En Rochelle, want Sway was natuurlijk weer Kinderen voor Kinderen musical.quote:
Als ik ga kijken zit er iemand naast me met een kussen voor het hoofd. Die kan daar dus echt NIET tegenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:47 schreef Susie het volgende:
Ik vind alle Saw films gruwelijk, in de goede zin van het woord en letterlijk ook nog eens... als je hem nog snapt?
De laatste was echt een stuk minder eng vond ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:47 schreef Susie het volgende:
Ik vind alle Saw films gruwelijk, in de goede zin van het woord en letterlijk ook nog eens... als je hem nog snapt?
Eerder zo lam als wat met opvvolger en nog een backup en nog een opvolger en damn, verneuk een verhaal met nog meer troepquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
Na SAW werden de volgende delen wel voorspelbaar
Hoe enger hoe beter wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik ga kijken zit er iemand naast me met een kussen voor het hoofd. Die kan daar dus echt NIET tegen
Zoals alle goede horror sequalsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder zo lam als wat met opvvolger en nog een backup en nog een opvolger en damn, verneuk een verhaal met nog meer troep
Deel 1 isde rest leuk vermaak, maar meer niet
Kan er wel tegen, maar heb af en toe wel zo'n momentje van " ieeeuuuwwwwww"quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik ga kijken zit er iemand naast me met een kussen voor het hoofd. Die kan daar dus echt NIET tegen
Jason in de toekomst was ook al zo erg...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
En ze moeten zeker geen Freddy vs. Jason en Preditor vs,. Alien gaan maken
Mijn god jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Jason in de toekomst was ook al zo erg...
Hij heeft ook nog een zoontje?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik las in een interview met hem dat hij zijn zoontje nogal verwaarloost wegens 'past niet in zijn leven'
Lijkt mijn ex welquote:[img]http:64//i.fokzine.net/p/13s.gif[/img] Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik las in een interview met hem dat hij zijn zoontje nogal verwaarloost wegens 'past niet in zijn leven'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |