Het loopt best aardig in KLB eigenlijk en ik laat het daarom dus staan. Heb wel e.a. opgeschoond.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:35 schreef Peter het volgende:
Wellicht dat DEF iets met dit topic kan? ( ook qua opschonen..) De schande van Bevrijdingsdag.
En dit mag wel? Ik kreeg een 48-uursban voor het plaatsen van relatief onschuldige Pokémonhentai.quote:
Ga janken zeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En dit mag wel? Ik kreeg een 48-uursban voor het plaatsen van relatief onschuldige Pokémonhentai.
Owh, ik zie het verschil wel hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga janken zeg.
Als je het verschil niet snapt en niet ziet dan is het zonde dat ze je unbanned hebben.
Oh, en ik heb de schurft aan dit soort erbij naaien van users..
Je had ook gewoon niks kunnen komen melden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Owh, ik zie het verschil wel hoor.Het is alleen dat ik het direct aan mijn eigen situatie terugkoppel aangezien ik net van een ban afkom; ik had het net zo goed niet kunnen doen. Ik had het ook gewoon hier kunnen melden zonder iets extra's, waar KLB-FB voor bedoeld is.
Weg zelfsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:10 schreef Gary_Oak het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1648364
Mag deze wel dicht?
Opgeruimd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:29 schreef linpunt het volgende:
Vriendin boos om niets.
sc laatste pagina, red dit topic.
Tja. Gewoon negeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:08 schreef Nikmans het volgende:
Kan er niet eens iets aan die retorbrapi gedaan worden? Hij voegt letterlijk niets toe behalve een Apple PR-praatje, ik zie hem ook nooit in topics posten die niet over Apple gaan
wat opa zegt, en ik zie hem meer in DIG posten, we kunnen hier weinig meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:08 schreef Nikmans het volgende:
Kan er niet eens iets aan die retorbrapi gedaan worden? Hij voegt letterlijk niets toe behalve een Apple PR-praatje, ik zie hem ook nooit in topics posten die niet over Apple gaan
het ligt vast aan mij, maar ik begrijp je post nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:27 schreef Ypmaha het volgende:
Die afbeeldingen van alle PI's die bovenaan dat rijtje afbeeldingen die op de pagina gevonden zijn vind ik reteirritant.
Doe er wat mee a.u.b
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:51 schreef laffer het volgende:
[..]
het ligt vast aan mij, maar ik begrijp je post niet
Volgens mij is dat alleen bij Google Chrome, ik heb er namelijk ook last van. Tevens zie ik niet de 'Vind-ik-leuk-knop' onderaan elk topic.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het zijn dan niet alle PI's, maar het blijft irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |