Dan nog worden bans niet op het forum besprokenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als het een zelfgemaakt verhaal is, de waarheid en geen directe quote van DM/PM, dan mag het gewoon
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:30 schreef dralion13 het volgende:
Maak er anders gewoon een verhaal van en pm die naar ons
dit was bijna 2 uur op normaal gebruik. Geen energiebesparing ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar Breezerslet, hoelang gaat jouw accu mee dan?
Mijne kan 6 uur mee. :3quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
dit was bijna 2 uur op normaal gebruik. Geen energiebesparing ofzo
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:38 schreef HappyBob het volgende:
Nou..was weer even spannende roddel he [ afbeelding ]
niks ontvangenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:38 schreef HappyBob het volgende:
Nicequote:
Dat is best lang! Haal jij de accu altijd uit de laptop als je aan de netstroom zit?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
dit was bijna 2 uur op normaal gebruik. Geen energiebesparing ofzo
Ik heb 'm gemist.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:38 schreef HappyBob het volgende:
Als ik de beeldschermhelderheid op zn minst zet, mn toetsenbordverlichting uit, en alleen internet, kan hij 13 uur.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nice
Ik weet nog niet wat voor laptop ik ga kopen
Of ik ga voor een laptop waarvan de accu lang mee kan of een wat zwaardere laptop met goede videokaart en snelle processor enz.
En ik danquote:
nooit maar dat wist je toch wel :pquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is best lang! Haal jij de accu altijd uit de laptop als je aan de netstroom zit?![]()
[..]
Ik heb 'm gemist.
Ja ikke. Macbook Pro jwz.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
nooit maar dat wist je toch wel :p
@iemand met 6 uur: mijn is ook 2 jaar oud
Heb 'm nou al tweemaal op tinychat verteldquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is best lang! Haal jij de accu altijd uit de laptop als je aan de netstroom zit?![]()
[..]
Ik heb 'm gemist.
Ik ben terugvindroddel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb 'm nou al tweemaal op tinychat verteld
ik klikte wegquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb 'm nou al tweemaal op tinychat verteld
DM mij ook even. :3quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DM het je dan wel als iemand anders me niet al voor is geweest
Mijn laptop kan 5 minuten zonder accugeval ding aansluitingquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Als ik de beeldschermhelderheid op zn minst zet, mn toetsenbordverlichting uit, en alleen internet, kan hij 13 uur.
Doe je goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn laptop kan 5 minuten zonder accugeval ding aansluiting
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn laptop kan 5 minuten zonder accugeval ding aansluiting
quote:
JAHAAA, LINK DIE DROPBOX NOU MAAR.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb je die van Fairydust nog nooit gezien
Volgens mij wel..dat was al een oude .rar toch? Maar het is niet zo dat dat opeens de tiet van CC beter maaktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb je die van Fairydust nog nooit gezien
honderden?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat niet in dropbox, we willen FOK!kers geen oogaids bezorgen
Weet niet of die in de .rar heeft gestaan, maakt mij niet uit ook, kreeg hem wel een via pm als ik met een groepje aan het PMen was. De jongens vonden het zelfs om te kotsenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgens mij wel..dat was al een oude .rar toch? Maar het is niet zo dat dat opeens de tiet van CC beter maakt
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt wel een gek hoofd voor een nijlpaard.
6 uur op volledig gebruik he. :3 Zowel toetsenbord als scherm op max verlichting, itunes, firefox, Linkinus.quote:
Mannen kunnen het.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stoer doen met de batterijduur van je laptop
question everything kreeg ik altijd meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Check mn edit bemoeial, het zijn er 20.
MacBook pro?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
6 uur op volledig gebruik he. :3 Zowel toetsenbord als scherm op max verlichting, itunes, firefox, Linkinus.
Wat is dat buiten?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ga even kijken of er buiten nog iets te doen is.
Later!
Word boos.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stoer doen met de batterijduur van je laptop
Brandende zon en een onveilig gevoel. Blijf maar binnenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ga even kijken of er buiten nog iets te doen is.
Later!
tik 'em oanquote:
tevreden zijn is overrratedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je altijd maar vragen hebt, zul je nooit tevreden zijn.
Jwz.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:55 schreef n8n het volgende:
[..]
tik 'em oan![]()
[..]
tevreden zijn is overrrated
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je altijd maar vragen hebt, zul je nooit tevreden zijn.
Lees jij je DM's nooit ofwaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt en ik ga weer aan de studie.
Kusjes.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, klik altijd per ongeluk op expres op alles verwijderen.
Wat een bitch is het ook hequote:
Dankje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
linkje hebben? dm maar even een lief dmmetje
Kun je beter voor het eten kijken dan, anders is alles er straks weer uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik kijk ze straks wel, zometeen eten etc.
Ach, als hij ze nu kijkt eet hij ook al niks meerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kun je beter voor het eten kijken dan, anders is alles er straks weer uit.
Klopt ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ach, als hij ze nu kijkt eet hij ook al niks meer
Ik hoorde het helemaal hier...quote:
Altijd als ik moet kijken waar een letter uit het alfabet is begin ik bij A omdat ik het anders niet weet.quote:
Ik ook. ABCDEFGHIJ en vanaf KLMNOPQRSTUVWXYZ kan ik ook wel. Alleen vanaf die tweequote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Altijd als ik moet kijken waar een letter uit het alfabet is begin ik bij A omdat ik het anders niet weet.
och, meisje tochquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook. ABCDEFGHIJ en vanaf KLMNOPQRSTUVWXYZ kan ik ook wel. Alleen vanaf die twee
A shabi. :3quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:31 schreef dralion13 het volgende:
Die met die laptop?
Ja, maar komop zeg, een pentium processor
Wat voor een, heb nu ook toshiba ben er dik tevreden over maar ik twijfel over nieuwequote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mn broer heeft een vet geile Toshiba lappert, maar die is 1000 euro.
Toshiba Satellite L670-1JQquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor een, heb nu ook toshiba ben er dik tevreden over maar ik twijfel over nieuwe
19.1 MB?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:42 schreef dralion13 het volgende:
http://www.examenblad.nl/(...)ye3mf/f=/bestand.pdf
Ik wordt er een beetje verdrietig van dat er zulke domme mensen op aarde rondlopen
(normering voorn dit examen is 1.9)
1.9 watwwatwatwtatwtat. tyfus hoogquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:42 schreef dralion13 het volgende:
Ik wordt er een beetje verdrietig van dat er zulke domme mensen op aarde rondlopen
Nee de normering is 1.9quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:45 schreef Henkie94 het volgende:
Wat, is hier een 1.9 voor gescoord?_! Da's zo simpel als wat.
VMBO- beroepquote:
Ik heb een kbl gevonden met normering 2.5quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee de normering is 1.9
Oftewel je punten keer 1.9.
En dat is hoog, erg hoog.
Oh.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee de normering is 1.9
Oftewel je punten keer 1.9.
En dat is hoog, erg hoog.
[..]
VMBO- beroep
Maar die is ook wel veel lastiger dan het vorige examen,quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik heb een kbl gevonden met normering 2.5![]()
http://www.examenblad.nl/(...)y7lzn/f=/bestand.pdf
np als je geen examen heb gedaan, kan je dat niet weten ;*quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar die is ook wel veel lastiger dan het vorige examen,
[..]
np als je geen examen heb gedaan, kan je dat niet weten ;*
Klopt. maar het niveau is ook hoger hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar die is ook wel veel lastiger dan het vorige examen,
[..]
np als je geen examen heb gedaan, kan je dat niet weten ;*
Dit heb ik slechts zestig keer gehoord op fok.quote:
hihiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit heb ik slechts zestig keer gehoord op fok.
Vele zullen volgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Doe maar zo, w8 marquote:
Bij deze dan 61 keer, want over 30 jaar zal je stem zo klinkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
[..]
tik hem aanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
Net met het eten bezig geweest, halve pot sambal in gelflikkerd en nu eten, zweet me kapot
Maar voel me wel weer beter dus eerste biertje is open
Janquote:
Ik kan juist helemaal niet tegen pittig etenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Janook ik weet dat jij fervent sambalfan bent, ik heb een beetje voor je overgelaten
Jawel de koelkast ligt vol met bierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kan juist helemaal niet tegen pittig etenmaar je hebt vast ook nog wel een biertje overgelaten
![]()
Waar was je vannacht manquote:
ja biertjes en waarom ik offline was weet je welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waar was je vannacht manik hoorde een alien in de tuin van de buren hyperventileren en je was opeens offline
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:42 schreef dralion13 het volgende:
quote:
quote:
Wij moesten altijd stickerts op onze voorhoofden plakkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wil je een sticker of een stempel bij je cijfer?
Gewoon een vinger in mn rectum maar, net zoals vroeger in groep 5 altijdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wil je een sticker of een stempel bij je cijfer?
Wij kregen een stempel op onze blote billetjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Wij moesten altijd stickerts op onze voorhoofden plakken
van meester fredquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gewoon een vinger in mn rectum maar, net zoals vroeger in groep 5 altijd [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ah, die rituelen zijn jou ook niet onbekendquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gewoon een vinger in mn rectum maar, net zoals vroeger in groep 5 altijd [ afbeelding ][ afbeelding ]
Oke, oke. Ik bied me aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:09 schreef Patje1987 het volgende:
Niemand wil mijn helpen met de afwas, stomme haters
quote:
oow helloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oow hello![]()
![]()
oewww je bent er nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hebben jullie allemaal al een cadeau voor jullie mama gehaald ja?!
neuhhquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja een emmer zeep zodat ze mijn kamer kan poetsenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ooo jammer wel hehehequote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
kwartiertje nog gok ik![]()
je bent weer lekker vrij van het werk![]()
Ik heb een grotere tas voor haar gekocht zodat ook de tv er nu inpastquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:17 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ja een emmer zeep zodat ze mijn kamer kan poetsen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb een grotere tas voor haar gekocht zodat ook de tv er nu inpast
morgen is het moederdaggggggquote:
Ohja ok okquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neuhhik zie haar pas vrijdag weer dus komt nog wel
Skklquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:17 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ja een emmer zeep zodat ze mijn kamer kan poetsen
misschien ben ik tussen 1 en 2 weer hier hoor anders moet je je raam op een kiertje houden want er komen wel wat postduiven je kant opquote:
Oh, boeiend. Ze kan de tering krijgen.quote:
koop dat danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh, boeiend. Ze kan de tering krijgen.
Hahaha awww, zie maar wat je doet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
misschien ben ik tussen 1 en 2 weer hier hoor anders moet je je raam op een kiertje houden want er komen wel wat postduiven je kant op![]()
oefffffff heb je toen ook water over jezelf heen gegooid omdat het zo heet was ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha awww, zie maar wat je doet.
Poeh het was wel warm vandaag.heb lekker de bloemetjes die buiten stonden water gegeven enzo hihi
hehehe, zat wel te twijfelen hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oefffffff heb je toen ook water over jezelf heen gegooid omdat het zo heet was ?![]()
![]()
Wut?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:33 schreef n8n het volgende:
godver wat is het benauwd ik shine als een malleboef
whyquote:
gelijkmatig verdeelde laag zweet over mn allesquote:
Eh dikke.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:36 schreef n8n het volgende:
[..]
gelijkmatig verdeelde laag zweet over mn alles
Bietsjquote:
klopt ben vandaag zelfs door een stoel gezaktquote:
Zou je Bietsj doen?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:37 schreef n8n het volgende:
[..]
klopt ben vandaag zelfs door een stoel gezakt
Ragbroerquote:
Ik wist niet dat jij zo direct was Flipsjequote:
Als Beach lekker is en patat is lekker zou je kunnen zeggen dat Beach ook patat kan zijn.quote:
Duh.quote:
Soms heb ik mijn manlijke kantenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Ragbroer
[..]
Ik wist niet dat jij zo direct was Flipsje
vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als Beach lekker is en patat is lekker zou je kunnen zeggen dat Beach ook patat kan zijn.
Haha okee, nu wil ik je hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als Beach lekker is en patat is lekker zou je kunnen zeggen dat Beach ook patat kan zijn.
[..]
Duh.
[..]
Soms heb ik mijn manlijke kanten
Ik drink alleen bier, kijk voetbal en houd van auto's en soms iets te directquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:41 schreef n8n het volgende:
Niks mis met dames met mannelijke kanten, als deze maar niet aan de buitenkant zitten
Mooi, wanneer kom je mij halen?quote:
Dan ben ik een visstickquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, antwoord is dus Ja. Beach is patat. Krokant van buiten, zacht van binnen.
te direct is een contradictio in terminisquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik drink alleen bier, kijk voetbal en houd van auto's en soms iets te direct
Dan heb je de patat nog niet geproefd die mn moeder zelf maakt, zacht van buiten en klef van binnenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, antwoord is dus Ja. Beach is patat. Krokant van buiten, zacht van binnen.
Googlen, ik moet het.quote:
Nou das die van mn pa ook, maar van mn mama zijn ze goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan heb je de patat nog niet geproefd die mn moeder zelf maakt, zacht van buiten en klef van binnen
Heft in eigen handen nemen, ik nam bij schoonouders mijn eigen kroketten mee. aten altijd op zondag patat en k lust alleen kwekkeboomquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan heb je de patat nog niet geproefd die mn moeder zelf maakt, zacht van buiten en klef van binnen
WTF!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:45 schreef n8n het volgende:
[..]
Heft in eigen handen nemen, ik nam bij schoonouders mijn eigen kroketten mee. aten altijd op zondag patat en k lust alleen kwekkeboom![]()
best zorgelijk eigenlijk
hehe die vind ik wel mooiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:45 schreef n8n het volgende:
[..]
Heft in eigen handen nemen, ik nam bij schoonouders mijn eigen kroketten mee. aten altijd op zondag patat en k lust alleen kwekkeboom![]()
best zorgelijk eigenlijk
Heb het gezien.quote:
Ik heb een liefdesrelatie met kroketten die slappe vleesloze zooi gaat er bij mij niet inquote:
Hé vriend, heb vandaag 2x in het RKC topic gepost.quote:
Gelukkig heb ik haar nu van het idee afgepraat dat ze zelf patat kan makenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:45 schreef n8n het volgende:
[..]
best zorgelijk eigenlijk
Zolang het begrijpelijk is...quote:
Die verkochten ze daar niet bji c1000quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:47 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik haar nu van het idee afgepraat dat ze zelf patat kan maken
maar alleen kwekkeboom lussen, je mist echt wat
Van dobbe kalfskroket
Ik zie hetquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hé vriend, heb vandaag 2x in het RKC topic gepost.
OOquote:
Wellicht, zien we wel weerquote:
Met andere woorden, te direct kan niet. capiche?quote:
Oui oui monsieurquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Met andere woorden, te direct kan niet. capiche?
Ik dacht dat kwekkeboom alleen een horeca merk was, dat niet in supermarkten verkocht wordt??quote:
Zonder Derk is het wel lastig. Maar ja, VVV is niet veel beter.quote:
1 van jouw voetballers komt uit mn woonplaatsjequote:
wellicht waren het ze dan wel, haal ze altijd door elkaar en noem het altijd een kwekkeboom. Uit Amsterdam, witte verpakkingquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik dacht dat kwekkeboom alleen een horeca merk was, dat niet in supermarkten verkocht wordt??
ik heb met sneijder op straat gevoetbaldquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
1 van jouw voetballers komt uit mn woonplaatsjeheb hem vaak zat in de kroeg gezien.
Ben jij Ondieper?quote:
Nee een toenmalige vriend wel was bij hem langsquote:
Yes, al kwam ik daar een paar jaar later pas achterquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:51 schreef n8n het volgende:
[..]
wellicht waren het ze dan wel, haal ze altijd door elkaar en noem het altijd een kwekkeboom. Uit Amsterdam, witte verpakking
Zeker waar, kroketten met enkel ragout daarintegenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt soms echt van die vleeskroketten met bijna alleen maar vlees er in, dat vind ik ook echt niet te eten, er hoort ragout in kroketten te zitten, als je er gewoon alleen vlees in doet, bak dat vlees dan ipv het te frituren
Ik heb van Basten leren voetballen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb met heel veel RKCérs gevoetbald, toen hier nog flat tegenover stond propte ze daar al die voetballers in. Tegenover een pleintje waar ik ook altijd voetbalde. Was wel lachen
Hehe, Raymond Koopman was ooit eens mijn buurman. Is het enige waarmee ik kan patsen...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb met heel veel RKCérs gevoetbald, toen hier nog flat tegenover stond propte ze daar al die voetballers in. Tegenover een pleintje waar ik ook altijd voetbalde. Was wel lachen
Ik kan er niet mee patsen, ze pwnde mij flinkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, Raymond Koopman was ooit eens mijn buurman. Is het enige waarmee ik kan patsen...
Moet je ook niet hebben, je moet de goede verhouding vinden!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Zeker waar, kroketten met enkel ragout daarintegen
True true, mijn oma maakt ze zelfquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Moet je ook niet hebben, je moet de goede verhouding vinden!
Heuj!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:58 schreef gianni61 het volgende:
zo, kapotgewerkt en al dronken.
nu klaar maken om uit te gaan
hallo allemaal!
hee!quote:
Nee, Patje misschien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee!
en, gefeest in waalwijk gisteravond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |