hoooiiiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:24 schreef sharr het volgende:
Tevens een verkapte hoi ik ben er weer met een waterijsje post
Ga bij leuke mensen zitten, maak een praatjequote:
van de J tot de manquote:
oquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ben een fokker ik doe niet aan sociale onderonsjes
zalmfiletquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:32 schreef sharr het volgende:
Wat moet er in vredesnaam op een bagel? Ik heb er één maar weet niet wat er op moet
Ik zat er net aan te denkenquote:
Hier ook, maar daarmee is ook alles gezegd...quote:
Het is goed gelopen voor Vettel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:52 schreef Ragboer het volgende:
Bietsj, hoe staat het met de kwalificatie?
IK MAAK JE WEL FF WAKKER:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:57 schreef JanPiraat het volgende:
goedemorgeuhhh is het al zaterdag ofsooo ?![]()
Zit midden in de trein, crappy gratis internet dus niet kunnen luisterenquote:
oowwwww naar Friesland ofwat ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zit midden in de trein, crappy gratis internet dus niet kunnen luisteren
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:02 schreef sharr het volgende:
Ik val steeds hele korte periodes in slaap, dus ga zo maar echt even liggenDoei enzo
Hebben ze ook internet in Friesland?quote:
Wat een luxe zeg, hebben die Hollanders dan toch goed gedaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zelfs al in de trein er naar toe..
okidokiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat een luxe zeg, hebben die Hollanders dan toch goed gedaan.
Ik ga er weer vandoor, succes met je reis naar de diepe binnenlanden. Dat je veilig mag aankomen.quote:
Als ik ze nu had, had je er een paar gekregen. Mijn ouders zijn helaas meer van softijs en kopen dat dus lieverquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:12 schreef Ragboer het volgende:
En FreezePop, doe eens wat ijsjes uitventen!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als ik ze nu had, had je er een paar gekregen. Mijn ouders zijn helaas meer van softijs en kopen dat dus liever
Is ook lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als ik ze nu had, had je er een paar gekregen. Mijn ouders zijn helaas meer van softijs en kopen dat dus liever
wat had dat gister gedaanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:26 schreef Flippiee het volgende:
ik moet nog cadeau kopen voor moederdag , geen inspiratie geen tijd
Ja ik dacht aan theater kaartjes, maar ik zie geen leuke show de komende tijd, of op een datum dat ik ook sowieso kanquote:
dikke kus en een knuffel en oprecht zeggen dat je van haar houdt zegt meer dan een cadeauquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:26 schreef Flippiee het volgende:
ik moet nog cadeau kopen voor moederdag , geen inspiratie geen tijd
Schrijf zelf een bon voor een avondje theater met jouquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik dacht aan theater kaartjes, maar ik zie geen leuke show de komende tijd, of op een datum dat ik ook sowieso kan
Tsjaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
dikke kus en een knuffel en oprecht zeggen dat je van haar houdt zegt meer dan een cadeau
Briljant ben je soms welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Schrijf zelf een bon voor een avondje theater met jou
Die van mij is daar juist het meest blij mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TsjaWas dat nog maar goed genoeg.
[..]
Briljant ben je soms wel![]()
Die van mij gaat weg rennen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die van mij is daar juist het meest blij mee.
Ik doe het ook niet graag ofzo hoor. Het is wel lekker makkelijk en mn moeder is weer blij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Die van mij gaat weg rennen waarschijnlijk
Lief welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die van mij is daar juist het meest blij mee.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Die van mij gaat weg rennen waarschijnlijk
Sowieso voelt het ook oprechter dan gewoon een cadeautje geven. Een cadeau voelt als een moetje. Als je gewoon toont dat je van haar houdt/waardeert dan zal ze dat van binnen toch leuker vinden denk ik. Die van mij zeker.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief wel
[..]
Ik hoop zo dat je moeder blij is met haar cadeau he, anders voel ik me echt vet schuldig
Koop dan wat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pauze.
Maar eten vergeten mee te nemen en nu honger lijden.
True to thatttquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Sowieso voelt het ook oprechter dan gewoon een cadeautje geven. Een cadeau voelt als een moetje. Als je gewoon toont dat je van haar houdt/waardeert dan zal ze dat van binnen toch leuker vinden denk ik. Die van mij zeker.
Ligt er niks in de kantine? Bij ons op zaterdag ligt er meestal duivenkater, koekjes etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We mogen met de koffie pauze niks kopen. Gierig wel.
Dat is onzin, maargoedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je zusje, hihi.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms heb ik gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True to thattt
[..]
Ligt er niks in de kantine? Bij ons op zaterdag ligt er meestal duivenkater, koekjes etc.
HEIL HENK!quote:
Soort, zoet broodquote:
Best vaak.quote:
Bekende straat wel, hoe oud is, geef eens een uiterlijk beschrijvingquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
jongen uit purm voor me (die woont op mercuriusstraat ofzo) heeft nu een boete
Ik ben gewoon heel erg slim en super.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soort, zoet brood
Komt volgens mij als ik me niet ontzettend vergis, uit Zaandam.
[..]
Best vaak.
[..]
Bekende straat wel, hoe oud is, geef eens een uiterlijk beschrijving
Op heel Fok zo'n beetje al hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik hier al gepost dat ik in parijs ben geweest?
1990, buitelands afkomst (even gemist welke afkomst)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soort, zoet brood
Komt volgens mij als ik me niet ontzettend vergis, uit Zaandam.
[..]
Best vaak.
[..]
Bekende straat wel, hoe oud is, geef eens een uiterlijk beschrijving
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik hier al gepost dat ik in parijs ben geweest?
Klopt. Wij zagen een zwerver met een gezwel in de metro.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is om te janken, Het verkeerTientallen zwervertjes voor je neus bedelen
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is om te janken, Het verkeerTientallen zwervertjes voor je neus bedelen
![]()
Er lag een vrouw 1 uur serieus op de grond plat. geen bewegging in te krijgen, met voor haar een bekertje om geld in te doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt. Wij zagen een zwerver met een gezwel in de metro.
Slot van je fiets geslooptquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:44 schreef dralion13 het volgende:
zo, gegeten, slot van fiets gesloopt, ik ben er weer
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
Ik zag eens in Parijs twee mannelijke zwervers seks hebben naast een toren. Of Berlijn. Ik denk dat het Berlijn was, want ik ben eigenlijk nog nooit in Parijs geweest. Maar het was wel vies, homoseks in het openbaar terwijl ze dronken.
Er zat een zwerver tegen een boom aan met zijn lieve hondquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
Ik zag eens in Parijs twee mannelijke zwervers seks hebben naast een toren. Of Berlijn. Ik denk dat het Berlijn was, want ik ben eigenlijk nog nooit in Parijs geweest. Maar het was wel vies, homoseks in het openbaar terwijl ze dronken.
Huh, zovaak kom ik helemaal niet in Berlijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
Nee je kwam gelukkig ook niet, je neukte 'm alleen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Huh, zovaak kom ik helemaal niet in Berlijn
Oude fiets, goed slotquote:
Ik begreep 2 woordenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Montparnasse is cool, Die lift gaat t'ring hard.
Naar en is?quote:
Is goed, ik pak de trein wel eventjes. Ben ik er over twee uurquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:47 schreef Ragboer het volgende:
Iemand zin om nu een terrasje te pakken in Utreg?
Ik bedoelde maarquote:
Doe de groeten aan je zusje van mij.quote:
Kom dan naar Amsterdamquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is goed, ik pak de trein wel eventjes. Ben ik er over twee uur
Tering, dat is me te lang. Sorry.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is goed, ik pak de trein wel eventjes. Ben ik er over twee uur
Werkse dan maarquote:
En terecht.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
God, Loopt een kind in zn excelsior t-shirt de ramen te bespuiten.
kkajaciedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
God, Loopt een kind in zn excelsior t-shirt de ramen te bespuiten.
Met Flips heb je natuurlijk ook twee tetten om naar te staren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik denk dat het met jou een stuk gezelliger gaat worden dan met Rag.
quote:
Valt tegenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met Flips heb je natuurlijk ook twee tetten om naar te staren.
Gewoon eerst diep in de ogen kijken tochquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met Flips heb je natuurlijk ook twee tetten om naar te staren.
In je dromen hihiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:53 schreef Pizzalucht het volgende:
Heb ik al verteld dat ik naar Parijs ben geweest?
Loop naar buiten en trap hem kapot als je een echte ajacied bent.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zeg alleen dat er een kind in een excelsior tshirt de ramen hier loopt te bespuiten en met eenmaak ik duidelijk dat ik dat vreselijk irritant vind. en dan krijg ik een ziekte naar mijn hoofd gescholden
![]()
EN JE NEEMT JE LIEFJE NIET EENS MEEquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee... In het echt
Die Montparnasse is echt een kuttoren
ik ga er ff wat van zeggen. hij gaat gewoon door hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Loop naar buiten en trap hem kapot als je een echte ajacied bent.
Was vorig jaarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EN JE NEEMT JE LIEFJE NIET EENS MEE
Zie je, altijd weer de Joden de schuld geven...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe normaal mijn moeder is doodgegaan aan ajacied
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAMquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zie je, altijd weer de Joden de schuld geven...
Wat.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er lag een vrouw 1 uur serieus op de grond plat. geen bewegging in te krijgen, met voor haar een bekertje om geld in te doen.
Er liep een zwerver met bontmuts en een warme jas rond op champs elysees terwijl het 22 graden was
Ja omdat ajaciedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ja jij begint er toch opeens overhater
Morgen als hypocriete supporter naar Twente - Ajax kijken in Amsterdam in een kroeg met Ajacieden, beetje huilen doe ik welquote:
Ajaxquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen als hypocriete supporter naar Twente - Ajax kijken in Amsterdam in een kroeg met Ajacieden, beetje huilen doe ik wel
Jij ook al, mn vader was gister nog in Parijsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:53 schreef Pizzalucht het volgende:
Heb ik al verteld dat ik naar Parijs ben geweest?
Ruiz en Janssen gaan het echt niet met zn tweeën doen. Overal is Ajax veel beter qua team.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we over Ajax beginnen:
Iedereen denkt maar dat ajax kampioen wordt. als ik een realist ben zeg ik dat Twente beter is en door Ruiz en Janssen het beslist kan worden. Maar alles kan hé.. Ik blijf er vertrouwen in houden als ik mijn realistenknop weggooi
Patjequote:
Geen gehaatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
als je gaat haten kom ik niet naar amsterdam
Ja zo een mening ongeveer deel ik ookquote:
quote:
Vogels spot je niet, vliegtuigen spot jequote:
ben je serieus? of troll je?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ruiz en Janssen gaan het echt niet met zn tweeën doen. Overal is Ajax veel beter qua team.
Clubliefde vriend. Dat begrijpen Ajacieden niet...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verliezen van Excelsior![]()
Ik hoop voor je dat du chatinier op rot
JA OF ZIJN OMA!!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wedden dat hij de vader van Darth Vader is
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM SWA. VERLIEZEN VAN VVVquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
HELEMAAAL NIETS IN AMSTERDAAAM
HELEMAAL NIETS HELEMAAAL NIEEETTSSS
* SpaceInvaders gaat los
Van wat ik heb gezien, serieus. Zeker om de competitie als Ajax thuis moet gaan ze veel beter spelen.quote:
Zolang je niet juichte toen Feyenoord won van PSV, vind ik het niet hypocriet als je dit zegt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM SWA. VERLIEZEN VAN VVV
Er hoeft ook helemaal niets in Rotterdam te komen? Poepstadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM SWA. VERLIEZEN VAN VVV
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:01 schreef Ragboer het volgende:
Ajacied, ben benieuwd of jij nog supporter bent als ze op plek 15 staan. Ik zal mijn cluppie altijd steunen, of ze nou eerste staan of onderaan bungelen. FORZA FC UTREG!
Jahoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:01 schreef Ragboer het volgende:
Ajacied, ben benieuwd of jij nog supporter bent als ze op plek 15 staan. Ik zal mijn cluppie altijd steunen, of ze nou eerste staan of onderaan bungelen. FORZA FC UTREG!
Ragboer met een rijmpje... Normaal deed snuf dat altijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:02 schreef Ragboer het volgende:
Toon, bewerkt je moeder anaal met een boon.
Waar hij goed in is, niet grappige plaatjes posten.quote:
hihihihi jij hebt er helemaal geen plaatjes voor nodigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar hij goed in is, niet grappige plaatjes posten.
Oja gefeliciteerd met Kampioenschap RKC.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar hij goed in is, niet grappige plaatjes posten.
Omdat ik weet dat het irritant is ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hihihihi jij hebt er helemaal geen plaatjes voor nodig
In je armen is het ook warm, maar verbrand ik in ieder geval niet. En het is er veiligquote:
Weten dat het van Lady Gaga isquote:
OP's lezen is zoooo 2010quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
grote plaatjes in spoilers... lees die OP?
Het nummer heet Bad Romancequote:
Ga je piemeltje knakworstje wassenquote:
Ik hou me niet bezig met dat soort meuk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:08 schreef HappyBob het volgende:
H
[..]
Het nummer heet Bad Romance [ afbeelding ] Dat kun je geen kennis noemen, maar gewoon niet achterlijk zijn [ afbeelding ]
quote:
Die nummers draaien ze altijd op homofeestenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hou me niet bezig met dat soort meuk.
Mwah, niet waar ik kom andersquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die nummers draaien ze altijd op homofeesten
Dat zegt ook nog niet zoveel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:09 schreef Zeroku het volgende:
[..], behoren allebei tot de beste van GaGa.
Wat zeg jij nou weer, je bent 13quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
echte mannen luisteren naar Golden Earring - Radar Love/Twilight zone
Slaapkamerfeestjes bij vriendenquote:
Echt een ring of fire-man ditquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
echte mannen luisteren naar Golden Earring - Radar Love/Twilight zone
VAN BINNEN NIETS AAN DE HANDDDDquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
EEN DING MOET JE WETEN
HEEL STOER AAN DE BUITENKANNTTTT
Is dat dat vietnam liedje?quote:
Een ring of fire-mens fan of mens is iemand die zich een fan van een artiest noemt door alleen het bekendste nummer te kennen. Dat vind ik jammer. Ik hoor heel vaak mensen zo gaan vanquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:16 schreef Zeroku het volgende:
Fotoboek van honkeytonk
Kent iemand de rest van het verhaal? NIEUWSGIERIG, ALLES.
quote:
Iets van binnenuit Fokquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:16 schreef Zeroku het volgende:
Fotoboek van honkeytonk
Ik wist het verhaal wel in detail, maar nu niet meer. Srry.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:16 schreef Zeroku het volgende:
Fotoboek van honkeytonk
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:16 schreef Zeroku het volgende:
Fotoboek van honkeytonk
Stuur een mailtje zou ik zeggenquote:Als men wil weten wát er precies gebeurd is kunnen ze mailen.
Yvonne is streng!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:16 schreef Zeroku het volgende:
Fotoboek van honkeytonk
Ja, ik weet wel dat hij gelekt heeft. Ofja, die CCquote:
Tampon niet groot genoeg?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat hij gelekt heeft. Ofja, die CC. Maar wieso aanklacht?
dat is voor mij nieuwquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moest jij niet nog iets sharen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist het verhaal wel in detail, maar nu niet meer. Srry.
Ik ken ook van veel artiesten maar een aantal nummers, maar ik ben ook niet echt een die-hard fan van een bepaalde artiest. Alleen Jack Johnson zou ik wel nemenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een ring of fire-mens fan of mens is iemand die zich een fan van een artiest noemt door alleen het bekendste nummer te kennen. Dat vind ik jammer. Ik hoor heel vaak mensen zo gaan van
Johnny Cash is echt mn favoriet Ring of Fire is echt het mooiste nummer ook de rest ken ik alleen niet.
Dat verhaal met CC enzo?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist het verhaal wel in detail, maar nu niet meer. Srry.
DM maar door. Ik ben nu bloednieuwsgierigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat verhaal met CC enzo?Heb ik ergens ook nog wel in m'n DM staan
PM eens, als je wilt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
CC? Creditcard?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zal straks wel eens even opzoekenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
DM maar door. Ik ben nu bloednieuwsgierig
Ja dat verhaal ja, lachen die periode wel. Vooral op andere kanalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Komt door al die vrouwen en homo's..die staan er gewoon om bekend. Als alleen de hetero mannen hier zouden posten zou het enkel gaan over bier, tieten en voetbal.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat een roddelreeks is dit trouwens.
Ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:26 schreef Flippiee het volgende:
Mag het wle zo openbaar hier op het forum? Dan check ik mn DMS en maak ik wel even compleet verhaal
Betwijfel het. Bans worden niet besproken op het forum hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:26 schreef Flippiee het volgende:
Mag het wle zo openbaar hier op het forum? Dan check ik mn DMS en maak ik wel even compleet verhaal
volgens mij krijg je ban voor dm posten. 1 dag ofzquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:26 schreef Flippiee het volgende:
JAquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Eens. Bijna net zo lief als Alpaca's.
maak ik wel even compleet verhaalquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij krijg je ban voor dm posten. 1 dag ofz
Hehe. Steeds als ik hier even kom lurken is er wel een rel of roddel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Komt door al die vrouwen en homo's..die staan er gewoon om bekend. Als alleen de hetero mannen hier zouden posten zou het enkel gaan over bier, tieten en voetbal.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe. Steeds als ik hier even kom lurken is er wel een rel of roddel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |