abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96657062
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:56 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Ook geen nieuws. In het kader van 72 topics lang de geschiedenis herkauwen (je eigen kritiek). Ik beoordeel de Palestijnen op hun huidige daden en helaas is die Mufti niet voor een negatief beeld. Dat lukt Hamas prima in z'n eentje.
eens .ik liet mij even mee slepen van de post boven mij .uit 1994
Hamas collaborator gets second jail term.
ik bedoel geld speel geen rol bij de hamas .zeker na het klagen van de te korten .

Nabil, Mahzouma's brother, is the Hamas operative with whom the accused was in contact with. Between 2000 to 2006, when Agbaria was in jail, Nabil transferred nearly $120,000 to him and Mazan with the help of Mahmoud Mahzouma, another brother of the family.

Shortly after Agbaria realized Mahamoud had not transferred the full amount of money, and said he was suppose to receive another $65,000. Mazan conferred with Nabil and renewed ties between the defendants and Hamas operator...einde quote

ze denken wel aan de bevolking maar ik zelf denk de verkeerde bevolking .
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:25:20 #102
176916 Karrs
2007-2017
pi_96660084
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Hiermee bevestigd hij dat er met Hamas geen duurzame vrede te bespreken valt, hooguit een kortetermijnoplossing. Waarom zou Israël daar mee akkoord moeten gaan?
Niet. Geen zinnig mens gaat akkoord met deze rare opstelling.

Wat zijn die mensen toch eigenwijs. Willen ze dan echt liever vernietigd worden dan vreedzaam samen te leven?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:59:45 #103
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_96661732
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:25 schreef Karrs het volgende:

[..]

Niet. Geen zinnig mens gaat akkoord met deze rare opstelling.

Wat zijn die mensen toch eigenwijs. Willen ze dan echt liever vernietigd worden dan vreedzaam samen te leven?
Israël wil idd geen vrede.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:20:26 #104
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_96662800
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja, alleen Israël is fout.
pi_96667458
de hamas en de fatah zitten elkaar nu al in het vaar water, het is alleen maar een kwestie van tijd.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4067345,00.html
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:40:29 #106
176916 Karrs
2007-2017
pi_96671351
quote:

[..]

Herhaal het nog eens een paar keer? Misschien wordt het dan wel waar. (Doe het wel even op een andere site)

Maar zonder gekheid, dit is ernstig. Hamas heeft natuurlijk alle baat om die blinde haat in stand te houden. Zonder haat zijn zij niets - en niemand wil macht opgeven. Niet verbazingwekkend dus, deze uitspraak, maar wederom zeer zelfdestructief.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_96671388
quote:

[..]

Israël wil vrede onder zijn voorwaarden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_96684153
Het gehele gebied van 'Israel' en 'Jordanie' werd onder het Britse Mandaat, 'Palestina' genoemd. Het is nu wel erg opmerkelijk dat de Arabieren het oostelijke deel naast de Jordaan niet 'Palestina' noemen

- Van 1517-1917 had het Turkse, Ottomaanse Rijk het gehele gebied in handen wat nu Libanon, Syrie en Palestina is. Gedurende de Eerste Wereldoorlog (1914-1918) was Turkije een bondgenoot van Duitsland. Toen de Duitsers verslagen waren, waren de Turken dit ook. In 1916 controle van het zuidelijke deel van het Ottomaanse Rijk was "mandated" door Frankrijk en Groot-Britannie onder het Sykes-Picot Agreement. Dit verdeelde de Arabische regio's in invloedzone's. Libanon en Syria werden toegwezen aan Frankrijk... en 'Palestina' werd toegewezen aan Groot Brittanie. Palestina is in dit geval Jordanie en Israel (inclusief de Westoever).

- In 1923 verdeelden de Britten Palestina in twee delen. Joden kregen alleen toestemming west van de rivier de Jordaan te verblijven. Eigenlijk, hebben de Britten 75% van het oorspronkelijk voorgestelde Joods-Palestijnse thuisland afgesneden, en het zaad gelegd voor wat in 1946 de Arabisch-Palestijnse natie "Trans-Jordanie" genoemd zou worden, wat betekent "over de rivier Jordaan." De Palestijnse Arabieren hadden nu HUN "Arabisch-Palestijns" thuisland. De overige 25% van Palestina (nu WESTELIJK van de rivier de Jordaan) zou het Joods-Palestijnse thuisland zijn.

- Op 14 Mei 1948, riepen de Palestijnse Joden eindelijk hun eigen staat Israel uit en werden "Israelies." Op de volgende dag, was Israel in oorlog met zeven legers van de Arabische buurlanden.... Egypte, Trans-Jordanie, Syrie, Libanon, Saudie Arabie, Irak en Jemen.

Let op het woord occupied

Maar niet Israel zijn de bezetters maar Trans-Jordanie en Egypte.

Gelukkig stond het onrecht al geprofeteerd en gaat God in het gericht met de volken die zomaar het land Israel verdelen

joel3vers1 Want zie, in die dagen en te dien tijde, wanneer Ik een keer zal brengen in het lot van Juda en van Jeruzalem, 2 zal Ik alle volken verzamelen en afvoeren naar het dal van Josafat, en Ik zal aldaar met hen in het gericht treden ter oorzake van mijn volk en van mijn erfdeel Israël, dat zij onder de volken verstrooid hebben, terwijl zij mijn land verdeelden,

En dat is ook de hele leugen, ze willen een tweede palestijnse staat maken. Terwijl Jordanie de palestijnse staat is.

bron : http://home.filternet.nl/~kjv/history.htm

[ Bericht 19% gewijzigd door matthij02 op 12-05-2011 07:50:20 ]
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:00:44 #109
344471 Partizan8919
Why So Serious?
pi_96708823
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Dat is geen antwoord. Dus ik vraag je of je aub wilt antwoorden op de vraag of vragen beter gezegd die ik gesteld heb.
Thee!
pi_96735680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Aparte regel is dat wel.
Als je die omkeert, mogen mensen die meer dan 7 jaar buiten Palestina hebeb gewoond, niet meer terugkeren.
Waren de joden niet rond 100 na christus verjaagd uit Palestina? En is dat niet ruimschoots meer dan 7 jaar geleden?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_96735866
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 07:40 schreef matthij02 het volgende:
Het gehele gebied van 'Israel' en 'Jordanie' werd onder het Britse Mandaat, 'Palestina' genoemd. Het is nu wel erg opmerkelijk dat de Arabieren het oostelijke deel naast de Jordaan niet 'Palestina' noemen
Onzin.
Het gebied tussen de Middellandse Zee en de Jordaan wordt Palestina genoemd. Door iedereen en al heel lang.
quote:
[ afbeelding ]

- Van 1517-1917 had het Turkse, Ottomaanse Rijk het gehele gebied in handen wat nu Libanon, Syrie en Palestina is. Gedurende de Eerste Wereldoorlog (1914-1918) was Turkije een bondgenoot van Duitsland. Toen de Duitsers verslagen waren, waren de Turken dit ook. In 1916 controle van het zuidelijke deel van het Ottomaanse Rijk was "mandated" door Frankrijk en Groot-Britannie onder het Sykes-Picot Agreement. Dit verdeelde de Arabische regio's in invloedzone's. Libanon en Syria werden toegwezen aan Frankrijk... en 'Palestina' werd toegewezen aan Groot Brittanie. Palestina is in dit geval Jordanie en Israel (inclusief de Westoever).
Het verslaan van het Ottomaanse Rijk viel niet automatisch samen met het verslaan van Duitsland. Het Britse Rijk had samen met Arabië het Ottomaanse Rijk geleidelijk veroverd.
Na de Eerste Wereldoorlog werden het huidige Syrië en Libanon door de Volkerenbond in mandaat gegeven aan Frankrijk en Jordanië aan het Verenigd Koninkrijk. Jordanië werd al snel onderscheiden in cis- en trans-Jordanië.
En ondanks verboden van de Britten drongen joden toch door in cis-Jordanië.
quote:
[ afbeelding ]

- In 1923 verdeelden de Britten Palestina in twee delen. Joden kregen alleen toestemming west van de rivier de Jordaan te verblijven. Eigenlijk, hebben de Britten 75% van het oorspronkelijk voorgestelde Joods-Palestijnse thuisland afgesneden, en het zaad gelegd voor wat in 1946 de Arabisch-Palestijnse natie "Trans-Jordanie" genoemd zou worden, wat betekent "over de rivier Jordaan." De Palestijnse Arabieren hadden nu HUN "Arabisch-Palestijns" thuisland. De overige 25% van Palestina (nu WESTELIJK van de rivier de Jordaan) zou het Joods-Palestijnse thuisland zijn.
Tja, je kunt natuurlijk alles verwringen zoals je wilt.
quote:
- Op 14 Mei 1948, riepen de Palestijnse Joden eindelijk hun eigen staat Israel uit en werden "Israelies." Op de volgende dag, was Israel in oorlog met zeven legers van de Arabische buurlanden.... Egypte, Trans-Jordanie, Syrie, Libanon, Saudie Arabie, Irak en Jemen.

Let op het woord occupied
Tja, het is maar net wie de kaart maakt.
quote:
Het Jordaanse leger was getraind door de Britten en bood dus voldoende weerstand.
quote:
Maar niet Israel zijn de bezetters maar Trans-Jordanie en Egypte.

Gelukkig stond het onrecht al geprofeteerd en gaat God in het gericht met de volken die zomaar het land Israel verdelen
Nu wordt opeens god erbij gehaald. (Hoor jij trouwens niet g-d te schrijven, in plaats van God?)
Wat heeft god te maken met de Volkerenbond en de VN?
Het een of het ander, lijkt me. Of wou je zeggen dat de Volkerenbond door god ingesteld is?
quote:
joel3vers1 Want zie, in die dagen en te dien tijde, wanneer Ik een keer zal brengen in het lot van Juda en van Jeruzalem, 2 zal Ik alle volken verzamelen en afvoeren naar het dal van Josafat, en Ik zal aldaar met hen in het gericht treden ter oorzake van mijn volk en van mijn erfdeel Israël, dat zij onder de volken verstrooid hebben, terwijl zij mijn land verdeelden,

En dat is ook de hele leugen, ze willen een tweede palestijnse staat maken. Terwijl Jordanie de palestijnse staat is.

bron : http://home.filternet.nl/~kjv/history.htm
Ik zal eens zoeken in de werken van Nostradamus, Mother Shipton of de tarot.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_96735956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:52 schreef Partizan8919 het volgende:

[..]

Dat is slechts jouw mening, en als jij die slecht geinformeerde en incorrecte mening blijft hanteren, dan word je er inderdaad misselijk van maar ik word misselijk van jouw mening.
Dit soort bagger schiet niet echt op.
Kun je uitleggen waarom die mening slecht geïnformeerd en incorrect is?
pi_96736002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef C_N het volgende:
PVV: hulp voor spoorlijn Tel Aviv-Jeruzalem

DEN HAAG - De PVV vindt dat Nederland Israël hulp moet bieden voor het voltooien van de spoorlijn tussen Tel Aviv en Jeruzalem. PVV-Kamerlid Raymond de Roon stelt dat in Kamervragen aan het kabinet.
Deze week werd bekend dat het Duitse staatsspoorwegbedrijf Deutsche Bahn zijn medewerking aan de aanleg van de spoorlijn intrekt. Dat is gebeurd na druk van Palestijnse politici en activisten, die tegen de spoorlijn zijn omdat die over 6 kilometer door Palestijns gebied op de Westelijke Jordaanoever loopt.
De Roon stelt dat Deutsche Bahn zich heeft teruggetrokken onder „extreem linkse druk”. Volgens hem zou het „een mooi gebaar van vriendschap zijn als Nederland Israël kan helpen om deze fantastische spoorlijn te voltooien”. Israël wil de hogesnelheidslijn in 2017 klaar hebben.

http://www.telegraaf.nl/b(...)bouwen__.html?p=12,1
Wat een belachelijk idee!
Waarom een buitenland om hulp vragen voor het aanleggen van een spoorlijn?
Zullen we Israel dan om een bijdrage vragen voor het aanleggen van de Betuwelijn, de HSL-lijn of de Noord-Zuidlijn?
En Nederland dat andere landen gaat helpen bij het aanleggen van spoorlijnen?
Terwijl we onze eigen spoorlijnen niet eens fatsoenlijk voor elkaar krijgen.
De PVV weer in de bocht!
pi_96736039
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef waht het volgende:

[..]

Israël wil vrede onder zijn voorwaarden.
Dat heet onderhandelen!
pi_96736895
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 02:14 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat heet onderhandelen!
iets wat niet in het palestijnse woorden boek staat .in het palestijns heet dat intifadah
pi_96746376
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 07:40 schreef matthij02 het volgende:

Lol, zo'n stuk uit een profetie plukken en als toepasselijk verklaren ..
neem je zoiets nou klakkeloos over of zoek je nog na waar het eigenlijk op slaat?
Dat Juda bvb, waar die het dus over heeft, waar lag dat .. enig idee? Denkelijk niet anders zou je deze onzin niet verkondigen ..
pleased to meet you
pi_96746673
*O* mag ik het zeggen .. *O* mag ik het zeggen *O*
pi_96747160
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:12 schreef C_N het volgende:
*O* mag ik het zeggen .. *O* mag ik het zeggen *O*
nah, laat hem dat maar zelf opzoeken, misschien leert 'ie er wat van
pleased to meet you
pi_96747801
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef moussie het volgende:

[..]

nah, laat hem dat maar zelf opzoeken, misschien leert 'ie er wat van
-O-
pi_96748074
Hamas Admits 'Peace Accord' is a Prelude to War

Saying Hamas would accept a PA state based on the "1967 borders," Zahar made it clear a peace accord would only serve as a prelude to Israel's destruction.

maar dat wisten we all dagen lang eh jaren lang :Y

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/144085
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')