Nou inderdaad, als ze het ZO hadden gezongen, was het nog wat geworden, dit klinkt echt Songfestival, niet zo zuiver trouwens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat Gordon al zei, kapot geproduceerd toen
Nee en zijn uitspraak is echt slechtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou inderdaad, als ze het ZO hadden gezongen, was het nog wat geworden, dit klinkt echt Songfestival, niet zo zuiver trouwens.
Dat is het op het ESF ook nooitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou inderdaad, als ze het ZO hadden gezongen, was het nog wat geworden, dit klinkt echt Songfestival, niet zo zuiver trouwens.
De hele act was sowieso beterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Greys het volgende:
Sorry maar ik vond de versie van de Toppers toch beter geloof ik
Gordon was wel sportief zeg
Ik denk hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
Is dat die danser van popstars????????????
Daaaaaarrrr ben je.....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
Is dat die danser van popstars????????????
Die uit Engelandquote:
Ik ook, misschien toch maar wat Bacardi in mijn cola mikkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
Ik zou bijna alcohol gaan drinken om het nog aan te kunnen horen.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij straft Stacey hem doordat hij EN iets met Shirley heeft EN omdat hij haar niet als coach hoopte te krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |