Vandaag was WW day. Sawyer is pas 6 weekjes en nog een illegaaltje zonder entingen of papieren. Maar Tante Tombo wilde heeeeel graag even komen kijken en Tante Ing ook, dus we hebben gemeet. Inmiddels zijn de dames weer onderweg naar huis.quote:
Ach, donderdag komt Tombo weer en dan is het nog maar 9 daagjes voor ze hem mee mag nemen.quote:
mauwmauwmauwmiauwmauwquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
Sjefke, is je vrouwtje inmiddels thuis gearriveerd?![]()
Of liet ze je alleen om te gaan verjaardagen?
quote:
Het begin is er zal ik maar zeggenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Raar vrouwtje en rare mensen.![]()
Maar je bent nu dus echt aan het overhuizen?![]()
*kuchreismandjekuch* [/stalk]
Het begin is er!quote:
*kriebelkriebel*quote:
Oh wat ergquote:Op zondag 8 mei 2011 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kriebelkriebel*
Wasjijvandaaggunbravekatgeweest?Ja? Ja?
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 8 mei 2011 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kriebelkriebel*
Wasjijvandaaggunbravekatgeweest?Ja? Ja?
Laat die Senesta maar lachen, wij weten wel beter he?quote:
omnomnomquote:Op zondag 8 mei 2011 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat die Senesta maar lachen, wij weten wel beter he?![]()
![]()
Heeft vrouwtje Tombo jou al verteld over de vet gave verrassing die ze over 2 weken mee naar huis neemt?Je gaat er dol op zijn, weet ik zeker.
![]()
quote:
Hoezo?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
GodverAls buitenstaanders dit lezen kan F&F het helemaal vergeten hè
Yep idd... Dit is het enige F&F topic wat ik volg. (vooral lurkend) Maar mijn god zeg...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou een ander topic zoeken in F&F om te volgen als ik jou was, waar ze niet zo idioot doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:20 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Yep idd... Dit is het enige F&F topic wat ik volg. (vooral lurkend) Maar mijn god zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou een ander topic zoeken in F&F om te volgen als ik jou was, waar ze niet zo idioot doen.Ja, maar...., maar.... de eerste topics waren zo lief... en tegenwoordig heb je die toffe functie, waardoor je het nieuwe topic automatisch blijft volgen, en ik ben te lui om om het knopje "stop volgen" te drukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whhhhsssssjjjquote:Op maandag 9 mei 2011 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Sjefke?
Hoe goed ben jij in de bediening der kattebak? Sawyer stelt het namelijk op prijs als iemand anders de rotzooi achter zijn kont ondergraaft.
Nog 2 weken de tijd om het te leren.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
tock knap dat je wel kunt lezen, maar een fatsoenlijk antwoord fabriceren zit er niet inquote:
Ik zie alleen maar "pussy" als zoekterm in de history staan, dat valt wel mee dan toch denk ik?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Hopelijk heb je een kiittyslot op je pc. Dadelijk zit hij alleen maar pr0n te kijken.
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar "pussy" als zoekterm in de history staan, dat valt wel mee dan toch denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |