Fuckquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kom GSbrder, je bent toch de 20 gepasseerd? Dan ben je een ouwe bok.
HBO is het nieuwe LTSquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:06 schreef Cerbie het volgende:
http://www.campus.tv/dive(...)ette-nederland/26394
Maar ze "studeren" welquote:
Ze verwart WWII met de Napoleonistische bezettingquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:06 schreef Cerbie het volgende:
http://www.campus.tv/dive(...)ette-nederland/26394
Als iemand nu eens uitlegt wat dat isquote:
Ach soquote:
Je hebt ze toch wel gewaarschuwd voor de olieramp in de golf van mexico hequote:
Dat maken wij ze wijs.quote:
<Aha, je volgt een HBO opleiding he. Juist. En wat wordt je daar later mee?quote:
Ik was manager als bijbaan op MBO-niveau.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
<Aha, je volgt een HBO opleiding he. Juist. En wat wordt je daar later mee?
>Manager![]()
![]()
![]()
Tja.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik was manager als bijbaan op MBO-niveau.
Accountmanager
‘Antibiotica alarm’quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:41 schreef Dutchnative het volgende:
Eens kijken waar Zembla vanavond over gaat
Hm, vind het altijd minder als Zembla over de volksgezondheid gaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:50 schreef remlof het volgende:
[..]
‘Antibiotica alarm’
http://zembla.vara.nl/Nie(...)94d071a632d52ca79177
Ik ga er ook niet voor thuisblijvenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, vind het altijd minder als Zembla over de volksgezondheid gaat.
Vond de afleveringen over luchtkwaliteit, TNT Post en Mladic erg goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:57 schreef waht het volgende:
Ik hou sowieso meer van Tegenlicht waar het vaker om internationale zaken gaat. Zembla houdt zich vaak bezig met lokale futiliteiten. Maar de laatste tijd zitten er wel wat leuke afleveringen tussen.
Ieder zijn eigen smaak.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:01 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben sowieso niet zo'n Zembla fan, het lijkt af en toe wel de Telegraaf van de docus
Iedereen betaalt ook mee aan kunstsubsidies die hij zelf geeneens gebruikt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleen voor deze smaak moet iedereen meebetalen.
Klopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Iedereen betaalt ook mee aan kunstsubsidies die hij zelf geeneens gebruikt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:07 schreef dotCommunism het volgende:
Kom, het is wel weer tijd dat we het in de SC gaan hebben hoe gemeen het is dat we belasting betalen voor dingen die we niet gebruiken. Dat hebben we toch al een paar uur niet gedaan, dus weer de hoogste tijd.
Je hebt gelijk, vermaak is een overheidstaak.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:07 schreef dotCommunism het volgende:
Kom, het is wel weer tijd dat we het in de SC gaan hebben hoe gemeen het is dat we belasting betalen voor dingen die we niet gebruiken. Dat hebben we toch al een paar uur niet gedaan, dus weer de hoogste tijd.
Je leert het wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, vermaak is een overheidstaak.
Ik ga mijn rekening in de gaten houden voor de terrassubsidie die ik zo nodig denk te hebben in de zon. De overheid dient mijn biervermaak te betalen.
Zeg maar gerust 15 miljard. Een beetje meer dan die sociale zekerheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:08 schreef remlof het volgende:
Ja, ik vind het ook schandalig dat een deel van mijn belasting wordt gebruikt voor de HRA
Yup.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Overheidsdenken is dan ook heel makkelijk.
Sterkte.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:24 schreef Reya het volgende:
Voorwaar, ik was vergeten het internetabonnement van de vorige bewoner te verlengen; nu moet ik tot dinsdag wachten voor ik weer terug online kan.
Nee, sociale zekerheid is duurder dan de HRA.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 15 miljard. Een beetje meer dan die sociale zekerheid.
Het internet is u dankbaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:24 schreef Reya het volgende:
Voorwaar, ik was vergeten het internetabonnement van de vorige bewoner te verlengen; nu moet ik tot dinsdag wachten voor ik weer terug online kan.
Die van Mladic was goed ja, altijd mooi als ze de juiste personen weten te interviewen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vond de afleveringen over luchtkwaliteit, TNT Post en Mladic erg goed.
In totaal wel, maar door het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek kun je al een flink deel van die sociale zekerheid opvangen. Sowieso echt een belachelijke maatregel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, sociale zekerheid is duurder dan de HRA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |