Nee, het klinkt dan echt andersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan staat er een mannetje vooraan met een bordje BOE?
Die kent dit nummer niet, is veeeel te oud.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
Bij Stees gaat het natuurlijk weer alleen maar om de styling.
Nou Moeder Theresa Angela zegt dat ze de tv-audio heeft en dat het dan een stuk beter is!quote:
Heb je Stacey dan ooit kunnen betrappen op muziekkennis?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
Bij Stees gaat het natuurlijk weer alleen maar om de styling.
Kun je nagaan hoe het in de zaal klonk danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou Moeder Theresa Angela zegt dat ze de tv-audio heeft en dat het dan een stuk beter is!
Jij gelooft alles wat Angela zegt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou Moeder Theresa Angela zegt dat ze de tv-audio heeft en dat het dan een stuk beter is!
Weet ik, grapjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat weet ik
Heb er vaak genoeg gezeten
Volgens mij is die ex nu aangifte aan het doen bij de zedenpolitie Amsterdam, misschien is ie voor de uitslag nog wel weg!quote:
Jaquote:
Het laatste, maar toch zit hier altijd een vrolijk stel zelfkastijders en is het desalniettemin leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:06 schreef Injetta het volgende:
Ik vrees dat ik niet geschikt ben voor dit programma. Dit klonk toch voor geen meter? Heeft iedereen stront in zijn oren of is het Nederlandse publiek genetisch behept met Toondoofheid??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |