Ik ben toch blij dat ik ze ga fotograferen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Coldplay.... Als je 1 nummer hebt gehoord ken je ze allemaal.
OMG goed punt!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Coldplay.... Als je 1 nummer hebt gehoord ken je ze allemaal.
Da's niet waar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Dat gaat nu niet meer. Werkt alleen met foto's net geupload zijn is mijn ervaring. En dan meestal binnen een uur of 4 al.
Idd erg geelig.quote:
Bah.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd erg geelig.
Kon het niet laten om er iets anders van te maken.
[ afbeelding ]
gaat te furrrrrquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd erg geelig.
Kon het niet laten om er iets anders van te maken.
[ afbeelding ]
En garnalen stinken.
Een maat van mij heeft eens aan een andere tafel moeten zitten met zijn gamba's omdat iedereen misselijk werd van die water insecten.
Ik heb dan ook niet echt mijn best gedaan. Zonder RAW is het sowieso moeilijk om een basis te leggen. Ik snap niet hoe ik dat 'vroeger' deed. Ik heb heel lang in gewoon jpg geschoten en pas later in RAW, iets wat ik dus veel eerder had moeten doen.quote:
Vreemd hè. Ik snap ook niet echt hoe dat nu kan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, de voorband niet. De voorvelg wel (rechtsonder)!
Denk het niet. Ik begin met 1 ding en soms komen er wel 10 dingen overheen. Maar de andere keer begin ik met dat andere ding waarna er weer 10 overheen gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tuurlijk wel, dan is het ook weer op gevoel en krijg je hetzelfde.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:56 schreef Isdatzo het volgende:
Gevoel moet geen routine worden.
</wijsheid>
Heb je dat filmpje gezien van die kerel die voor z'n zoontje een extreem gaaf Deadmau5-kostuum maaktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga mijn kat later Deadmau5 noemen.
Oh op die manier. Nee zeker niet, daar zie ik er veel van op Flickr, waarbij iedere foto er zo goed als hetzelfde uitziet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat je geen aap moet worden die iedere keer z'n kunstje uitvoert.
Ik ga mijn hond Google noemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga mijn kat later Deadmau5 noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga mijn hond Google noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga mijn hond Google noemen.LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |