Zijn "oppositie" was ook geen fan van hem, maar toen hij eenmaal dood was werden wel één voor één zijn standpunten overgenomen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:57 schreef Ixnay het volgende:
Was nooit een fan van hem.
Maar achteraf gezien had hij wel een eerlijke kans verdiend.
Oh dat sowieso. Fortuyn in een kabinet als minister van het een of ander was vast ook hilarisch geweestquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:01 schreef Absurditeit het volgende:
Toch had ik hem in die tijd wel eens een paar maanden in de Tweede Kamer willen zien. Zal ongetwijfeld vermakelijke momenten hebben opgeleverd.
Ik was wel een redelijke fan van zijn persoonlijkheid. Dan vind ik van die laffe flikkers als een Ad Melkert echt veel erger. Zou die idiot eigenlijk nog wel leven?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zijn "oppositie" was ook geen fan van hem, maar toen hij eenmaal dood was werden wel één voor één zijn standpunten overgenomen.
En toen was er ineens helemaal niks aan de hand, als er werd gezegd dat de grenzen dicht moesten
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:40 schreef TimeJumper het volgende:
Ik moet nog steeds lachen als ik denk aan dat stukje wat op tv vertoont werd. Zijn plannen om op de top van ziekenhuizen/verzorgingshuizen te bezuinigen.
Toen hij aan daar een bezoekje bracht en de desbetreffende directeur hem begroette met uitgestoken hand, Pim alleen maar wees en zei "en U vliegt er als eerste uit"
Melkert was echt een bestuurder. Dat is toch anders dan lekker roepenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik was wel een redelijke fan van zijn persoonlijkheid. Dan vind ik van die laffe flikkers als een Ad Melkert echt veel erger. Zou die idiot eigenlijk nog wel leven?
Nou dat nou betitelen als "lekker roepen"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Melkert was echt een bestuurder. Dat is toch anders dan lekker roepen
De ban kwam van rechts.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:31 schreef JoaC het volgende:
Het idee om hem te herdenken kwam van links? (Ik schijn linkse mod te zijn enzo)
... en daar zijn we geen meter mee opgeschoten. De zogenaamde 'puinhopen van paars' die Fortuyn meende te zien en alles wat daarop volgde, heeft alleen maar voor meer verdeeldheid in de samenleving gezorgd. Vrijwel geen enkel kabinet presteerde zo goed als Paars. Uit alle cijfers blijkt dat het één van de beste kabinetten was die we ooit hebben gehad. Maar tegen populisme, zoals Wilders dat vandaag tentoonspreidt, is niets opgewassen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
Wellicht is het gepast om hier een topic over te openen aangezien deze man de politiek en met name Paars een mokerslag heeft toegebracht.
Tja goed, 't blijft een politieke moord. Toch echt iets abnormaals, zeker voor een Nederlandse standaard.quote:
Als je moe bent moet je naar bed.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:42 schreef Absurditeit het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van die mensen die zich zo ongelofelijk verbazen als iets toevallig Nederland een keer treft. Volgens mij zijn er nog steeds mensen die denken dat een school shooting hier nooit voor zal komen.
1 groep4-'grapje' over moe zijn vond je niet voldoende?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Als je moe bent moet je naar bed.Want je doelt op mijn post neem ik aan.
Van Gogh en Fortuyn in zeer korte tijd. Da's echt wel frappant.
Wordt jij maar lekker moe.
Op één been kun je niet lopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:51 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
1 groep4-'grapje' over moe zijn vond je niet voldoende?
Het punt is dat jou de ogen blijkbaar nog niet zijn geopend. Die moord op Fortuyn destijds was lang niet zo verbijsterend en ondenkbaar als jij doet voor komen.
Dat was het dus wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:51 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Die moord op Fortuyn destijds was lang niet zo verbijsterend en ondenkbaar als jij doet voor komen.
Inderdaad,quote:
Wat een onzin zegquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef Captain_Chaos het volgende:
Niet zo zeer zijn verrichtingen maar des te meer vanwege het feit dat politici voor elkaar een klimaat schiepen waarin een politieke moord kon plaatsvinden. Zoveel succes had de linkse politiek waarschijnlijk nooit van hun lastercampagne verwacht.
Dit. Een geweldige, charismatische man. Jammer dat hij zich van zijn wetenschappelijke roots heeft ontdaan om het populisme volop te omarmen. Toch zou ik hem graag in de kamer van tegenwoordig hebben gezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad eeuwig zonde dat Pim Fortuyn dood is. Vergeleken bij Wilders was Fortuyn een man met klasse en stijl.
Als hij nog had geleefd had Wilders nooit zo groot kunnen worden denk ik.
Dat was juist wel het geval. Hij deed het hartstikke leuk in de media maar in debatten stelde het niet veel voor. Weglopen bij een debat is toch het ultieme zwaktebod?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou dat nou betitelen als "lekker roepen"![]()
Ik vond dat Fortuyn zeker over dingen had nagedacht. Als het "alleen maar roepen" was dan zou hijzelf zo onder tafel zijn geluld in de verschillende discussies/debatten.
En dat was nou totaal niet het geval.
Ik niet, grappig als relnicht, waardeloos als politicus.quote:Dus ik geef hem zeker het voordeel van de twijfel die Pim
Als je dit al als schuimbekken ervaart...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik hier zie Du_ke, hoe je 10 jaar na dato nog steeds loopt te schuimbekken is het zeker geen rimpeling geweest.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je dit al als schuimbekken ervaart...
Ik plaats de boel een beetje in perspectief, meer niet.
Sterk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |