oke thanksquote:
quote:
Nee, mijn tv hoef ik nog niet wat donkerder af te stellen om zijn prodentlach te compenseren.quote:
Qua postuur en lengte is het net mijn vriend maar Pyke beweegd zo raar... En kijkt zo glazig weet niet wat het precies is maar ik hou het maar op eng!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit dus, mijn type is het ook absoluut niet hoor.
Ja natuurlijk, wordt het een dubbele meet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Dat mag jij.... neem je me dit keer wel mee
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, mijn tv hoef ik nog niet wat donkerder af te stellen om zijn prodentlach te compenseren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wordt het een dubbele meet.+
Dat was opgezet, dat weet je toch wel?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe es dat filmpje posten dat je valt!
Ik ook niet... en eigenlijk vond ik het gewoon een van de betere acts vanavondquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben boos. Ik ben gewoon boos.
Dat Sway zo afgeserveerd wordt door de jury. En kutacts wel weer prijzen. Ik snap ze niet hoor.
Die jonge stemmen van sway waren toch niet geloofwaardig bij dit nummer! Lag niet aan Sway het was een verkeerde keus van het lied!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef Guanabana het volgende:
Dat Sway zo afgeserveerd wordt door de jury. En kutacts wel weer prijzen. Ik snap ze niet hoor.
Gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef Guanabana het volgende:
Straks zegt ze Jally tegen mequote:
het hoeft niet binnen 5 minuten opquote:
Wie? Ik ben spontaan op vakantie gegaan toen VoH, dus geheel gemist.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
Omg nu gaan we het hier weer over piepstem ewbank hebben
Was blij dat het mormel van de buis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |