Ik ben toch blij dat ik ze ga fotograferen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Coldplay.... Als je 1 nummer hebt gehoord ken je ze allemaal.
OMG goed punt!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Coldplay.... Als je 1 nummer hebt gehoord ken je ze allemaal.
Da's niet waar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Dat gaat nu niet meer. Werkt alleen met foto's net geupload zijn is mijn ervaring. En dan meestal binnen een uur of 4 al.
Idd erg geelig.quote:
Bah.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd erg geelig.
Kon het niet laten om er iets anders van te maken.
[ afbeelding ]
gaat te furrrrrquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd erg geelig.
Kon het niet laten om er iets anders van te maken.
[ afbeelding ]
En garnalen stinken.
Een maat van mij heeft eens aan een andere tafel moeten zitten met zijn gamba's omdat iedereen misselijk werd van die water insecten.
Ik heb dan ook niet echt mijn best gedaan. Zonder RAW is het sowieso moeilijk om een basis te leggen. Ik snap niet hoe ik dat 'vroeger' deed. Ik heb heel lang in gewoon jpg geschoten en pas later in RAW, iets wat ik dus veel eerder had moeten doen.quote:
Vreemd hè. Ik snap ook niet echt hoe dat nu kan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, de voorband niet. De voorvelg wel (rechtsonder)!
Denk het niet. Ik begin met 1 ding en soms komen er wel 10 dingen overheen. Maar de andere keer begin ik met dat andere ding waarna er weer 10 overheen gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tuurlijk wel, dan is het ook weer op gevoel en krijg je hetzelfde.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:56 schreef Isdatzo het volgende:
Gevoel moet geen routine worden.
</wijsheid>
Heb je dat filmpje gezien van die kerel die voor z'n zoontje een extreem gaaf Deadmau5-kostuum maaktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga mijn kat later Deadmau5 noemen.
Oh op die manier. Nee zeker niet, daar zie ik er veel van op Flickr, waarbij iedere foto er zo goed als hetzelfde uitziet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat je geen aap moet worden die iedere keer z'n kunstje uitvoert.
Ik ga mijn hond Google noemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga mijn kat later Deadmau5 noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga mijn hond Google noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik ga mijn hond Google noemen.LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De foto vind ik tof, lekkere compositie, DOF en z/w-omzetting enzo, maar het effect vind ik dan weer niks... Vind het geen foto die een aparte bewerking nodig heeft om mooi te zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:50 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha ik heb een raar effect gemaakt. De voorband lijkt doorzichtig te zijn.
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga mijn hond Google noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Contact opnemen met Hama?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:31 schreef SP22 het volgende:
Ik ben de quick release plate van mn Hama statief kwijt.. Hij zat blijkbaar niet meer aan mn oude camera..
Iemand een idee waar je die dingen lost kunt kopen?
Tnx! Ik geef hem ook nog niet vrij omdat ik er nog niet uit ben wat ik met die foto wil. Vond alleen dat doorzichtige zo vreemd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
De foto vind ik tof, lekkere compositie, DOF en z/w-omzetting enzo, maar het effect vind ik dan weer niks... Vind het geen foto die een aparte bewerking nodig heeft om mooi te zijn.
[..]
[..]
Ik ga mijn hond Google noemen.Hahahah, geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zou m'n hond heel saai 'klootzak' ofzo noemen.
Huilen dan.
Hehe alles voor internet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
Of de adapter van het glasvezelmodem geeft de geest. Ineens internet weg, ik kijken in de router. Staat daar 'cable status: disconnected'. Nou is die kabel nogal gaar dus ik naar dat modem maar staat 'ie uit. Dacht eerst dat dat stomme ding het begeven had. Maar adapter doorgemeten met multimeter, klopte niks meer van. Stad en land afgezocht naar een 12V gelijkstroom adapter en uiteindelijk gevonden. Maar verkeerde connector dus nog even creatief met de soldeerbout en we hebben weer internet.
Nu is moet ik nog wel een nieuwe adapter gaan vinden voor m'n batterijlader.
[..]
Hahahah, geniaal.
Ik zou m'n hond heel saai 'klootzak' ofzo noemen.
Ik had het niet eens zo heel erg gevonden als 't modem echt stuk was. Kon ik tenminste minder SOG'en en eens allerlei klusjes afmaken die ik steeds uitstelquote:
Klusjes moet je gewoon 1 dag voor reserveren en dan is alles gedaan. Dan voel je je ook meteen een stuk minder vol met allerlei zaken die je nog moet doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik had het niet eens zo heel erg gevonden als 't modem echt stuk was. Kon ik tenminste minder SOG'en en eens allerlei klusjes afmaken die ik steeds uitstel.
Mja, dan zit je meteen een week zonder internet voordat die halve tammen met een nieuw modem aan komen zetten.
En je foto is prettig.
Doe ik wel een keer in de zomer. Heb zonder die dingen al genoeg te doen. 11 juli treed ik uit dienst, dan heb ik tijdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Klusjes moet je gewoon 1 dag voor reserveren en dan is alles gedaan. Dan voel je je ook meteen een stuk minder vol met allerlei zaken die je nog moet doen.
Komt nu zo over alsof je een gewone burger wordquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe ik wel een keer in de zomer. Heb zonder die dingen al genoeg te doen. 11 juli treed ik uit dienst, dan heb ik tijd.
Nooit! Jaartje werken is genoeg hè. Kreeg vorige week een brief van het ABP, dat was de druppelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Komt nu zo over alsof je een gewone burger word
Ja, ik keek bij je duif dus ik dacht 'why not ehh'.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:17 schreef Wiebeldak het volgende:
Heel toevallig dat ik nu ineens kijk bij mijn contacten. Zie ik dat jij mij net stilletjes hebt toevoegt. Zal jou ook toevoegen. Zie in 1 oogopslag erg veel mooie landschap foto's!
Zie ook dat 1 of ander chinees wijffie van ik denk ik een jaar of 14 mij heeft toegevoegd. Snap alleen geen reed van wat er allemaal staat in dat profiel
~~O(_)O~~
Ik kopieerde dat uit het profiel. Alleen die chinese tekens laat ie hier achterwegen op fok.
http://www.flickr.com/people/ming_521/quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nooit! Jaartje werken is genoeg hè. Kreeg vorige week een brief van het ABP, dat was de druppel.
Ga weer lekker student worden.
[..]
Ja, ik keek bij je duif dus ik dacht 'why not ehh'.
Ik zou Omniej de schuld geven! Kan niet anders dan dat ze jou via hem gevonden heeft.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/people/ming_521/
Leuk profiel wel. Weet jij waar het over gaat? Kevin wel denk ik. Zie dat zij ook bij hem in haar contactlijst staat.
Het is informatique of wat is zijn naam op fok. Kevin Schoenmakers. Woont in China. Bizarre foto's maakt hij ook trouwens.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou Omniej de schuld geven! Kan niet anders dan dat ze jou via hem gevonden heeft.
起玩吧 = play together (hulde aan Google Translatequote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:17 schreef Wiebeldak het volgende:
Zie ook dat 1 of ander chinees wijffie van ik denk ik een jaar of 14 mij heeft toegevoegd. Snap alleen geen reed van wat er allemaal staat in dat profiel
~~O(_)O~~
Ik kopieerde dat uit het profiel. Alleen die chinese tekens laat ie hier achterwegen op fok.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, haal namen door elkaar.
Kan gebeuren, 't is nog vroeg.
Haha ja Informatique is idd een winkel, waar ik overigens best veel aangeschaft heb voor mijn pc omdat ik er vrij dichtbij woon. Maar dat schoot mij als eerste te binnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:33 schreef Omniej het volgende:
Informatique is een winkel, problematiQue is de FOK!ker die in China zit en Omniej ben ik.
Leer het. Jullie beiden.
Ik heb geen goede zonnebril behalve een over de top ski bril die fel oranje glazen heeft. Daar fiets ik liever niet mee rondquote:
Watjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb geen goede zonnebril behalve een over de top ski bril die fel oranje glazen heeft. Daar fiets ik liever niet mee rond
Wat dat betreft zeker jaquote:
Ik was net buiten en daar is het momenteel zeker een graat of 10 warmer dan hier binnen. Echt bizar warm nog rond deze tijd idd. Ik heb het geluk dat er maar weinig zon naar binnen schijnt en ik woon op de begane grond dus ook geen last van een kokend dak.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:44 schreef Xilantof het volgende:
Jeetje wat wordt het warm in huis... Hopelijk koelt het buiten wat af, dan kan ik het door laten tochten.
Het is juist beter dat er niemand loopt, dan was het zo'n standaardplaatje geworden. Vind hem nu juist heel mooi.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Weer een foto af die ik hier toch weer moet spammen. Om het fotografie gehalte wat hoger te houden in dit topic![]()
Eigenlijk had daar nog iemand moeten lopen maar daar liep gewoon echt niemand.
[ afbeelding ]
[..]
Wat dat betreft zeker jaDan zou ik toch eigenlijk het praktische de voorkeur moeten geven boven het "mode" gehalte.
Tnx! Ik ook zeker, alleen...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is juist beter dat er niemand loopt, dan was het zo'n standaardplaatje geworden. Vind hem nu juist heel mooi.
Als dat zou kunnen zat ik er nu nog steeds.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
Er moet gewoon een monster uit de muur komen!
Arme Xil! Hier goed te doen op zich. Katten hebben het ook eindelijk wat koeler. Ijsjes gaan hard hier iig in de vriezerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:44 schreef Xilantof het volgende:
Jeetje wat wordt het warm in huis... Hopelijk koelt het buiten wat af, dan kan ik het door laten tochten.
Ah, pest die oude man niet teveel. Hij is al zo zielig dat hij op zijn leeftijd nog gelooft in sprookjes! Zit je daar met een groep pedofilie ontkennende oude mannetjes ik je kerkje te wachten tot je dood gaat en je eindelijk gelooft dat je het fout had..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, die zit nog in het lichaam van de paus in het vaticaan.
Alhoewel die toch best vaak naar buiten treed. De duivel houd niet van kinderen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, die zit nog in het lichaam van de paus in het vaticaan.
Nee, dat zeg ik. Dan wordt het zo'n standaardplaatje waarbij het lijkt alsof je een eeuw hebt staan wachten tot er iemand langsliep en dan maar het plaatje hebt geschoten. Betrapte ik mezelf vandaag ook op, op de Veluwe met wielrenners. De helft van de tijd versterkt dat de foto helemaal niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx! Ik ook zeker, alleen...
....ik vraag mij dan af of het mooier had geweest als er iemand langs had gelopen. Iemand die er goed inpast qua uiterlijk. Beetje emo style ofzo. Dat zie ik dan voor me
Alleen jammer van die fiets die erop staat!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat deze klaar is.
Kritiek? Dat is gewoon een goede eerlijke, en zinvolle mening.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik. Dan wordt het zo'n standaardplaatje waarbij het lijkt alsof je een eeuw hebt staan wachten tot er iemand langsliep en dan maar het plaatje hebt geschoten. Betrapte ik mezelf vandaag ook op, op de Veluwe met wielrenners. De helft van de tijd versterkt dat de foto helemaal niet.
Maar dat vind ik dus he.Het is nu een hele fijne, rustige plaat. Minimalistisch beetje (niet heel erg maar je snapt me wel). Gewoon, symmetrisch blablabla.
Vidn alleen rechts wel iets te donker trouwens, zie ik net.
Sorry veel kritiek .Als je daar geen zin in hebt moet je het zeggen.
Nu aan het werk, serieus?quote:
Opera met opera linkquote:Op zondag 8 mei 2011 02:40 schreef Omniej het volgende:
* Omniej is ook present.
Loop te kutten met m'n bookmarks die ik dringend even heb moeten herorganiseren én die niet fatsoenlijk willen syncen tussen twee PC's.Maar goed, dat houdt me weer lekker bezig in de nacht, aangezien ik anders ook maar wat in bed rond lig te draaien.
Ik zit thuis. Te werken (remote, is ideaal). Nouja, nu niet meer. Net gedoucht en ga zo slapenquote:Op zondag 8 mei 2011 02:41 schreef Zenato het volgende:
[..]
Nu aan het werk, serieus?
Het is weekenddan hoor je thuis te zitten, en bier te drinken.
Kijk die mooie nacht toch...
Wow! van 2005 naar 2011 en nog steeds niet vol, knap zegquote:
Wel bijna vol zo te zien.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:52 schreef Zenato het volgende:
[..]
Wow! van 2005 naar 2011 en nog steeds niet vol, knap zeg![]()
even doorbladeren dan maar.
Mja ik gebruik Firefox en Iron, dus dat gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:48 schreef Isdatzo het volgende:
Opera met opera link. Bookmarks thuis, bookmarks op telefoon, bookmarks op 't werk, bookmarks opera portable.
Opera.
Goeden nachtquote:
Als je nog nachtfoto's hebt dan zal ik het vooral doenquote:Op zondag 8 mei 2011 02:59 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wel bijna vol zo te zien.
Ik ga dat topic maar weer even omhoog kicken denk ik.
Leuk! Groothoek, onder de actie gaan zittenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:11 schreef SP22 het volgende:
Buenos días!
Zometeen het streetbasketbal fotograferen.. Ik heb er zin in!
Iemand nog tips?
Succes!!! Is het een officieel iets of 'gewoon' een potje basketbal met vrienden? Als je het veld op kan en voor de shoot een beetje tussen de spelers of onder de basket kan komen, kun je er wel iets moois van makenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:11 schreef SP22 het volgende:
Buenos días!
Zometeen het streetbasketbal fotograferen.. Ik heb er zin in!
Iemand nog tips?
My thought exactlyquote:Op zondag 8 mei 2011 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Leuk! Groothoek, onder de actie gaan zitten
quote:
Xi!quote:
Doen, 1 foto afquote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vanavond check ik of je je planning hebt gehaald
Sinds je post dat je foto's ging bewerken en deze mededeling zijn er 45 minuten verstreken. Als jij 45 min per foto doet, en je moet er 48... dan ben je voor de overige 47 nog 35 uur en 1 kwartier kwijt... succesquote:
Altijd fijne zulke berekeningenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Sinds je post dat je foto's ging bewerken en deze mededeling zijn er 45 minuten verstreken. Als jij 45 min per foto doet, en je moet er 48... dan ben je voor de overige 47 nog 35 uur en 1 kwartier kwijt... succes
Het gaat rapper nu, teller staat op 3quote:
En mis je de mooie momenten!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef SP22 het volgende:
ik ren wel even naar huis en upload wel vast wat.. (woon er 200m vandaan)
Ik heb het 6 jaar gedaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wilde vroeger altijd basketbal als sport doen maar dat kon nergens in de buurt.
Kan je niet aan iemand vragen of je het kan lenen? Doe ik altijd hehe, liever dat dan huidkanker.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:45 schreef SP22 het volgende:
De mooie moment komen om 5 uur.. Dunk competitie!
(en was de zonnebrandcreme vergeten...
Heel m'n jeugd is niks meer waard nuquote:
Weinig werk te vinden, en ik moet wel geld verdienen in de zomervakantie (want motorrijbewijs). Kan moeilijk 1,5 maand gaan leven op m'n spaargeld.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heel m'n jeugd is niks meer waard nu. Thanks!
En misschien Hamburg? Ben er nooit geweest maar schijnt een heel leuke stad te zijn. Of Dresden?
Hoezo is Berlijn onmogelijk dan?
Sportfotografie - Algemeen -quote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef SP22 het volgende:
Is er hier een sportfotografie topic? Kan hem zo snel niet vinden..
[Verzamel] Sportfotografiequote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef SP22 het volgende:
Is er hier een sportfotografie topic? Kan hem zo snel niet vinden..
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:00 schreef SP22 het volgende:
En dan het geheugenkaartje in mn laptop laten zitten... FAAL!!
Sux! Had ik ook een keer... Niet ergens nog restjes op een NASje?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
Bwuuuuuuuuu ik kom er net achter dat ik m'n RAW-files van IJsland nergens meer terug kan vinden.
Ja, echt zwaar kut manquote:Op zondag 8 mei 2011 15:35 schreef freud het volgende:
[..]
Sux! Had ik ook een keer... Niet ergens nog restjes op een NASje?
Nou ik merk het wel hè.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:35 schreef freud het volgende:
[..]
Sux! Had ik ook een keer... Niet ergens nog restjes op een NASje?
PS
D_A, offerte nieuwe PC krijg ik komende week binnen waarschijnlijk...
Is 3.0 nog steeds niet uit?! Duurt lang!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, echt zwaar kut man. Overal al gezocht (deze pc, back-up op server, externe back-up schijf). Enige kan zijn dat ze nog op een schijf staan die bij een vriend ligt (ieder halfjaar oid kopieer ik de nieuwe meuk daarop).
Maar in principe zou ik ze dan ook gewoon hier moeten hebben dus denk niet dat ze erop staan.
SAN-ding moet nog gebouwd worden, wacht tot OpenFiler 3.0 uitkomt.. duurt lang![]()
Je bent de eerstequote:
Zo hoort het ookquote:
Mjaaaa kut. Ik vond mijn idee zo goed. Nu heb ik het idee om drie maanden te gaan en dan ook een taalcursus te doen, maar dan mis ik de eerste maand van mijn studie volgend jaar en ik denk niet dat mijn moeder dat zo'n goed plan vind.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:20 schreef Isdatzo het volgende:
Denk niet dat je in Hamburg veel makkelijker aan werk komt dan in Berlijn eigenlijk. En in Dresden al helemaal niet.
De Duitsers zelf hebben er al moeite mee.
DeWa? Wie deed wat wanneer fout?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
Scheidsrechterlijke dwaling, bedankt hoor.
Godverdomme.
Volgens mij was jij voetbal aan het kijkenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
Scheidsrechterlijke dwaling, bedankt hoor.
Godverdomme.
Janko met z´n elleboog en dan nog een vrije trap MEEkrijgen ook waaruit gescoord wordt 1 minuut voordat de verlenging erop zit.quote:
Jij woont óf in de achterhoek óf in een anti-ajax deel van 't landquote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Volgens mij was jij voetbal aan het kijken
Hier zijn de vuvuzela's weer van stal gehaald..
Tsja misschien ben ik wel dood over een jaar.quote:
Yup, die eerste (ik had natuurlijk ook in Twente kunnen wonenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij woont óf in de achterhoek óf in een anti-ajax deel van 't land.
Niet dat de achterhoek dat niet is, trouwens.
Wist dat je iig niet in twente woondequote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Yup, die eerste (ik had natuurlijk ook in Twente kunnen wonen)
Ah, nouja, twente is hier 3 km vandaan. Het had niet veel gescheeld of we waren met de herindeling aan Haaksbergen toegevoegd en dan had ik wel in twente gewoond.quote:
Oh wacht, voetbal! Mja, hoort bij het spel he. Als het lukt, mooi meegenomen toch? De ene keer zit het mee, de andere keer tegen. Voetbal heeft er zelf voor gekozen om niet alles te controleren met electronische ondersteuning of een 2e scheidsrechter achter de monitoren.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Janko met z´n elleboog en dan nog een vrije trap MEEkrijgen ook waaruit gescoord wordt 1 minuut voordat de verlenging erop zit.
Janko
Blom
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar even serieus hè.Ok..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
Zo debiel, geef je een elleboogstoot krijg je een vrije trap mee. Only in NL.
Gek hè, dat Nederlandse scheidsrechters bijna nooit Europees fluiten.
#twitgrap #leuk #hihiquote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Ok, ik moest wel even lachen om een smsje dat ik net kreeg:
"KNMI geeft weeralarm af! Regio Amsterdam. Huilbuien!"
Niet dus. Dan zijn ze echt kwijtquote:Op zondag 8 mei 2011 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
kan zijn dat ze nog op een schijf staan die bij een vriend ligt
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Ok, ik moest wel even lachen om een smsje dat ik net kreeg:
"KNMI geeft weeralarm af! Regio Amsterdam. Huilbuien!"
Sux... Kan je niet nog iets doen met rescue software op je CF, of heb je er al veel overheen geschoten?quote:
Die heb ik wel is een paar keer per dagquote:
'Praktisch' over.quote:
Ja je gezicht was uitermate grappigquote:Op maandag 9 mei 2011 05:50 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Weer aan het werk na een warm weekend! Ben gister bij een strandtent nog laten schrikken door een FOK!ker!![]()
Meer mensen die van het weer genoten dus!
Ik drink al ruim een jaar geen koffie meer omdat ik dan wil roken als ik koffie drink.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:46 schreef Isdatzo het volgende:
Het ging 3 weken goed maar ik zit weer aan de koffie.
Moet je eens een blikje Monster drinken (De groene) Daarvan stuiter je een uurquote:Op maandag 9 mei 2011 10:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga altijd trillen van koffie.Fucking vervelend. Kan vijf blikjes energydrank drinken en heb nergens last van. Maar na een half kopje koffie gaat het al mis.
Moet je niet doen als je naar de dopingcontrole moetquote:Op maandag 9 mei 2011 10:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga altijd trillen van koffie.Fucking vervelend. Kan vijf blikjes energydrank drinken en heb nergens last van.
Been there done that, nog altijd..quote:
Lijkt mij heel vervelend. Een maat van mij heeft daar ook last van en moest nood gedwongen zijn opleiding tot marinier daardoor afbreken. Echt heel jammer want die kerel is daar voor gemaakt naast zijn knie dan.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef Isdatzo het volgende:
Kutzooi.. fietsen naar 't werk ging nog wel maar in de loop van de dag ging die knie steeds meer vervelend doen. Om 3 uur geprobeerd of fietsen nog lukte en toen maar geregeld dat iemand me rond 6 uur op kwam halen. Als ik even niks doe met dat been is er niks aan de hand maar zodra ik 5 stappen zet hè...
Altijd gezeik met die knieën.
Bizar ja. Las het op de frontpage.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Been there done that, nog altijd..
Maar je kan ook bij een afdaling het asfalt koppen waardoor je hele gezicht indeukt, damn.. RIP Wouter..
Dacht eerst dat je het over mij had (been there done that ook ehhquote:Op maandag 9 mei 2011 18:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Been there done that, nog altijd..
Maar je kan ook bij een afdaling het asfalt koppen waardoor je hele gezicht indeukt, damn.. RIP Wouter..
Ja..quote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dacht eerst dat je het over mij had (been there done that ook ehh) maar idd.. triest verhaal. Ook met die zwangere vriendin (/vrouw?) van hem.
Ach, niks is meer risicovrij.. Imo..quote:Op maandag 9 mei 2011 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lijkt mij heel vervelend. Een maat van mij heeft daar ook last van en moest nood gedwongen zijn opleiding tot marinier daardoor afbreken. Echt heel jammer want die kerel is daar voor gemaakt naast zijn knie dan.
[..]
Bizar ja. Las het op de frontpage.
Ik denk dat wielrennen toch wel 1 van de gevaarlijkste sporten is.
Vooral heel treurig voor z'n vriendinquote:Op maandag 9 mei 2011 18:37 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja..
http://twitter.com/#!/wouterweylandt/status/42877814273355777
En ik moest ook aan jouw val denken ja toen ik mn bericht plaatste..
Wielrennen is voor watjes, echte helden gaan mountainbikenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Mijn vader probeert mij al jaren op de race fiets te zetten omdat hij vind ik dat volgens hem goed kan. Ik kan zo een goede racefiets meenemen uit hun schuur maar nog steeds heb ik er niet opgezeten alhoewel ik wel steeds meer begin te twijfelen om het eens te proberen aangezien ik op mijn gewone fiets al niet zachtjes kan fietsen.
Zat net ook precies op een steile brug achter een heel leuke racefietser. Wat een derrière!Diegene die tegen mij in fietste zag in grijnzen omdat ik in eerste instantie alleen daar naar keek.
Dat lijkt mij dan al meteen weer een stuk vetter. Lekker driften over losse stenen enzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wielrennen is voor watjes, echte helden gaan mountainbiken.
De adrenaline doet je dan ook niets? Dat is juist wat zoiets zo vet maakt vind ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef Timmos het volgende:
Op schoolkamp ooit met een MTB een berg afgegaan met 50/60km/u.. Niks voor mij
Geef mij maar een rondje Zeeland op de fiets ofzo..:Y
Boks.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
De adrenaline doet je dan ook niets? Dat is juist wat zoiets zo vet maakt vind ik.
Adrenaline is gratis drugs
Ik heb zelf geen motor rijbewijs maar als ik achterop zit bij een maat van mij dan poep ik soms bijna in mijn broek. Ook omdat je ze hoog zit dan.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Boks.
Volle bak over het circuit met de motor is ook zoiets. Kan je ook niet beschrijven.
Heb alleen een decoder maar geen hd recorder.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:11 schreef Ynske het volgende:
hier iemand verstand van digitale televisie met decoder en hdrecorder?
Nooit op een motor gereden en ook niet achterop, maar ik zou me zo voor kunnen stellen dat het achterop nog veel enger is. Dat zou ik hebben tenminste, omdat je dan zelf totaal geen controle hebt.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen motor rijbewijs maar als ik achterop zit bij een maat van mij dan poep ik soms bijna in mijn broek. Ook omdat je ze hoog zit dan.
Achterop is kut. Voordat ik zelf m'n A-rbw had vond ik 't geweldig maar nu krijg je mij voor geen goud achterop hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 19:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nooit op een motor gereden en ook niet achterop, maar ik zou me zo voor kunnen stellen dat het achterop nog veel enger is. Dat zou ik hebben tenminste, omdat je dan zelf totaal geen controle hebt.
Dat is het hem iddquote:Op maandag 9 mei 2011 19:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nooit op een motor gereden en ook niet achterop, maar ik zou me zo voor kunnen stellen dat het achterop nog veel enger is. Dat zou ik hebben tenminste, omdat je dan zelf totaal geen controle hebt.
Hmm, bij dat krijg ik geen adrenaline denk ikquote:Op maandag 9 mei 2011 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
De adrenaline doet je dan ook niets? Dat is juist wat zoiets zo vet maakt vind ik.
Het is jammer dat ik niet bij mijn oude foto's kan komen vanwege nog steeds dat hd probleem maar ik heb daar een foto van iemand die wheelys aan het oefenen was. Resultaat: zonder het eerste opwarmen van de banden. en dat terwijl dat nog zo duidelijk gezegd werd. Frame doormidden, en nog veel meer schade.quote:
Hop hop! Foto's maken jij!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hmm, bij dat krijg ik geen adrenaline denk ik.. Is ook alweer paar jaar geleden.. Adrenaline krijg ik nu wel van de pieper
..
Ik ben wel eens in slaap gevallen achterop bij mijn vader.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen motor rijbewijs maar als ik achterop zit bij een maat van mij dan poep ik soms bijna in mijn broek. Ook omdat je ze hoog zit dan.
Sommige drugs zijn beter.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op een bmw met 2 koffers aan de zijkant?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in slaap gevallen achterop bij mijn vader.
Frame doormidden is best een prestatiequote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik niet bij mijn oude foto's kan komen vanwege nog steeds dat hd probleem maar ik heb daar een foto van iemand die wheelys aan het oefenen was. Resultaat: zonder het eerste opwarmen van de banden. en dat terwijl dat nog zo duidelijk gezegd werd. Frame doormidden, en nog veel meer schade.
Wel BMW, maar geen koffers. En bij zo'n raceding wil ik niet eens achterop (oké wel een keer, maar niet voor een tour van 4 uurquote:Op maandag 9 mei 2011 19:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op een bmw met 2 koffers aan de zijkant?
Ik zat op een stuntmotor met een scrapebar waar ik mij aan vast kon houden. Ik vertik het om hem vast te houden omdat dat zo gay voelt.
Dat zijn wel erg gave motoren. Ziet er lekker offroad uit maar toch comfortabel.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wel BMW, maar geen koffers. En bij zo'n raceding wil ik niet eens achterop (oké wel een keer, maar niet voor een tour van 4 uur).
Deze
[ afbeelding ]
en mama heeft deze
[ afbeelding ]
en ik wil deze
[ afbeelding ]
Die laatstje ja, en dan SM wielen eronder en gummen maarquote:Op maandag 9 mei 2011 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wel BMW, maar geen koffers. En bij zo'n raceding wil ik niet eens achterop (oké wel een keer, maar niet voor een tour van 4 uur).
Deze
[ afbeelding ]
en mama heeft deze
[ afbeelding ]
en ik wil deze
[ afbeelding ]
Nigga whut?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die laatstje ja, en dan SM wielen eronder en gummen maar.
SMquote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die laatstje ja, en dan SM wielen eronder en gummen maar.
en het gummen?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Supermotard
ja wat is dat gastquote:Op maandag 9 mei 2011 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel.
Beter begin je gewoon rustig.
Soort van driften dus eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
Gummen = bij 't uitaccelereren van een bocht tegen de grens van grip verliezen aanzitten. En dan laat je zo'n mooie streep achter op het wegdek.
Omgekeerd gummen eigenlijk.
Dat is het mooiste, lekkere bochten nemen en dan op 't gas eruit..wel slecht voor je banden:
[ afbeelding ]
Dat is zo lullig.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:49 schreef Timmos het volgende:
En in slaap vallen doet me denken aan dit soort pranks..
Neuh, niet driften. Al heeft het er wel iets van weg. Bij driften heb je echt wielspin en valt er weinig meer te accelereren. Dit is gewoon zo snel mogelijk accelereren zonder dat je achterwiel onderuit schiet (en dan krijg je een highsiderquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Soort van driften dus eigenlijk?
Nicky Hayden kan dat goed tijdens de race.
Ah okey.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, niet driften. Al heeft het er wel iets van weg. Bij driften heb je echt wielspin en valt er weinig meer te accelereren. Dit is gewoon zo snel mogelijk accelereren zonder dat je achterwiel onderuit schiet (en dan krijg je een highsider).
Dat kan hogerquote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
hmm ik ging even googlen
[ afbeelding ]
iee
Dat is wel ook meteen een heel vette foto, alleen jammer dat ie hem al bijna uitrijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
Even dat konijn uit beeld werken.
[ afbeelding ]
To be mine![]()
.
Ik zie nu wel een dubbele picachu hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
doeh em in het witt wit wit wit
en haat ana jou voor het verwijderen van mijn kwaliteitsnijntjespost
[ afbeelding ]
Ja wit is ook wel geil maar ik wil 'm toch in het rood denk ik. Alhoewel ik hem alleen in het wit in het echt gezien heb en dat was wel erg nice. Of toch wit dan.. hmm.. moeilijk moeilijkquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
doeh em in het witt wit wit wit
en haat ana jou voor het verwijderen van mijn kwaliteitsnijntjespost
[ afbeelding ]
Maar hij zelf wel na het telkens schoonmaken.quote:
Jawel, is wel moeilijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
wittttttttttttttttttttt is toch niet zo moeilijk man
waarom praat je steeds in van die hippe engelse termen?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Seatpipes worden toch wel bloedheet onder je kont.
Hoe wilde je seatpipes dan noemen? Is geen Nederlands woord voor, anders gebruikte ik dat welquote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
waarom praat je steeds in van die hippe engelse termen?
hahahaha ehhh ja nou nee beetje vergeten enzoquote:Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar hij zelf wel na het telkens schoonmaken.
Heb jij trouwens al eens 1 van die films gezien die ik je aangeraden heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |