Ja, dat worden alleen maar dance liedjes en dance versies van andere liedjes. Nou ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
Het thema is Rock DJ. Ik hoopte dat het een rock aflevering zou worden, maar we krijgen door een DJ bewerkte liedjes
Voorlopig hebben we nog wel wat TALs in de planningquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef borisz het volgende:
Als Xfactor slim is trekken ze na dit seizoen even de stekker eruit. Dan ook geen Idols starten.
Jeujquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
Het thema is Rock DJ. Ik hoopte dat het een rock aflevering zou worden, maar we krijgen door een DJ bewerkte liedjes
mni?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we nog wel wat TALs in de planning
HGT > VOH (en gelijktijdig ook MNI)
Ah, daar staat het voor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, zeg me niet dat My Name Is nog een keer komt?
Het wordt wel vermoeiend ja, maar ik vrees dat de kijkcijfers nog goed genoeg zijn (en de SMS-opbrengsten, nog belangrijker!).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef borisz het volgende:
Als Xfactor slim is trekken ze na dit seizoen even de stekker eruit. Dan ook geen Idols starten.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, zeg me niet dat My Name Is nog een keer komt?
quote:Toch nieuwe reeks My Name Is… bij RTL
RTL heeft de inschrijving geopend voor een nieuw seizoen van My Name Is…, een zaterdagavondprogramma van RTL 4. En dat is toch wel een beetje opmerkelijk te noemen. Weliswaar scoort de korte serie wekelijks ruim een miljoen kijkers, de hoofdprijs werd afgelopen seizoen geschrapt. Er bleek te weinig belangstelling om de winnaars in het theater te gaan bekijken.
Daarop besloot theaterproducent V&V Entertainment om de winnaars van My Name Is… op te laten treden in een voorstelling van So You Think You Can Dance. Een soort troostprijs dus, waarmee My Name Is… lijkt verworden tot een soort veredelde Miniplaybackshow, waar kandidaatjes het moesten doen met een bokaal. Wat dit jaar de hoofdprijs wordt bij My Name Is…, is niet bekend.
Ah Eljard ziet ze vliegenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:28 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, we gaan ook binnenkort weer op zoek naar een nieuwe musicalster... das ook bij RTL
Euro's en Wendy?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daar staat het voor.
My Name is Slim Shady
Dat is voor de zondagavondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:28 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, we gaan ook binnenkort weer op zoek naar een nieuwe musicalster... das ook bij RTL
Dat klopt. Maar als je klikt dan zul je het antwoord zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |