Dat valt opzich best wel mee hoor, veel van de nieuwe characters va MK4 zijn qua special attacks vrij goed te vergelijken met de fighters die er in de delen daarvoor inzaten en sommige waren in dat opzicht bijna 1 op 1 kopieen (mavado en kabal, frost en sub-zero en zo waren er nog een paar)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor volgende delen zie ik trouwens het liefst dat ze deze cast houden en per deel 2 of 3 nieuwe figuren toevoegen . Als ze maar niet doorslaan zo als van af mortal kombat 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, geef maar deel 10 met daarin een goed vervolgverhaal waar we tegen Quan Chi en Shinnok weer verder mogen en daardoor ook automatisch een nieuwe zooi personages gaan zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Meat was niet meer dan een alternate costume voor alle characters in MK4, en verder kwam hij alleen in Armageddon voor.
Voor de rest hoef ik eilk niet zo veel extra DLC, ik heb dan liever een vervolg met characters die later geintroduceert zijn, veel van die characters (Hsu Hao, Mavado, Fujin en Frost bijvoorbeeld) waren toch al vrij vergelijkbaar met eerdere(in de verhaallijn gedode) characters en de rest voegde eilk alleen maar wat toe omdat ze een rol speelde in de storymode (Bo Rai cho, Shujinko,, Shinnok, Onaga, Daegon en Taven).
Bedankt. Een nieuw kostuum voor Baraka, Sektor en Sheeva gekregen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb em maar geskipt. niet te doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 05:56 schreef Under_Score het volgende:
vamiddag maar even wat tijd investeren en die 3 shokan challenge halen.hopelijk gaat mijn controller dat overleven.
Noob Saibot. Speelt lekker wegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie vinden jullie trouwens het best om mee te vechten ?
Persoonlijk heb ik nog niet echt een keus gemaakt al neig ik wel naar Stryker, Kabal en Cyrax .
Ze lijken allemaal op elkaar maar vooral Stryker en Kabal hebben de combo's onder de juist knoppen zitten.
wat is OP?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:48 schreef Danielion het volgende:
Op UMK3 waren Noob Saibot, Kano en Kabal OP. Nu is dat eerder Smoke en Ermac, volgens mij. Nu ja, niet OP, maar erg sterk alleszins.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |