eens .ik liet mij even mee slepen van de post boven mij .uit 1994quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ook geen nieuws. In het kader van 72 topics lang de geschiedenis herkauwen (je eigen kritiek). Ik beoordeel de Palestijnen op hun huidige daden en helaas is die Mufti niet voor een negatief beeld. Dat lukt Hamas prima in z'n eentje.
Niet. Geen zinnig mens gaat akkoord met deze rare opstelling.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hiermee bevestigd hij dat er met Hamas geen duurzame vrede te bespreken valt, hooguit een kortetermijnoplossing. Waarom zou Israël daar mee akkoord moeten gaan?
Israël wil idd geen vrede.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:25 schreef Karrs het volgende:
[..]
Niet. Geen zinnig mens gaat akkoord met deze rare opstelling.
Wat zijn die mensen toch eigenwijs. Willen ze dan echt liever vernietigd worden dan vreedzaam samen te leven?
Ja, alleen Israël is fout.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Israël wil idd geen vrede.
Herhaal het nog eens een paar keer? Misschien wordt het dan wel waar. (Doe het wel even op een andere site)quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Israël wil vrede onder zijn voorwaarden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Dus ik vraag je of je aub wilt antwoorden op de vraag of vragen beter gezegd die ik gesteld heb.quote:
Aparte regel is dat wel.quote:
Onzin.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:40 schreef matthij02 het volgende:
Het gehele gebied van 'Israel' en 'Jordanie' werd onder het Britse Mandaat, 'Palestina' genoemd. Het is nu wel erg opmerkelijk dat de Arabieren het oostelijke deel naast de Jordaan niet 'Palestina' noemen
Het verslaan van het Ottomaanse Rijk viel niet automatisch samen met het verslaan van Duitsland. Het Britse Rijk had samen met Arabië het Ottomaanse Rijk geleidelijk veroverd.quote:[ afbeelding ]
- Van 1517-1917 had het Turkse, Ottomaanse Rijk het gehele gebied in handen wat nu Libanon, Syrie en Palestina is. Gedurende de Eerste Wereldoorlog (1914-1918) was Turkije een bondgenoot van Duitsland. Toen de Duitsers verslagen waren, waren de Turken dit ook. In 1916 controle van het zuidelijke deel van het Ottomaanse Rijk was "mandated" door Frankrijk en Groot-Britannie onder het Sykes-Picot Agreement. Dit verdeelde de Arabische regio's in invloedzone's. Libanon en Syria werden toegwezen aan Frankrijk... en 'Palestina' werd toegewezen aan Groot Brittanie. Palestina is in dit geval Jordanie en Israel (inclusief de Westoever).
Tja, je kunt natuurlijk alles verwringen zoals je wilt.quote:[ afbeelding ]
- In 1923 verdeelden de Britten Palestina in twee delen. Joden kregen alleen toestemming west van de rivier de Jordaan te verblijven. Eigenlijk, hebben de Britten 75% van het oorspronkelijk voorgestelde Joods-Palestijnse thuisland afgesneden, en het zaad gelegd voor wat in 1946 de Arabisch-Palestijnse natie "Trans-Jordanie" genoemd zou worden, wat betekent "over de rivier Jordaan." De Palestijnse Arabieren hadden nu HUN "Arabisch-Palestijns" thuisland. De overige 25% van Palestina (nu WESTELIJK van de rivier de Jordaan) zou het Joods-Palestijnse thuisland zijn.
Tja, het is maar net wie de kaart maakt.quote:- Op 14 Mei 1948, riepen de Palestijnse Joden eindelijk hun eigen staat Israel uit en werden "Israelies." Op de volgende dag, was Israel in oorlog met zeven legers van de Arabische buurlanden.... Egypte, Trans-Jordanie, Syrie, Libanon, Saudie Arabie, Irak en Jemen.
Let op het woord occupied
Het Jordaanse leger was getraind door de Britten en bood dus voldoende weerstand.quote:[ afbeelding ]
Nu wordt opeens god erbij gehaald. (Hoor jij trouwens niet g-d te schrijven, in plaats van God?)quote:Maar niet Israel zijn de bezetters maar Trans-Jordanie en Egypte.
Gelukkig stond het onrecht al geprofeteerd en gaat God in het gericht met de volken die zomaar het land Israel verdelen
Ik zal eens zoeken in de werken van Nostradamus, Mother Shipton of de tarot.quote:joel3vers1 Want zie, in die dagen en te dien tijde, wanneer Ik een keer zal brengen in het lot van Juda en van Jeruzalem, 2 zal Ik alle volken verzamelen en afvoeren naar het dal van Josafat, en Ik zal aldaar met hen in het gericht treden ter oorzake van mijn volk en van mijn erfdeel Israël, dat zij onder de volken verstrooid hebben, terwijl zij mijn land verdeelden,
En dat is ook de hele leugen, ze willen een tweede palestijnse staat maken. Terwijl Jordanie de palestijnse staat is.
bron : http://home.filternet.nl/~kjv/history.htm
Dit soort bagger schiet niet echt op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:52 schreef Partizan8919 het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw mening, en als jij die slecht geinformeerde en incorrecte mening blijft hanteren, dan word je er inderdaad misselijk van maar ik word misselijk van jouw mening.
Wat een belachelijk idee!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef C_N het volgende:
PVV: hulp voor spoorlijn Tel Aviv-Jeruzalem
DEN HAAG - De PVV vindt dat Nederland Israël hulp moet bieden voor het voltooien van de spoorlijn tussen Tel Aviv en Jeruzalem. PVV-Kamerlid Raymond de Roon stelt dat in Kamervragen aan het kabinet.
Deze week werd bekend dat het Duitse staatsspoorwegbedrijf Deutsche Bahn zijn medewerking aan de aanleg van de spoorlijn intrekt. Dat is gebeurd na druk van Palestijnse politici en activisten, die tegen de spoorlijn zijn omdat die over 6 kilometer door Palestijns gebied op de Westelijke Jordaanoever loopt.
De Roon stelt dat Deutsche Bahn zich heeft teruggetrokken onder „extreem linkse druk”. Volgens hem zou het „een mooi gebaar van vriendschap zijn als Nederland Israël kan helpen om deze fantastische spoorlijn te voltooien”. Israël wil de hogesnelheidslijn in 2017 klaar hebben.
http://www.telegraaf.nl/b(...)bouwen__.html?p=12,1
Dat heet onderhandelen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef waht het volgende:
[..]
Israël wil vrede onder zijn voorwaarden.
Lol, zo'n stuk uit een profetie plukken en als toepasselijk verklaren ..quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:40 schreef matthij02 het volgende:
Gelukkig stond het onrecht al geprofeteerd en gaat God in het gericht met de volken die zomaar het land Israel verdelen
joel3vers1 Want zie, in die dagen en te dien tijde, wanneer Ik een keer zal brengen in het lot van Juda en van Jeruzalem, 2 zal Ik alle volken verzamelen en afvoeren naar het dal van Josafat, en Ik zal aldaar met hen in het gericht treden ter oorzake van mijn volk en van mijn erfdeel Israël, dat zij onder de volken verstrooid hebben, terwijl zij mijn land verdeelden,
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef moussie het volgende:
[..]
nah, laat hem dat maar zelf opzoeken, misschien leert 'ie er wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |