Theoretisch gezien zou ik van een aantal van jullie de moeder kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:35 schreef Perruche het volgende:
hey Tink, ik vraag me nu wel af hoe ou/jong je bent met zoveel baantjes, kinderen en dan toch jong zijn!
Topicmammaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zou ik van een aantal van jullie de moeder kunnen zijn
Nou..... ik ben niet de oudste hier hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Topicmamma![]()
Mijn mams is 50, bijna 51! Ik denk dat je dat niet gaat redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleuren zijn wat gek, maar het idee is duidelijk denk ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
24-boks!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik heb wel een 4 in de leeftijd!
En wat grijze haren
Hm, dan meer voor netjes ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:03 schreef Perruche het volgende:
Leuk Maria!
Ik zou zellf dat zo bij elkaar ook "too much" vinden, maar ik houd er neit van als alles te goed bij elkaar past
Nog geen 4, dat impliceert dat je max 3 bentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 4 in mijn leeftijd. Meer zeg ik niet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens van mn mams ook nog een gebroken wit topje en een paars bolerootje gekregen voor bij dat steps rokje!Nou vroeg ik me af, is dat too much voor gewoon alledag?
Het past namelijk allemaal wel errug goed bij mekaar
![]()
Hier dan met paars topje + bolero, en witte sandalen yeehaa
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleuren zijn wat gek, maar het idee is duidelijk denk ikHelemaal niet too much, beeldig
Maar ik ben dan ook wel een voorstander van updressen. Als je echt op chic wil gaan dan kun je er nog sieraden of hoge hakken bij doen. Voor alledag is dit prima.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja, ik ben een dertigerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Nog geen 4, dat impliceert dat je max 3 bent
* schop *quote:
33!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 4 in mijn leeftijd. Meer zeg ik niet.
Bwah mannen hebben iig wel altijd een goeie no-nonsense meningquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
* schop *
Staat je leuk Maria, but what do I know
Handig!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwah mannen hebben iig wel altijd een goeie no-nonsense meningIk had vriendje + een vriend mee winkelen, en dat werkte prima, als ik uit een pashokje kwam hoppen kreeg ik gewoon thumbs up of thumbs down
Echt?quote:
Zolang je niet vraagt of je kont ergens dik in lijkt zijn wij mannen eerlijk!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwah mannen hebben iig wel altijd een goeie no-nonsense meningIk had vriendje + een vriend mee winkelen, en dat werkte prima, als ik uit een pashokje kwam hoppen kreeg ik gewoon thumbs up of thumbs down
Suikers zijn ook het probleem, ik ben lichtelijk verslaafd dus het lijkt me niet goed om er ineens mee te stoppen..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:37 schreef V1z0R het volgende:
Beetje veel suikers DeLuna, maar met zo'n actieve dag maakt het weinig uit lijkt me.
Met suiker geen probleem hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Suikers zijn ook het probleem, ik ben lichtelijk verslaafd dus het lijkt me niet goed om er ineens mee te stoppen..
Ik heb nu 2 blokjes van deze kaas:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:57 schreef Viking84 het volgende:
ik moet nog lunchen
.
En nu maar hopen dat Mark de kaas niet heeft opgemaakt.
Ik ben bang dat ik dan weer gauw terugval.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Met suiker geen probleem hoorZelf ook gedaan
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moet je het eens proberen met wat balsemico en een goed glas whisky... * kwijl *quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:16 schreef Perruche het volgende:
Parmeggianomaar voor mij lekkerder over de pasta of ander gerecht.
Ik hoef trouwens wellicht mijn vriezer niet leeg te maken want mn pap komt hier zonder zn vrouw en pa slaapt overal doorheen, dus kan gewoon lekker ontbijt maken volgende week. Ga het wel aanpassen, ga gebruiken:
1 banaan, non-dairy melk (amandel ofzo), lijnzaad, blauwe bessen, spinazie. En ik heb bedacht dat ik een staafmixer wil. Met ook zo'n bakje. Mijn hudige is oud en maakt wel erg veel herrie.
Wat is dat met die e's die een a moeten zijn de hele tijdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet je het eens proberen met wat balsemico en een goed glas whisky... * kwijl *
Weer hab ja hat tich ivar?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is dat met die e's die een a moeten zijn de hele tijd. Balsamico!
Auw?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ai, ik loop op mn nieuwe ballerinas en het leer is zo zachtik dacht 'die lopen als slofjes
Nou, nog niet dus!
ocherm, da's zo klote!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ai, ik loop op mn nieuwe ballerinas en het leer is zo zachtik dacht 'die lopen als slofjes
Nou, nog niet dus!
Idem!quote:
Dat had ik ook met een paar schoenen, Aerosoles nog wel! Leken heel comfortabel maar in de praktijk sneden ze aan alle kanten in m'n vel. Nu ze goed ingelopen zijn is het een stuk beter, dus er is nog hoop.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou, nog niet dus!
Ondanks lage hakjes?quote:
Omdat het zo opvalt als je het normaal niet doet en opvallen is niet altijd tofquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:01 schreef Mini. het volgende:
Leuke outfit Maria!
Ik zou zoiets ook niet elke dag aantrekken, maar eigenlijk moet je dat gewoon wel doen. Waarom zou je er niet elke dag zo leuk mogelijk uitzien.
Woh. Heavyquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Rust zacht lieve 8108139dpthsken hem alleen van posten enzo, maar toch naar om te lezen
Wowquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Rust zacht lieve 8108139dpthsken hem alleen van posten enzo, maar toch naar om te lezen
Au!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou, nog niet dus!
Jaquote:
waarom niet streamen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:26 schreef Blurred86 het volgende:
leuk Maria! staat je goed![]()
ooh nieuwe greys, die ga ik straks kijkennog 4u en 24m wachten
Ja ik vind ze echt heel leuk! Ik zoek zelf juist al heel lang naar zoiets: plat zomerschoentje (met bandjes en open stukjes enzo) met een dichte neus. Mijn tenen zijn niet geschikt voor open sandaaltjes of peeptoes ofzo. Deze heb je zeker al eeuwen en zijn nergens meer te krijgen hè..?quote:
omdat ik daar een hekel aan hebquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom niet streamen?
http://www.free-tv-video-online.me/internet/grey_anatomy/
Als je de filmpjes van Loombo neemtprima kwaliteit, laadt gewoon waar je bij staat!
Jurkjes heb je inderdaad nooit genoeg. En zeker ik niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:56 schreef Mini. het volgende:
Leuk Ewelina.Jurkjes heb je nooit genoeg, toch?
Van die eerste ben ik wel heel benieuwd hoe hij aan staat, want daar kan ik me niet zoveel bij voorstellen!
Is het perspectief, de bovenste jurk krijg ik helemaal niet goed op de kiek, terwijl hij echt heel mooi is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:32 schreef Chicolate het volgende:
Leuke jurkjes Ewelina. De onderste lijkt alleen niet zo flatterend te vallen (de zwarte stof) of is dat het lage perspectief?
Over aftrekposten bij een bedrijfje en de belastingdienst die niet kan bepalen of ze wel nodig zijn ... zouden camera spullen daar ook onder vallen?Want ik zal wel foto's gaan maken voor een website of andere vormen van promotie en lesmateriaal.
Datquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Chico, ik zou denken van wel. Leef je uit dus!
Daarnaast ben ik met je eens dat een andere hoek, meer van bovenaf, waarschijnlijk flatteuzer zouden zijn voor de jurkjes, Ewelina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je rustig zeggen zonder 'quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:41 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, ik vind hem niet bijster flatterend Rituals....Ik zou sowieso dat riempje weglaten en er een andere (bredere) riem omheen doen.
En daarnaast ben ik bij jou voor een kortere jurk. Show those legs!
Ik denk dat een jurk met een nauwsluitend bovenlijfje je beter zal staan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mag je rustig zeggen zonder ''
. Ik weet zelf nog niet of ik het iets voor mij vind. Ik heb al korte jurkjes + broekjes, ik wilde kijken of zoiets mij ook stond
.
die zwart-witte?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Die eerste van Ewelina vind ik wel mooi, de tweede niet. Hij doet je er opgeblazen uitzien.
Plugin nog niet geinstalleerd?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Met Mo eens... Maar het is algemeen bekend dat wij nou niet van de modepolitie zijn
Kut, laptop opgeschoond en nu kat ik geen rtlgemist meer kijken??
dat kan ze ja! Als ze even een foto mèt gezicht zou posten (quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rituals, ik vind m erg mooi!
Je kan dan ook waarschijnlijk alles hebben met zo'n lijf.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
anders had uniek nooit meer RTL gemist kunnen kijken!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rituals, ik vind m erg mooi!
Je kan dan ook waarschijnlijk alles hebben met zo'n lijf.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat kan ze ja! Als ze even een foto mèt gezicht zou posten () dan weet ik zeker dat het plaatje helemaal klopt
Veel plezier! Ik heb zo'n vermoeden dat je je niet zult vervelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
Máár, wij moeten zo maar eens onszelf klaar gaan maken voor de Batavierenrace![]()
Nee, heb ik .. lurkertjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Plugin nog niet geinstalleerd?
http://www.microsoft.com/silverlight/default.aspx
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb al eens op Rituals d'r FB lopen slijmen, maar heb haar tot nu toe nog niet naar mijn kant kunnen halen.
Foto's!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:01 schreef Merel het volgende:
Nu we het toch over kleding hebben: m'n enorme ASOS-bestelling is binnen en ik vind veel te veel leuk.
Jaja, die komen nog welquote:
Dan ben je niet hetero hoor!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:00 schreef Rituals het volgende:
[..]![]()
. Ik word verlegen van jullie
.
Ik ben dan misschien wel hetero, maar ik vind vrouwen véél aantrekkelijker dan mannen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ben je niet hetero hoor!
Swietje, we pakken haar!.
Ik zag zelf ook dat het bovenstukje wat vreemd zat inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:32 schreef Chicolate het volgende:
Rituals ik vind hem mooi, maar het bovenstukje lijkt een beetje vreemd te zitten. Het doet lijken alsof je hangtieten hebt en die heb je helemaal niet. Met een bredere, vooral wat hogere riem zou het er misschien beter uitzien
.
En ik mis mn lange spiegel, nu kan ik mezelf niet van top tot teen zien als ik wil kijken of wat ik aanheb leuk staat.
Ik had een lange spiegel en hij viel van de deur dus was ie stukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef Rituals het volgende:
[..].
[..]
Ik zag zelf ook dat het bovenstukje wat vreemd zat inderdaad. Scheef ook. Ik hou niet zo van brede riemen om een taille, maar ik kan wel dat bovenstukje iets beter doen denk ik
.
Irritant! Kun je geen goedkope, nieuwe spiegel kopen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had een lange spiegel en hij viel van de deur dus was ie stuk. Ik weet niet of ik wel een nieuwe wil wagen. En een spiegel op de binnenkant van de badkamerdeur is ook wat suboptimaal, ik hoef mezelf niet zo nodig te zien als ik net wakker ben of uit de douche kom
.
De bedrand komt het dichtst in de buurt, maar dan krijg ik hem vast op mn hoofd als ik slaap ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:44 schreef Rituals het volgende:
[..].
Heb je misschien iets waar je de spiegel op kunt zetten? Ik heb een lange spiegel op een verhoging staan, gewoon tegen de muur.
Neuh de uitverkoop op ASOS is van het asymmetrische, verder heb ik nooit zoietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:14 schreef Blurred86 het volgende:
je bent wel een beetje van het asymmetrische trouwens zeg
Mooi!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:09 schreef Merel het volgende:
Ja jurkjes! Of nouja jurkjes ,die met de ampersand erop is gewoon een lekker hangshirt. En onder het zwarte ding moet ook een kort broekje of een legging of wat dan ook, want zo draag ik 'm nietIk snap overigens niet wat mijn spiegel en telefoon (= fototoestel) met m'n benen doen, maar ze lijken op de foto een stuk slanker dan IRL
Ik denk dat ik deze houd:
[ afbeelding ]
En zo zagen ze eruit op het model:
[ afbeelding ]
Maar dit ga ik dus niet dagelijks dragen hè. Dit is voor IbizaEn ik zou de blauwe eigenlijk wel naar een bruiloft aan willen, maar hij is toch echt te kort om fatsoenlijk te zijn...
Ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooi!ik vind de blauwe en de zwarte het mooist.
Liegerd!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:14 schreef Merel het volgende:
Ik heb IRL witte cellulitisdijen, ik weet niet waar ze op de foto gebleven zijn
Die blauwe!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:09 schreef Merel het volgende:
Ja jurkjes! Of nouja jurkjes ,die met de ampersand erop is gewoon een lekker hangshirt. En onder het zwarte ding moet ook een kort broekje of een legging of wat dan ook, want zo draag ik 'm nietIk snap overigens niet wat mijn spiegel en telefoon (= fototoestel) met m'n benen doen, maar ze lijken op de foto een stuk slanker dan IRL
Ik denk dat ik deze houd:
[ afbeelding ]
En zo zagen ze eruit op het model:
[ afbeelding ]
Maar dit ga ik dus niet dagelijks dragen hè. Dit is voor IbizaEn ik zou de blauwe eigenlijk wel naar een bruiloft aan willen, maar hij is toch echt te kort om fatsoenlijk te zijn...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef Blurred86 het volgende:
nu we het toch toevallig over benen hebbenvinden jullie dat ik zo'n broekje kan hebben? honestly! (rechts dus, voor de slimmeriken)
Mooie benen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef Blurred86 het volgende:
nu we het toch toevallig over benen hebbenvinden jullie dat ik zo'n broekje kan hebben? honestly! (rechts dus, voor de slimmeriken)
Qua slankheid kan je hem hebben, maar hij zit te strak voor zijn lengte waardoor je teveel bovenbeen over lijkt te hebben. (als in het model is te strakaansluitend. Iets meer baggy zoals het spijkerbroekje van Rituals zou met deze lengte beter zijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik geloof er niks van!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zelf ben ik inmiddels formaat zeekoe en zou ik t liefst niet meer buiten komen, maar ja.
nee het is linnen geloof ik, maar hij zit in mijn taille vrij los en om mijn bovenbenen juist strakkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef Merel het volgende:
Wat is het voor broekje Blurred? Een shortje of echt een wielrenbroekje ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |