorbij.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:21:25 #220
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96477257
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:12 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend. Maar het is vrij zinloos om dingen te posten zonder ze te onderbouwen.

Mijn visie blijft dat het Russische staatsballet onder dwang van Loekie de Leeuw tonnen aan TNT heeft binnengesleept en dat die vervolgens tot ontploffing zijn gebracht.

De vliegtuigen waren eigenlijk 2 zwanen die door middel van hersenimplantaten door de Illuminati naar het WTC zijn gemanouvreerd.

[..]

Ik snap dat heel goed. Maar kennelijk ben jij bang om je theorie te toetsen. Dat is niet erg, want het is hier BNW. Hier kun je veilig je wanen de vrije loop laten gaan zonder de realiteit er bij te betrekken....

Bovendien heb ik je nergens gedwongen. Ik heb je een tip gegeven, dat is iets heel anders.

[..]

Zie boven voor mijn verklaring. OF 2 vliegtuigen, OF het russische staatsballet. Ik ben er nog niet helemaal uit.

Maar jij begrijpt niet dat jouw twee verschillende nuke-theorieën elkaar dusdanig tegenspreken, dat het echt grote onzin is om die allebei te geloven. Jij roept wel heel hard dat niemand het snapt behalve jij, maar de enige die zichzelf consequent tegenspreekt ben jijzelf.

[..]

Aaa. Het zijn geheime nukes waar alleen jij vanaf weet. Nou, in dat geval ben ik natuurlijk volledig uitgeluld..... :')

En hoe kun jij de kennis van de Fok mensen beoordelen als je deze niet getoetst hebt?
Dat is wat ik bedoel, afkraken zonder onderbouwing of bronnen en zelf niet in staat je eigen visie te onderbouwen en maar door trollen.
je wordt er stiekum echt opgewonden van :D
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:24:10 #221
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96477326
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:17 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Dat is een groot gat. Vergeet niet dat dat gebouw sowieso al een stuk tot onder de grond lag, dus er was in feite al een 'gat'. Verder is er niet iets aan te zien waarvan je echt kan zeggen dat het alleen door explosieven gedaan kon zijn. Bovendien wordt de explosieven theorie al ontkracht omdat de effecten van de nuke theorie niet waargenomen zijn. Je kunt namelijk geen nuke hebben zonder hevige stralingseffecten.
lees even terug, je stapt nl nu ineens in deel 47,ik zou je aanraden om even bij deel 1 beginnen te lezen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:26:14 #222
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96477392
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:18 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Als het grotendeels geheim is, kun je er ook geen zinnige uitspraken over maken en al helemaal niet aandragen als bewijsvoer voor je theorie. Geen enkel oordelend paneel die dat toelaat.
we zitten in BNW, niet in juridisch.
pi_96477454
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat is wat ik bedoel, afkraken zonder onderbouwing of bronnen en zelf niet in staat je eigen visie te onderbouwen en maar door trollen.
je wordt er stiekum echt opgewonden van :D
Jij gaat toch zonder reden er vanuit dat niemand op Fok kennis heeft van nucleaire explosies van na de jaren 50? Jij bent toch degene die zijn theorie niet durft te toetsen?

Ik kan mijn theorie keurig onderbouwen. Er zijn genoeg filmpjes waarop perfect te zien is dat er twee vliegtuigen bij de aanslag zijn gebruikt. Zoals al eerder aangegeven is er nog niet één filmpje getoond waarop te zien is dat de vliegtuigen fake zijn. In dat opzicht hoef ik ook niets te bewijzen. Ik trek veel in twijfel rondom 9/11, maar niet het gebruik van vliegtuigen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

we zitten in BNW, niet in juridisch.
Je roept wel heel vaak dat we in BNW zitten. Dat weet iedereen hier hoor. Maar BNW betekent niet dat je allerlei vergezochte theorieën kunt roepen zonder logische onderbouwing. Het is niet TRU hè.

Ik vind bovendien dat je, wanneer je duizenden mensen beschuldigt van samenzwering, moord, en collectief bedrog, enige vorm van fatsoen moet betrachten en in ieder geval je theorie moet toetsen bij mensen die WEL weten waar ze over praten.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:33:46 #224
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96477654
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:28 schreef Hoppahoppa het volgende:

Ik vind bovendien dat je, wanneer je duizenden mensen beschuldigt van samenzwering, moord, en collectief bedrog, enige vorm van fatsoen moet betrachten en in ieder geval je theorie moet toetsen bij mensen die WEL weten waar ze over praten.
Dat zeg ik nergens, je legt weer woorden in mijn mond! en niet achteraf lullen dat het een tip was, want dat gespindoctor begint irri te worden!
dat die mensen dan maar in BNW komen!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:35:04 #225
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96477692
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:15 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')