Ze zijn vast ergens een delicatessequote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:37 schreef tuintegel het volgende:
Dubbel TT .
Oh en bowlen morgen
Oh ik heb een groot aantal kikkervisjes in een bakje zitten dankzij mini , en ze mogen niet terug de sloot in van dr
De hond is er anders bang voor geloof ikquote:
Wat een beestquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
De hond is er anders bang voor geloof ik
Nah, denk dat je heel wat cola en water moet drinken dan hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn ervaringen vertellen mij dat de drankrekening eigenlijk altijd hoger is dan de bwolingbaanrekening...
Altijd fijn als er iemand een ram op het toetsenbord geeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn ervaringen vertellen mij dat de drankrekening eigenlijk altijd hoger is dan de bwolingbaanrekening...
1 baan á 28 euroquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nah, denk dat je heel wat cola en water moet drinken dan hoor
Oh jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:02 schreef YUR het volgende:
[..]
1 baan á 28 euro
28 euro delen door 7 = 4 euro per persoon.
Ik denk dat je er met 2 cola al overheen zit...
Oh wacht ff....als jullie wel meegaan zijn we met 9. Dat betekent natuurlijk 2 banen!quote:
Plus dat je natuurlijk altijd wel wat drinkt... tenminste, lijkt mij. Al is het maar één of twee drankjes de man.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Oh wacht ff....als jullie wel meegaan zijn we met 9. Dat betekent natuurlijk 2 banen!
56 euro delen door 9 personen = 6,22 euro p.p
Ik gok op meerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Plus dat je natuurlijk altijd wel wat drinkt... tenminste, lijkt mij. Al is het maar één of twee drankjes de man.
Ja erg he?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:04 schreef Grace het volgende:
Wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet..
Das discriminazi!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef Grace het volgende:
Je kan wel halal eten bij Z'park bowlingKost je 3 euro extra p p
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef Grace het volgende:
En!
Trek je discokleren maar aan..het is discobowlen
niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef Grace het volgende:
[..]
Ik ben niet echt verbaasd dat jij dat een leuke grap vindt![]()
Geef toe, jij rolde ook van de bank...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef Grace het volgende:
[..]
Ik ben niet echt verbaasd dat jij dat een leuke grap vindt![]()
A_A heeft nog wel een leuk glitterpakje in de kast hangenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef Grace het volgende:
En!
Trek je discokleren maar aan..het is discobowlen
Jawel, maar als je met zn 2-en bent, is de rekening dus ook 2 keer zo hoog. En ik kan me van mezelf ook situaties herinneren dat ik geen 50 euro kon missen. Vaak zat...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:16 schreef tuintegel het volgende:
[..]
A_A heeft nog wel een leuk glitterpakje in de kast hangen.
Wat waren we de vorige keer nu kwijt , 12 p.p. voor drie banen en 2 uur en ik was iets van 12 euro voor de drank kwijt .. viel mee toch?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:16 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Wat waren we de vorige keer nu kwijt , 12 p.p. voor drie banen en 2 uur en ik was iets van 12 euro voor de drank kwijt .. viel mee toch?
Oh ja.. dat keer twee was ik ook even vergeten....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Jawel, maar als je met zn 2-en bent, is de rekening dus ook 2 keer zo hoog. En ik kan me van mezelf ook situaties herinneren dat ik geen 50 euro kon missen. Vaak zat...
Oh ja dat is waar! sorrie , ik dacht aan per persoonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Jawel, maar als je met zn 2-en bent, is de rekening dus ook 2 keer zo hoog. En ik kan me van mezelf ook situaties herinneren dat ik geen 50 euro kon missen. Vaak zat...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:16 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Toen waren we wel met meer.
Nou ja, datquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Het zal vast niet de laatste keer zijn dat we meetenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ja, dat![]()
Nog even goed besproken hier en we houden het bij het standpunt van gisteravond: verstandiger van niet. Volgende keer beter.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:28 schreef tuintegel het volgende:
ook flauw , je wil het niet eens proberen !!!
Maar goed , ik ga even googlen wat kikkervisjes eten , straks zijn die krengen dood en heb ik een verdrietig kind . of ik ga ze zo weer terug gooien in de sloot met de mededeling: Mini , je bent in 1 klap een seriemoordenaar als je deze visjes houdt!
Ah nee ... de arme diertjes.. het worden kikkertjesquote:
Overheen gelezen , is een prima begin vind ik?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:11 schreef Grace het volgende:
En:
Bowl & Borrel arrangement ¤12,50 p.p (vanaf 5 pers. inclusief 1 uur bowlen.)
Tijdens het bowlen ontvangt u 3 consumptiemunten p.p. en een warm bittergarnituur (3hapjes p.p.).
Dit arrangement is niet op feestdagen of in combinatie met andere aanbiedingen mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |