Ze zijn vast ergens een delicatessequote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:37 schreef tuintegel het volgende:
Dubbel TT .
Oh en bowlen morgen
Oh ik heb een groot aantal kikkervisjes in een bakje zitten dankzij mini , en ze mogen niet terug de sloot in van dr
De hond is er anders bang voor geloof ikquote:
Wat een beestquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
De hond is er anders bang voor geloof ik
Nah, denk dat je heel wat cola en water moet drinken dan hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn ervaringen vertellen mij dat de drankrekening eigenlijk altijd hoger is dan de bwolingbaanrekening...
Altijd fijn als er iemand een ram op het toetsenbord geeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn ervaringen vertellen mij dat de drankrekening eigenlijk altijd hoger is dan de bwolingbaanrekening...
1 baan á 28 euroquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nah, denk dat je heel wat cola en water moet drinken dan hoor
Oh jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:02 schreef YUR het volgende:
[..]
1 baan á 28 euro
28 euro delen door 7 = 4 euro per persoon.
Ik denk dat je er met 2 cola al overheen zit...
Oh wacht ff....als jullie wel meegaan zijn we met 9. Dat betekent natuurlijk 2 banen!quote:
Plus dat je natuurlijk altijd wel wat drinkt... tenminste, lijkt mij. Al is het maar één of twee drankjes de man.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Oh wacht ff....als jullie wel meegaan zijn we met 9. Dat betekent natuurlijk 2 banen!
56 euro delen door 9 personen = 6,22 euro p.p
Ik gok op meerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Plus dat je natuurlijk altijd wel wat drinkt... tenminste, lijkt mij. Al is het maar één of twee drankjes de man.
Ja erg he?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:04 schreef Grace het volgende:
Wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet..
Das discriminazi!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef Grace het volgende:
Je kan wel halal eten bij Z'park bowlingKost je 3 euro extra p p
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef Grace het volgende:
En!
Trek je discokleren maar aan..het is discobowlen
niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef Grace het volgende:
[..]
Ik ben niet echt verbaasd dat jij dat een leuke grap vindt![]()
Geef toe, jij rolde ook van de bank...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef Grace het volgende:
[..]
Ik ben niet echt verbaasd dat jij dat een leuke grap vindt![]()
A_A heeft nog wel een leuk glitterpakje in de kast hangenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef Grace het volgende:
En!
Trek je discokleren maar aan..het is discobowlen
Jawel, maar als je met zn 2-en bent, is de rekening dus ook 2 keer zo hoog. En ik kan me van mezelf ook situaties herinneren dat ik geen 50 euro kon missen. Vaak zat...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:16 schreef tuintegel het volgende:
[..]
A_A heeft nog wel een leuk glitterpakje in de kast hangen.
Wat waren we de vorige keer nu kwijt , 12 p.p. voor drie banen en 2 uur en ik was iets van 12 euro voor de drank kwijt .. viel mee toch?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:16 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Wat waren we de vorige keer nu kwijt , 12 p.p. voor drie banen en 2 uur en ik was iets van 12 euro voor de drank kwijt .. viel mee toch?
Oh ja.. dat keer twee was ik ook even vergeten....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Jawel, maar als je met zn 2-en bent, is de rekening dus ook 2 keer zo hoog. En ik kan me van mezelf ook situaties herinneren dat ik geen 50 euro kon missen. Vaak zat...
Oh ja dat is waar! sorrie , ik dacht aan per persoonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Jawel, maar als je met zn 2-en bent, is de rekening dus ook 2 keer zo hoog. En ik kan me van mezelf ook situaties herinneren dat ik geen 50 euro kon missen. Vaak zat...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:16 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Toen waren we wel met meer.
Nou ja, datquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Het zal vast niet de laatste keer zijn dat we meetenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ja, dat![]()
Nog even goed besproken hier en we houden het bij het standpunt van gisteravond: verstandiger van niet. Volgende keer beter.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:28 schreef tuintegel het volgende:
ook flauw , je wil het niet eens proberen !!!
Maar goed , ik ga even googlen wat kikkervisjes eten , straks zijn die krengen dood en heb ik een verdrietig kind . of ik ga ze zo weer terug gooien in de sloot met de mededeling: Mini , je bent in 1 klap een seriemoordenaar als je deze visjes houdt!
Ah nee ... de arme diertjes.. het worden kikkertjesquote:
Overheen gelezen , is een prima begin vind ik?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:11 schreef Grace het volgende:
En:
Bowl & Borrel arrangement ¤12,50 p.p (vanaf 5 pers. inclusief 1 uur bowlen.)
Tijdens het bowlen ontvangt u 3 consumptiemunten p.p. en een warm bittergarnituur (3hapjes p.p.).
Dit arrangement is niet op feestdagen of in combinatie met andere aanbiedingen mogelijk
Daaromquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:21 schreef Grace het volgende:
[..]
Het zal vast niet de laatste keer zijn dat we meeten
Oh leuk heb ik vroeger ook een keer gehad. Zou wel op den duur een bak nemen met een deksel anders heb je kleine kikkers die door je huis hupsen. Beestjes eten gewoon vissenvoer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:28 schreef tuintegel het volgende:
ook flauw , je wil het niet eens proberen !!!
Maar goed , ik ga even googlen wat kikkervisjes eten , straks zijn die krengen dood en heb ik een verdrietig kind . of ik ga ze zo weer terug gooien in de sloot met de mededeling: Mini , je bent in 1 klap een seriemoordenaar als je deze visjes houdt!
Ze zitten weer in de sloot , violetje , rosa en haar broertjes en zusjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:14 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oh leuk heb ik vroeger ook een keer gehad. Zou wel op den duur een bak nemen met een deksel anders heb je kleine kikkers die door je huis hupsen. Beestjes eten gewoon vissenvoer.
Ik ben idd van plan om naar het strand te gaan zondag. In geen eeuwen meer met mooi weer gedaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:02 schreef tuintegel het volgende:
Strandmeet zondag , gratiez![]()
Oh nee eerst naar voetbal , mini wil perse op voetbal
Omdat het kanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:17 schreef Atreidez het volgende:
Zijn de bitterballen ook halal?
Ik was met de auto naar t werk (want vanmorgen 11 graden), en t was zo lekker weer vanmiddag.. Kom ik thuis, telefoon vergetenDus ben m op de fiets maar ff gaan halen. Toch een lekker tochtje gemaakt van 37km.. Als dit de voorbode is voor morgen, dan vraag ik me af waarom we in een muffe bowlinghal zouden gaan zitten voor de zon onder is
En kikkervisjes... Ik weet alleen dat ze ook goed als voer kunnen dienen, maar wat ze zelf eten
hahahaha zie je.. je bent toch de lul!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:02 schreef tuintegel het volgende:
Oh nee eerst naar voetbal , mini wil perse op voetbal
Sssst , nee hoor ik heb vroeger zelf gevoetbald. Dus kan mij best vinden in mini haar wens . We gaan zondag eens kijken bij Dunoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:45 schreef Zomerjurkje het volgende:
Misschien vindt ze het wel de ideale tijdsbesteding, iedere zaterdag gezellig langs de lijn staan. Gezellig sociale contacten onderhouden met al die andere ouders die het ongelooflijk naar hun zin hebben, fijn kijken naar hoe de kids in een kluitje van de ene kant naar de andere kant rennen![]()
Kan me echt voorstellen dat dit de ideale besteding van je vrije zaterdag/zondag is. Op termijn natuurlijk ook gezellig kids heen en weer rijden naar uitwedstrijden en tijdens de thuiswedstrijden de nodige kantine- of ehbo diensten draaien
Lekker dichtbijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:09 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Sssst , nee hoor ik heb vroeger zelf gevoetbald. Dus kan mij best vinden in mini haar wens . We gaan zondag eens kijken bij Duno.
BAM JONGUH!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:12 schreef Grace het volgende:
Zo, bier+Jillz+sigaretten..we gaan New Kids Turbo kijken.
Cutequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo cute
http://www.dumpert.nl/med(...)ijgt_eerste_kus.html
Oh goed id! Ik heb al een half uur gezien, ga ik zo de rest kijken. Hebben we morgen wat om over te pratenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:12 schreef Grace het volgende:
Zo, bier+Jillz+sigaretten..we gaan New Kids Turbo kijken.
Zeg dat!quote:
Je mag altijd ff langskomen voor een bakkie hoor. We wonen om de hoek.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:23 schreef tuintegel het volgende:
zaterdag ochtenden om acht uur langs het veld door weer en wind . Maar het kind is dan zo blij
.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag altijd ff langskomen voor een bakkie hoor. We wonen om de hoek.
Nja, ik ben dankzij 2 vals positieve tests daarzo out of the running gezetquote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat!Mini voetballen daar, GotC en ik bloed geven. Zo wordt het al bijna een soort van meet.
Precies... gure wind die de koude regen vol in je bek blaast...brrrrrrrrrrr. Kindjes die de kleedkamer niet uit willen want de wind en regen doen pijn op hun blote beentjes.... waarna de ouders zeggen dat het wel meevalt en de kantine induiken voor een warme bak koffiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:35 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Wat is het al warm.. Met dit soort weer bij een voetbalveld liggen is geen straf. De herfst is t ergste
Hoe sneu is dat dan....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:03 schreef Grace het volgende:
[..]
Nja, ik ben dankzij 2 vals positieve tests daarzo out of the running gezetNog 1,5 jaar voordat ik weer mag
.
Oh, en goedemorgen.. al kan het goede wel eraf hier. Ouders zouden vanmorgen op vakantie gaan naar Schotland (met de auto, via de tunnel). Ik word wakker, 7 gemiste oproepen.. Ouders nemen niet op, broer wel: 'Ja, mum ligt op de SEH.. ze is uitgegleden en heeft dr enkel gebroken. Lelijke breuk, ze zijn nu nog aan t overleggen of ze geopereerd moet worden of gewoon gips.'
Arrrrrrrrggggggghhhhhh!
Vals positief? Waarop?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:03 schreef Grace het volgende:
Nja, ik ben dankzij 2 vals positieve tests daarzo out of the running gezetNog 1,5 jaar voordat ik weer mag
.
Wat sneu zo net voor de vakantie.. Sterkte voor je moederquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:05 schreef Grace het volgende:
Waarschijnlijk is ze uitgegleden toen ze de auto instapte![]()
.
Mja, en op krukken kan ze niet lopen..zucht.
Dat weet ik niet..quote:
Maar waar controleren ze dan op? Ziektes,..drugs?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:26 schreef Grace het volgende:
[..]
Dat weet ik niet..
En RB, bij bloed geven controleren ze je bloed ook. Soms komt daar iets positiefs uit, controleren ze het nog een keer, is het negatief. Vals positief dus..
Foutje van de computers daar, zeiden ze..
Ik heb jarenlang gevoetbald , dus je treitert me er echt niet meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies... gure wind die de koude regen vol in je bek blaast...brrrrrrrrrrr. Kindjes die de kleedkamer niet uit willen want de wind en regen doen pijn op hun blote beentjes.... waarna de ouders zeggen dat het wel meevalt en de kantine induiken voor een warme bak koffie![]()
Mogguh! Wordt een heeeeeeerlijke dag vandaag.
[..]
Hoe sneu is dat dan....voor de enkel van je moeder.
weet ik tochquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gevoetbald , dus je treitert me er echt niet mee. Ik vind het gewoon niet echt een meisjemeisjesport
.
Heb je er niet naar gevraagd of vertellen ze het niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:26 schreef Grace het volgende:
Dat weet ik niet..
En RB, bij bloed geven controleren ze je bloed ook. Soms komt daar iets positiefs uit, controleren ze het nog een keer, is het negatief. Vals positief dus..
Foutje van de computers daar, zeiden ze..
De Kempstraat is ook mét werkende verkeerslichten nog levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:48 schreef WheeleE het volgende:
En de eerste grote klapper hier in de straat is een feit. De kruising De La Reyweg/ Kempstraat is op de schop, verkeerslichten uit, en niemand schijnt de voorrangsregels nog te herinneren. Zonet een knap en geschreeuw, auto achterstevoren. Even afwachten hoeveel sirenes er komen...
Je kon er op wachten.
So truequote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Kempstraat is ook mét werkende verkeerslichten nog levensgevaarlijk.
Ohquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:21 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij bedoelde Air niet zo zeer "ongelukken"
Ze is gelukkig nu wel positiefquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:42 schreef Zomerjurkje het volgende:
Dan staat je moeder er in ieder geval positief in. Sterkte voor haar! Balen dat de vakantie in het water valt. (hebben jullie roots in Schotland ofzo? las eerder al dat je er ontelbare keren bent geweest)
Zalig weertje, duf hoofd dus met boek onder de parasol op balkon.
@TT wel stoer dat je zelf ook gevoetbald hebt, ga je nou als mini gaat voetballen heel fanatiek aan de zijlijn aanwijzingen schreeuwen?
Doettie al teveelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:08 schreef Atreidez het volgende:
Ook sterkte voor je vader dan.. Die zal wel een hoop werk moeten verzetten nu en de komende maanden![]()
Ik heb net nog een stukje gefietst, maar t was eigenlijk te warm.. Bij 20km gehouden en lekker laag tempo. Vanavond nog genoeg fietsen ook
Ik kan thuis niet bowlen, dus moet er eerst naar toe fietsen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:10 schreef Grace het volgende:
Doettie al teveel![]()
We zijn vanmiddag bij dr geweest, kan door de zwelling nog wel een week duren voor ze het kunnen opereren. Lekker is dat! Vakantie is helemaal afgezegd..sneu
Fietsen? Bowlen zal je!
True thatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:16 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik kan thuis niet bowlen, dus moet er eerst naar toe fietsen natuurlijk
Fietsen joh, weet je hoe lekker het isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:20 schreef tuintegel het volgende:
Ik twijfel nog ... zal ik de auto nemen of toch fietsen...
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:37 schreef Grace het volgende:
1e reactie van mn moeder toen de ambulance broeders binnen kwamen: mooi, nu kan ik tenminste ajax kijken!
Staat je goed, Geerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik doe mijn glitterpakje aan
[ afbeelding ]
Sexyyyyyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik doe mijn glitterpakje aan
[ afbeelding ]
Haha, het figuurlijke mierennest. Al het verkeer krioelt door elkaar. Enne, mijn stoel staat onder zwakstroom, dus mieren knetteren als ze omhoog klimmenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:31 schreef Zomerjurkje het volgende:
@ WheeleE, een echt mierennets of een mierennest aan mensen? Lijkt me niet fijn om een kolonne echte mieren in je stoel te hebben (krijg al de kriebels als ik er aan denk)
@bowlers, veel plezier en ik hoop voor jullie dat er airco is daar want volgens de voorspellingen blijft het nog lang warm vanavond (brrrrr, stinkende zweetbowlingschoenen)
Die had ik gezien op je FBquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan heb je mijn mini versie nog niet gezien
[ afbeelding ]
Heeft ie vast van zn moederquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:09 schreef Grace het volgende:
[..]
Die had ik gezien op je FB
Zo schattttiiiigggg![]()
Doe mij een toppertje, en een Breezer Ananas...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Echt welalthans ik vind je een toppertje
Heb ik ook nog ergens liggen, die Hawaï blousejesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje, en een Breezer Ananas...
Ik niet meerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb ik ook nog ergens liggen, die Hawaï blousejes
Schiet ns op jijquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:17 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat ik er niet om 20.00 benEerder 21.00.
Wij gaan zo fietsen. Wacht je daar buiten?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal is klaar om weg te gaan, nog ff peukie doen en dan richting de tram
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij gaan zo fietsen. Wacht je daar buiten?
Aftankenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:21 schreef AirwiN het volgende:
MissMSX is druk bezig met het aftanken van MiniMiss. Die zal zo rond 8 uur / kwart over 8 vertrekken.
'Volgooien' mag ook natuurlijk.quote:
Ok, dan vertrek ik kwart voor 8 ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:21 schreef AirwiN het volgende:
MissMSX is druk bezig met het aftanken van MiniMiss. Die zal zo rond 8 uur / kwart over 8 vertrekken.
Ik roep ook maar wat hoor. Als ze met jou andere dingen heeft afgesproken dan blijft dat staan.quote:
Hij heeft gereserveerd op z'n nick?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:25 schreef Grace het volgende:
We willen natuurlijk maar al te graag horen hoe jij je meldt bij de balie
En dat staat voor?quote:
Stichting Sexueel Misbruikte Hamsterquote:
"Ja, goedenavond, u spreekt met admiraal anaal van stichting Seksueel Misbruikte Hamster"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:30 schreef Grace het volgende:
Stichting Sexueel Misbruikte Hamster
Hij zei paar dagen geleden via whatsapp dat hij zo had gereserveerd
Ach jee...Parnassia heeft weer een telefoon onbeheerd achtergelaten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ja, goedenavond, u spreekt met admiraal anaal van stichting. Seksueel Misbruikte Hamster"
Wat gaat er dan door je heen als je aan de andere kant van de lijn zit.
*kuch* leugenaar *kuch*quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal is weer de grote winnaar uiteraard
Leugenaar!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal is weer de grote winnaar uiteraard
Goed om te horenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
*kuch* leugenaar *kuch*
Veilig thuis na een leuke avond
Snap je nu waarom ik niet mee ga?quote:
Vroege vogel!quote:
Voor mij ook niet. Maar ik heb geen keus.quote:Op zondag 8 mei 2011 07:52 schreef Grace het volgende:
Ik sta er ook van te kijkenNiks voor mij dit!
Mini was ook wakker?quote:Op zondag 8 mei 2011 07:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Maar ik heb geen keus.
quote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 08:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Miss ligt haar overwinningsroes uit te slapen.
Ik heb het meerdere keren moeten aanhoren toen ze thuis kwam. En dan heb ik het nog niet over het overwinningsdansje dat ze erbij deed.quote:
Ook dit is logischquote:Op zondag 8 mei 2011 08:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere keren moeten aanhoren toen ze thuis kwam. En dan heb ik het nog niet over het overwinningsdansje dat ze erbij deed.
Jazeker.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:18 schreef Grace het volgende:
Ook dit is logischZou ik ook hebben gedaan!
Was het een leuk dansje?
Ook!quote:
Hij had zichzelf er bovenop kunnen storten natuurlijk.quote:
Tsjaquote:Op zondag 8 mei 2011 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij had zichzelf er bovenop kunnen storten natuurlijk.
Waarschijnlijk naar Clingendael met wat familie die op bezoek komt. En jullie?quote:
Gezelligquote:Op zondag 8 mei 2011 08:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar Clingendael met wat familie die op bezoek komt. En jullie?
Dan heb je ook al bijna een dag gevuld.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:52 schreef Grace het volgende:
Gezellig
Nja..moeten eerst langs Yur z'n moeder, en dan de mijne. Maar behalve dat..geen idee
Ik las al zoiets. Naar zeg. In welk ziekenhuis ligt ze?quote:Op zondag 8 mei 2011 08:56 schreef Grace het volgende:
Mja..
Ach, hoort erbijAl hadden we er niet op gerekend dat mijn moeder in t land zou zijn
Reinier de Graaf in Delftquote:Op zondag 8 mei 2011 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las al zoiets. Naar zeg. In welk ziekenhuis ligt ze?
Bweh. Hoe lang moet ze daar blijven liggen?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:17 schreef Grace het volgende:
Reinier de Graaf in DelftOp de afdeling traumatologie, op een reuze gezellige zaal met schijn doden
Hangt er vanaf.. als d'r enkel wat minder is opgezwollen opereren ze vandaag..zo niet, dan moet ze waarschijnlijk de hele week nog daar blijvenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bweh. Hoe lang moet ze daar blijven liggen?
Oh mooi zeg.. Welke weg zit de ingang?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:39 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Uit 1 van de mooiste stukjes Den Haag, de Japanse tuin in Clingendael. Was om 9 uur gisteren al loeidruk, bij opening staan ze al te wachten om naar binnen te gaan.
Als je via de Wassenaarseweg bij Clingendael naar binnen gaat zie je gelijk de bordjes voor de Japanse tuin.Vanaf de ingang Benoordenhoutseweg is het een veel groter stuk lopen. Was er zelf al tientallen jaren niet meer geweest maar Clingendael blijft wel 1 van de mooiste bossen van Den Haag.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh mooi zeg.. Welke weg zit de ingang?
Rosarium westbroekpark ligt er ook mooi bij nu
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef Teigetjuh het volgende:
Mijn naam is Diana aka Teigetjuh ( en nee niet oh oh Tirol, Ik was er eerder)
Ik heb al 12 jaareen relatie met A_A. (pff wordt tijd om eens wat rond te kijken)
Wij hebben een zoontje van 2 jaar oud (lijkt gelukkig op zijn moeder)
En ik ben niet nieuw alleen lang weg geweest. (maar na het bowlen moest ik wel weer even langskomen hier)
Was trouwens erg gezellig
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef Teigetjuh het volgende:
Mijn naam is Diana aka Teigetjuh ( en nee niet oh oh Tirol, Ik was er eerder)
Ik heb al 12 jaareen relatie met A_A. (pff wordt tijd om eens wat rond te kijken)
Wij hebben een zoontje van 2 jaar oud (lijkt gelukkig op zijn moeder)
En ik ben niet nieuw alleen lang weg geweest. (maar na het bowlen moest ik wel weer even langskomen hier)
Was trouwens erg gezellig
Geslaagd! Leuk gebowd, MissMSX heeft AA tot twee keer toe verslagenquote:
Idd zegquote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef Atreidez het volgende:
Welkom thuis
Volgens mij heeft Miss iedereen verslagen.. AA gooide sowieso als een natte dweil nadat Teigetje er was
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef Atreidez het volgende:
Welkom thuis
Volgens mij heeft Miss iedereen verslagen.. AA gooide sowieso als een natte dweil nadat Teigetje er was
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mooogggggguuuuuhhhhh.
Wat was dit een heerlijk weekendnu weer hard aan das arbeit.
Uiteraard, volgende week is veel belangrijker, al had ik de beker ook graag gewonnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ondanks de amsterdamse blunder?
Maar goeiemorgen in ieder geval
Wat voor beker kon jij winnen dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uiteraard, volgende week is veel belangrijker, al had ik de beker ook graag gewonnen.
Straks maar eerst even aan het gebak, altijd rot
Ajax speelde voor de beker.quote:
Zodra ze gaat spelen kom ik een keer kijken ... in mijn Ajaxshirt.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef tuintegel het volgende:
Clubgevoel ! Al vind ik dat je echt niet voor ajax kunt zijn hoor.
Oeh mini staat op de wachtlijst voor Duno ! Ze hebben er gewoon een wachtlijst , dus ben benieuwd
Dan kom ik in het thuisshirt van Partick Thistlequote:Op maandag 9 mei 2011 13:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ajax speelde voor de beker.
[..]
Zodra ze gaat spelen kom ik een keer kijken ... in mijn Ajaxshirt.
Leuk! Heb je er ook een van Airdrieonians??quote:Op maandag 9 mei 2011 14:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan kom ik in het thuisshirt van Partick Thistle
Wie? Ik?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Leuk! Heb je er ook een van Airdrieonians??
Die bestaan niet meerquote:Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Leuk! Heb je er ook een van Airdrieonians??
Geeft nix hoor, ze bestaan pas 9 jaar niet meerquote:Op maandag 9 mei 2011 14:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hmm tja ... kan niet alles weten hahahaha
Oooohquote:
Voor welke club dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooooh![]()
Ik heb dan ook bar weinig verstand van voetbal (hoewel, ik weet wel wat buitenspel is). Het clubgevoel komt bij mij pas kijken als Nederland een EK of WK speelt
Scherp!quote:
Ja en ik doe het nog echt ook dus dat komt goed uit.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:24 schreef tuintegel het volgende:
Mooi dus Yur ( en grace!) En RB komen Mini aanmoedigen als ze een wedstrijdje heeft. Zal ze wel leuk vinden
Ik denk het ookquote:Op maandag 9 mei 2011 15:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja en ik doe het nog echt ook dus dat komt goed uit.
Yur 'kennende' gaat hij ook gewoon mee
Dan kom ik stiekem nog wel even langs lopen met andere mini in den wagen. En dan maar hopen dat die niet ook op foebelen wil.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:24 schreef tuintegel het volgende:
Mooi dus Yur ( en grace!) En RB komen Mini aanmoedigen als ze een wedstrijdje heeft. Zal ze wel leuk vinden
Danslessen of paardrijden?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom ik stiekem nog wel even langs lopen met andere mini in den wagen. En dan maar hopen dat die niet ook op foebelen wil.
Mag allebei, zijn allebei echte meisje-meisjesdingen.quote:
Ook aan paardrijden gedaan vroeger? Of alleen fan van de zweepjes?quote:
Atreidez, onze paardenamazoneliefhebber.quote:
Johquote:Op maandag 9 mei 2011 15:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's geen club ... dat is een vertegenwoordigend team
Ben je al gewend aan het werkritme?quote:
Ikke wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Slechte nieuws mbt Wouter Weylandt al gehoord?
Mja! Gaat steeds beter. Had vanmorgen wel 2x bakken v/d sterkste koffie nodig om m'n ogen open te doen, maargoedquote:
Hoorde ze naam op de radio en heb m meteen uitgezet omdat ik de etappe heb opgenomen.. Heb de etappe net aangezet, maar begreep dat ie gevallen is. Ik wacht even met details lezen tot ik de hele etappe heb gezien.quote:
Ik weet niet of je t echt wilt zien om eerlijk te zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 18:09 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoorde ze naam op de radio en heb m meteen uitgezet omdat ik de etappe heb opgenomen.. Heb de etappe net aangezet, maar begreep dat ie gevallen is. Ik wacht even met details lezen tot ik de hele etappe heb gezien.
idd, tis overal nu. En die italianen kregen het nog voor elkaar om in te zoomen ook...bahquote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef Atreidez het volgende:
Ik kom er idd niet onderuit om al te weten dat het een trieste afloop heeft, lees t net op geenstijl
Dat heb ik dan kennelijk nog in mijn recording zitten.. Sneu hoor, en met zo'n gevaarlijke sport komt t eigenlijk nauwelijks voor. Ws. dacht de regie dat t hier ook wel meeviel.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:12 schreef YUR het volgende:
idd, tis overal nu. En die italianen kregen het nog voor elkaar om in te zoomen ook...bah
Ik zou ook wel willen, maar mn dagen gaan al erg hard ivm studiequote:Op maandag 9 mei 2011 18:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat heb ik dan kennelijk nog in mijn recording zitten.. Sneu hoor, en met zo'n gevaarlijke sport komt t eigenlijk nauwelijks voor. Ws. dacht de regie dat t hier ook wel meeviel.
Heb toevallig net vandaag een stel dagen gereserveerd. Ben van 20mei tot 29mei vrij vanwege hoop bergritten en hopelijk mooi weer.
Lijkt me geen probleem hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef Teigetjuh het volgende:
voor mij ook een bakkie als je toch gaat zetten YUR
Ik denk De Tunnelquote:Op maandag 9 mei 2011 18:37 schreef Teigetjuh het volgende:
mijn vent wil ook graag een bakkie hahaha die heeft dorst en staat vast in een tunnel (welke geen idee)
Ik denk het haast ook wel, kan ook niet anders natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 18:41 schreef Grace het volgende:
[..]
Ik denk De Tunnel
Kan wel koffie langsbrengen![]()
Denk dat hij t wel overleeft zonder koffiequote:Op maandag 9 mei 2011 18:44 schreef Teigetjuh het volgende:
[..]
Ik denk het haast ook wel, kan ook niet anders natuurlijk![]()
En ik dacht hetzelfde Grace maar dan moet ik mini monster wakker gaan maken......dus helaas dan maar dorst in de tunnel
Ik vond t net echt belachelijk warm.. maar je kan t proberenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef nectarientje het volgende:
Die arme man!
Ik wil zo gaan hardlopen maar ik twijfel of het niet nog te warm is?
Ik heb 'm vandaag nog gespot toen 'ie richting 't Klokhuis liep.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:37 schreef Teigetjuh het volgende:
mijn vent wil ook graag een bakkie hahaha die heeft dorst en staat vast in een tunnel (welke geen idee)
T klokhuis?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag nog gespot toen 'ie richting 't Klokhuis liep.
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:54 schreef nectarientje het volgende:
dat wilde ik niet horen he, dat snap je
Soort kantine achtig iets van de HTM. Zit aan de Appelstraat, vandaar Klokhuis. Misschien moeten ze er nog wel een tijdkaart klokken ook.quote:
Het is heerlijk buiten, met een verkoelend briesjequote:Op maandag 9 mei 2011 18:54 schreef nectarientje het volgende:
dat wilde ik niet horen he, dat snap je
Mag ik koffie?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:41 schreef Grace het volgende:
[..]
Ik denk De Tunnel
Kan wel koffie langsbrengen![]()
Kijk, jij snapt wat ik wil horen!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef YUR het volgende:
Het is heerlijk buiten, met een verkoelend briesje
grrrrrrrrquote:Op maandag 9 mei 2011 19:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig reserve pakje peuken bij me
Die regie moet flink gemept worden. Als je ziet hoe dat bloed uit zn neus guts en hoe erg zn hoofd al gezwollen is op dat moment....kan je opzich wel inschatten dat dat a. niet echt lekker beeld is voor eventuele minderjarigen en familieleden die dat zien en b. dat het behoorlijk ernstig is.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:21 schreef Atreidez het volgende:
Ws. dacht de regie dat t hier ook wel meeviel.
Wat heerlijk burgerlijk. Jullie hebben toch wel een half uurtje pauze genomen voor GTST he?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Grace het volgende:
Flap en ik zijn goed bezigHij gooit alles in de wasmachine/droger, ik vouw alles op
Heb nu al +- 3 wasmanden vol was opgevouwen
Nog 1 was te gaan..
En de rest strijken
GTSTquote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heerlijk burgerlijk. Jullie hebben toch wel een half uurtje pauze genomen voor GTST he?
Hoe is het met je oor trouwens?
Vaste zooi had je er tot op heden nog niet uit gehad?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Grace het volgende:
M'n oor lijkt wel ok te gaan nu..komt nog steeds zooi uit, maar in een meer..vaste vorm nu
Tijd om m'n piercings weer erin te knallen![]()
Het is hetzelfde spul als altijd, alleen dan nu..dikker. Tsjaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaste zooi had je er tot op heden nog niet uit gehad?
Goed om te horen dat je het positieve er van inziet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Grace het volgende:
Het is hetzelfde spul als altijd, alleen dan nu..dikker. Tsja
Ach, heb t voor nu geaccepteerdquote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je het positieve er van inziet.
Lol, de randstadrail zeker?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Zomerjurkje het volgende:
Lang dagje vandaag, ben net thuis. Afsrpaak in Heerlen, dat betekent voor een gesprek van 2 uur zo'n 6 uur treinen.
Tramperron was een chaos, maar als ik de flarden hier zo even interpreteer is er een ongeluk gebeurd, balen.
Hoef ik zelf niet te nemen, maar alles, behalve de rr, reed ineens 'onderlangs' en dat ging niet helemaal soepel zeg maarquote:
Scheelt dat je er zelf iig niet mee hoeft te reizenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Zomerjurkje het volgende:
[..]
Hoef ik zelf niet te nemen, maar alles, behalve de rr, reed ineens 'onderlangs' en dat ging niet helemaal soepel zeg maar![]()
Ik begrijp net na wat teruglezen dat bloederige fragmenten gelukkig niets te maken hebben met de tram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |