Uhh, ik wil speciale behandeling omdat ík het ben. Niet omdat mijn rekeningen hoog zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:57 schreef BlackRhino het volgende:
Denken dat je een speciale behandeling krijgt omdat je elke maand een rekening van 200 euro hebt
Protocol, dude, protocol.
Andere medewerker enzo...en aangeven dat je een betere aanbieding wilt en anders overstaptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, zij belde mij. Waarom zou ik nog een keer bellen?
En ze vertikken 't.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Uhh, ik wil speciale behandeling omdat ík het ben.
Inderdaad als je een rekening van 200 euro hebt elke maand ben je gewoon domquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:57 schreef BlackRhino het volgende:
Denken dat je een speciale behandeling krijgt omdat je elke maand een rekening van 200 euro hebt
Protocol, dude, protocol.
Ik dacht juist altijd dat je bij een verlenging korting krijgtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef Dimens het volgende:
Wanneer je gaat verlengen is dit op de een of andere manier altijd duurder.
Je kan beter een nieuw abonnement afsluiten bij dezelfde of andere provider waarbij je gebruik maakt vaak een aanbieding. Vrijwel altijd goedkoper dan verlengen en met gratis telefoon.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik dacht juist altijd dat je bij een verlenging korting krijgt
Vodafone is sowieso wel duur heb ik ondervonden. Dus ik ga denk ik naar KPN overstappen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kan beter een nieuw abonnement afsluiten bij dezelfde of andere provider waarbij je gebruik maakt vaak een aanbieding. Vrijwel altijd goedkoper dan verlengen en met gratis telefoon.
Het probleem wanneer je bij dezelfde provider blijft is dat je dan geen nummer behoud kunt kiezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kan beter een nieuw abonnement afsluiten bij dezelfde of andere provider waarbij je gebruik maakt vaak een aanbieding. Vrijwel altijd goedkoper dan verlengen en met gratis telefoon.
Ok. Kun jij mij dan even bellen want ik heb geen beltegoed?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:06 schreef Stuurver het volgende:
[..]
ja en een gucci tas als je voor mij komt werken, het betaalt goed en je hoeft weinig te doen
x
Giano
Ze hoeft zeker alleen maar op haar rug te liggen, makkelijk werk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:06 schreef Stuurver het volgende:
[..]
ja en een gucci tas als je voor mij komt werken, het betaalt goed en je hoeft weinig te doen
x
Giano
Dat bedoel ik! Ze wilden mij een samsung nog wat aanbieden met 2 jarig abonnement voor 45 euro per maand ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:07 schreef Hoogheid het volgende:
Haha,
Ik heb onlangs opgezegd en heb daar een ontvangsbevestiging van gekregen. Daarna werd ik direct door ze gebeld, door een onbekend nummer. Dat kwam even niet uit, dus later mochten ze het nog eens proberen.
Nu bellen ze 3 keer per dag, 5 dagen per week, en dat gaat al zo een tijdje. Ik MOET en zal ervoor zorgen dat het ze veel tijd kost zodat ik toch nog een beetje een goed gevoel overhoud aan dat dure abonnement
Oja, en een superaanbieding trouwens als bestaande klant. Een iPhone 4 voor slechts 30 euro per maand, en dan hoef ik maar iets meer dan 200 euro bij te leggen. Bij de eerste beste concurrent krijg je al een veel betere deal
Niet? Ik heb 3x achter elkaar een tweejarig abonnement gehad bij tmobile met hetzelfde nummer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het probleem wanneer je bij dezelfde provider blijft is dat je dan geen nummer behoud kunt kiezen.
Met verlenging of tussendoor opzeggen en opnieuw aanmelden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet? Ik heb 3x achter elkaar een tweejarig abonnement gehad bij tmobile met hetzelfde nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |