Dat mensen bewust vreemdgaan begrijp ik ook niet. Ja dat je in een dronken bui een keer wordt aangerand en dan zoent met iemand... nee... wil ik ook niet begrijpenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:19 schreef applecherry het volgende:
Wat moet je doen?
Eerlijk zijn.
Waarom ben je eigenlijk vreemdgegaan, wat dacht je op dat moment?!
Ik bedoel, als je 12 condooms hebt gebruikt kun je ons echt niet wijsmaken dat het een impuls-actie was. Je wist donders goed dat je dit niet had moeten doen, ook op het moment dat je het deed.
Ik vraag me af of je aan je vriendin dacht toen je met dat sletje aan het neuken was.
Waarom gaan sommige mannen/vrouwen uberhaupt vreemd?
hahaha. Nee, zo bedoel ik het niet, dat is gewoon een persoonlijke ervaring + TS is een man, daardoor had ik "mannen" in mijn hoofd, terwijl objectief gezien vrouwen ongeveer net zo vaak vreemdgaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:25 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
je ninja edit. beetje doen alsof alleen mannen dat doen
Fout, ik heb op mijn vriendinskant gelegen en dat meisje op mijn helft...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat mensen bewust vreemdgaan begrijp ik ook niet..,
... Is gewoon te erg voor woorden. Iemand heeft op haar plek geslapen, vreselijk.
Als je dat nou gelijk zegt hoeven we ook niet zo boos te doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef Pataya het volgende:
[..]
Fout, ik heb op mijn vriendinskant gelegen en dat meisje op mijn helft...
Eh, juist, je hebt seks op twee strikt verscheidene helften...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef Pataya het volgende:
[..]
SMERIGE PUSSYquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:27 schreef Pataya het volgende:
Heb het trouwens ng niet verteld...
Durf het nog niet
Ooohhhhhh ZEG dat dan!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef Pataya het volgende:
FUCKING LAFAARD.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:27 schreef Pataya het volgende:
Heb het trouwens ng niet verteld...
Durf het nog niet
Ze heeft wel gevoelens voor me (dat meisje)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef applecherry het volgende:
[..]
FUCKING LAFAARD.
Ik wil het weten, waarom denk je met je pik, en wat voel je erbij?
En vindt dat sletje het normaal om 3 dagen in jouw vriendins+jouw huis te "slapen", heeft zij geen gevoelens voor je?
Dan doe je er 2 pijn, lijkt me,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:29 schreef Pataya het volgende:
[..]
Ze heeft wel gevoelens voor me (dat meisje)
En ze vond het niet erg nee..
Dat begrijp ik nu weer wel. Had het er laatst over met m'n vriendje - waarom mannetjes dat doen en zo. Als je het aan elkaar (vooraf natuurlijk) uitlegt, dan is het mssch te snappen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat mensen bewust vreemdgaan begrijp ik ook niet - -
Wat doe je boos tegen hem dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef applecherry het volgende:
[..]
Dan doe je er 2 pijn, lijkt me,
Want dat meisje denkt niet rationeel als ze gevoelens voor je heeft,
maar ze komt alsnog op de tweede plaats,
En jij beantwoordt mijn eerste vraag niet,
Wát voel jíj? Waarom heb je dit gedaan? Wat wilde je ermee bereiken? En nee, een impuls was het niet...
doe ik boos?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:31 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Wat doe je boos tegen hem dan?
Ze sliep toch niet op de kant van zijn vriendin? :S
Het opnemen voor iemand die je niet kent en die zoiets flikt zoals vermeld in de OPquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:33 schreef n8n het volgende:
Schelden op iemand die je niet kent welke vreemd is gegaan
?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:32 schreef Basp1 het volgende:
Heb je het bed wel verschoond en de matrassen omgedraaid.
Ik neem het voor niemand op, vreemde conclusiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:34 schreef applecherry het volgende:
[..]
Het opnemen voor iemand die je niet kent en die zoiets flikt zoals vermeld in de OP
Aight, dan niet inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik neem het voor niemand op, vreemde conclusie
Vrouwen ruiken andere vrouwen, en dan wordt de kans daarop wat kleiner.quote:
Misschien houdt TS wel iedereen op FOK! voor de gekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:32 schreef applecherry het volgende:
[..]
doe ik boos?
Nee, ik vind het echt een prestatie, TS houdt iedereen voor de gek, applaus...
Wat moet je anders de hele avond doen? Naar buiten zeker?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:33 schreef n8n het volgende:
Schelden op iemand die je niet kent welke vreemd is gegaan
Vrouwen verspreiden een makkelijker herkenbare geur, zou een man ook herkennen (als het goed is)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vrouwen ruiken andere vrouwen, en dan wordt de kans daarop wat kleiner.
Ik denk TS even helpen dat zijn toekomstige ex-vriendin er nu nog niet achter komt.
Ik bedoelde dat er een punt stond waar er een vraagteken hoorde..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vrouwen ruiken andere vrouwen, en dan wordt de kans daarop wat kleiner.
Ik denk TS even helpen dat zijn toekomstige ex-vriendin er nu nog niet achter komt.
best lekker buitenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:35 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Wat moet je anders de hele avond doen? Naar buiten zeker?
Dan had ik beter een ! kunnen gebruiken voor TS.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:36 schreef applecherry het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er een punt stond waar er een vraagteken hoorde..
Houd echt niemand voor de gek...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Misschien houdt TS wel iedereen op FOK! voor de gek
Ik heb een dubbel gevoel. Omdat onze relatie niet veel meer voorstelde(1 voor de tv 1 op de laptop) dan slapen, opstaan en weer werken. Wilde ermee bereiken: wou weten of het ook nog anders zou kunnenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef applecherry het volgende:
[..]
Dan doe je er 2 pijn, lijkt me,
Want dat meisje denkt niet rationeel als ze gevoelens voor je heeft,
maar ze komt alsnog op de tweede plaats,
En jij beantwoordt mijn eerste vraag niet,
Wát voel jíj? Waarom heb je dit gedaan? Wat wilde je ermee bereiken? En nee, een impuls was het niet...
Dat valt te snappen. In dat geval praat je erover, voordat je iets onderneemt, en je maakt duidelijk dat je 'iets' met een ander wilt ondernemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Pataya het volgende:
[..]
Ik heb een dubbel gevoel. Omdat onze relatie niet veel meer voorstelde(1 voor de tv 1 op de laptop) dan slapen, opstaan en weer werken. Wilde ermee bereiken: wou weten of het ook nog anders zou kunnen
Waarom ga je dan niet aan je relatie werken? Waar is ze zij nu? TV?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Pataya het volgende:
[..]
Ik heb een dubbel gevoel. Omdat onze relatie niet veel meer voorstelde(1 voor de tv 1 op de laptop) dan slapen, opstaan en weer werken. Wilde ermee bereiken: wou weten of het ook nog anders zou kunnen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef Pataya het volgende:
[..]
Idd. voor de TV en nee kijkt geen TMFquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet aan je relatie werken? Waar is ze zij nu? TV?
Ik wou eigenlijk zeggen van ga bij haar zitten maar beter blijf je met je smerige poten van dat meisje afKijkt ze TMF?
Maar ik wacht sowieso tot morgen ochtend want dan kan ze tenminste ergens heen, nu kan ze nergens meer naar toe en dat verdient ze ook niet!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:13 schreef n8n het volgende:
Weet je nu al wat je wilt bereiken? Als je besluit eerlijk te zijn zou ik daar niet mee wachten tot 'het juiste moment' is aangebroken want dat bestaat niet
Denk dat jij degene bent die ergens anders heen moet na het vertellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:23 schreef Pataya het volgende:
[..]
Maar ik wacht sowieso tot morgen ochtend want dan kan ze tenminste ergens heen, nu kan ze nergens meer naar toe en dat verdient ze ook niet!
gezien de omstandigheden nog best netjes. wat je gedaan hebt kan je niet veranderen, je kan er alleen mee omgaan op een manier zoals jou het beste lijkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:23 schreef Pataya het volgende:
[..]
Maar ik wacht sowieso tot morgen ochtend want dan kan ze tenminste ergens heen, nu kan ze nergens meer naar toe en dat verdient ze ook niet!
Vind je het echt nodig om zo door te blijven zuigen?quote:
Dit wordt een fatal attrection situatie !!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef Pataya het volgende:
Heej allemaal.
Heb nu ruim 2,5 jaar een relatie maar kreeg steeds meer het idee dat ik verliefd was op een ander.
Mijn huidige vriendin is de afgelopen 3 dagen bij familie geweest dus zag ik de kans om af te spreken bij mij thuis met dat andere meisje.
Ze is 3 nachten blijven slapen en we voelen allebei voor elkaar.
Ook had ik het idee dat de seks 10x beter was.
Nu heb ik haar zojuist weggebracht en mijn vriendin bij haar oom weer opgehaald.
Wat moet ik doen.
Het is niet zo dat ik niks meer voor haar voel maar wil ook niet echt verder.
Als ik haar zou "dumpen" zitten we met het probleem van huisje (wel huur gelukkig) en uiteraard de spullen, ik met mijn werk en zij met school..
Weet het echt niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |